-Söz verdiğim gibi multimedia huzurlarınızdadır :) KL3'ün alıntılar kapsamında gerçekleştirdiğimiz ilk etkinliğinin 4. periscope yayınında gelen yorumlardan biri o kadar hoşuma gitmişti ki Wattpad'e yükleyeceğim bir sonraki bölümün multimedia'sına koyacağımı söylemiştim. Keşke ''Şu an raflarda'' diyebilseydim. Her ne kadar Ozan Gölge'mizin söylediği cümlenin duyurusunu yapmak istesem de bahsetmem gereken ters bir durum var:
Karanlık Lise 3'ü merak ve heyecanla bekleyen sevgili Gölge Ailem;
Serinin üçüncü kitabına ait çalışmalar, kitabın bu haftasonu Adana ve Ankara fuarlarına yetişeceği önceden duyurulmuş olsa bile hala devam ediyor. Serinin en güzel kitabını size en güzel şekilde ulaştırmak adına titizlikle çalışıyorum. Adana ve Ankara imzalarımızı aynen söz verdiğim üzere KL3 çıktıktan sonra yapacağız. 14-15 Ocak imzalarımızı bu nedenle iptal ettik. Merak etmeyin, bileklikleriniz güvenli ellerde :) Karanlık Lise 3'e en yakın zamanda kavuşacağız, imza günlerimiz ise yine Türkiye'nin dört bir yanındaki Gölgelerimizle buluşup tanışmamız adına devam edecek.
Kitabın çıkış tarihindeki ve imza günlerindeki değişiklikler; Wattpad'de yayımlıyor olduğum alıntıların seyrini etkilemeyecek. Karanlık Lise 3'ün 5. ve son alıntısı da aynen normal gün aralığı ile yaptığımız KL3 etkinliği kapsamında Wattpad'e yükleyeceğim.
Hepinizi çok çok çok seviyor ve Karanlık Lise 3 için, dolayısıyla da siz Gölgelerim için çalışıyor olduğumu söylemek istiyorum.
Ait olduğumuz o müzikal dünya çok yakında, en büyüleyici haliyle ve en unutulmaz karakterleriyle geri dönecek. Onlar da sizi en az benim kadar özledi.
Yakında birlikteyiz.5. alıntı gelene kadar ben de sizlerin kapak tahminlerinizi alayım o zaman :) Öncelikle kabul edelim ki aynen hikaye gibi ilk iki kitaptan yine farklı ve çok daha özel, anlamlı bir kapak sizleri bekliyor. Sizce nasıl bir şeyde karar kılmış olabilirim? Ya da okuduğunuz alıntılardan yola çıkarak nasıl bir kapak olmalı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gölgeler - Intro
Novela JuvenilKaranlık Lise 3 adıyla tüm kitabı başka bir kitap olarak yayınlıyor olacağım. Burası bir ön giriş, teaser olarak okuyabileceğiniz yer. KL3 tüm sayfalarıyla yüklenecek! ⋆⁺₊⋆ ☀︎ ⋆⁺₊⋆ Selam Gölge Ailesi! Çok güzel bir haberim var; Karanlık Lise serisi...