,,Honey?"

1K 74 6
                                    

,,Tak dobrou, zlato,"řekl Lukas, který šel do svého pokoje spát.

,,Zlato?"zeptala jsem se nechápavě. U dveří od své ložnice se na mě otočil.

,,Vadí ti to?"zeptal se s pozvednutým koutkem.

,,Ne, ne vůbec ne jen... mě to překvapilo. Nic víc,"usmála jsem se na něj a pomalu otevřela dveře do svého nového pokoje.

,,Tak dobrou noc,"řekl ještě jednou.

,,Dobrou,"ještě jednou jsem se na něj usmála a šla spát.

V noci jsem se probudila kvůli hluku, co vycházel z venku. Byla bouřka. Bojím se bouřek a to dost. Začala jsem se třást a potit. V jednu chvíli mi bylo teplo v jednu zima.

Zvedla jsem se opatrně z postele a vyšla z pokoje. Jako myška jsem přešla k dveřím naproti těm mým. Pomalinku jsem je otevřela a vstoupila dovnitř. Zavřela jsem je za sebou a opatrně našlapovala k posteli.

Nadzvedla jsem deku a lehla si pod ní. Lukas se na mě otočil, ale neotevřel oči.

,,Co tu děláš?"zeptal se ospale.

,,Já, no, bojím se bouřek,"zašeptala jsem. Lukas se uchechtl a objal mě. Asi bych mu to normálně nedovolila, vlastně bych vedle něj ani nespala, ale teď je bouřka a já se mega bojím.

,,To bude v pohodě. Nemysli na ni,"zamumlal mi do krku. Měl hlavu zabořenou v mých vlasech a ruku kolem mého pasu. Uklidňovala jsem se.

Lukas mi dělal topení, i když tu bylo i tak dost teplo. Vlastně jsem ani nechápala jak tady, v Los Angeles může v létě pršet. Před několika hodinami tady bylo aspoň třicet stupňů a bylo slunečno.

Lukas mi kreslil na břicho různé obrazce a mě to lechtalo. Potichu jsem se smála a Lukas se mnou. Asi se mu zdálo vtipné, jak se snažím nesmát. Nakonec jsme v objetí usnuli.

Heyy 😈
Tuhle část vydávám v 0:50.
Jak krásný to čas 😂.
Je taková krátká, ale tohle mě tak napadlo, když jsem zrovna chtěla jít spát, tak jsem si to napsala. 😆
Doufám, že jste si dnešní kapitolku užili!
Goodnight guys 💙

Děkuju za ☆ a 💬 💕

Love y'all 💕
Scamander's Queen 😙

The boy from the aeroplane [L.Rieger Ff, CZ] ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat