Nightmare or dream?

811 55 13
                                    

Probudila jsem se z toho snu asi ve dvě ráno. Nebyl to nějaká noční můra. Aspoň ne pro někoho jiného, ale pro mě tak trochu ano. Nechala jsem to plavat a otřela si pot z tváře. Podívala jsem se na Lukase. Spal jako zabitý. Usmála jsem se a pomalu přehodila své nohy přes okraj postele. Dotkla jsem se studené země a raději si nazula papuče.

Vyšla jsem potichu z pokoje. No, moc to nešlo, protože moje dveře strašně moc vržou a podlaha taktéž. Po špičkách jsem došla až do kuchyně, kde jsem si natočila plnou sklenici vody. Vypila jsem ji a opláchla pod vodou. Dala jsem ji zpět na své místo v poličce a chtěla jsem jít nahoru spát, ale zakručelo mi v břiše a tak jsem se otočila a dala si do misky cereálie a zalila je mlékem. Ponořila jsem do toho lžičku a misku položila na bar v kuchyni. Sedla jsem si na barovou stoličku a pomalu ujídala cereálie s mlékem.

,,Co tu děláš?"vyskočila jsem na židli a bouchla do misky, takže se její obsah rozlil po celém baru.

,,Sakra!"zašeptala jsem si pod nos a šla pro hadru, abych to mohla utřít.

,,Promiň, ukaž, dej mi tu hadru. Já to způsobil a tak si to i uklidím,"řekl a objal mě kolem pasu. Otočila jsem se na něj. Podala jsem mu hadru a sama si vzala další hadru.

Společně jsme to uklidili. Vypláchla jsem svou hadru a položila ji na kraj dřezu. Otočila jsem se. Hned za mnou stál Lukas. Natáhl se za mě a vypláchl hadru. Celou tu dobu se díval na mě. Pravděpodobně ji taky položil na kraj. Utřel si ruce do kalhot a poté mi s nimi přejel po tváři. Zachvěla jsem se. Nejen z toho dotyku, ale i z toho, že měl studené ruce.

Přiblížil se a políbil mě na tvář a hned poté na rty. Usmála jsem se do polibku a zapletla mu svou mokrou ruku do vlasů. Chytl mě za pas a přitáhl blíže a tím prohloubil náš polibek. Dal mi ruce na stehna a já pochopila. Vyskočila jsem a on mě pořádně chytl pod stehny. Posadil mě na linku hned vedle dřezu a nepřestával mě líbat. Svou rukou mi trochu vyhrnul triko a zajel rukou pod mé triko. Chytla jsem jeho ruku a dala si ji na tvář. Odtáhl se.

,,Promiň,"řekl a pohladil mě palcem po tváři. Zavřela jsem oči a užívala si jeho dotyk.

,,Co tu děláte?"nadskočila jsem leknutím a díky tomu se praštila do hlavy o poličku nad mou hlavou.

,,Au!"vykřikla jsem šeptem a zanadávala si pod nos.

,,Nothing, sir,"řekl by možná i příjmení, ale neví ho a navíc by ho asi ani nevyslovil. Máma sice bydlela do dvanácti let v Anglii, ale táta je z Česka, takže má české příjmení. Tohle táta naštěstí přeložit dokázal. A Lukase jsem trochu učila češtinu, ale myslím, že tohle jsem mu neříkala. Bůh ví jak to dokázal přeložit.

,,To vidím,"přejel si nás oba pohledem. Lukas měl v očích strach místo těch obvyklých jiskřiček. No a já si pořád třela svou hlavu od toho střetu s poličkou.

,,Proč jste oba vzhůru v...,"podíval se na hodiny, "ve tři?"dokončil a podíval se na nás. Měl ledový pohled.

,,Ještě nejso-"přerušil mě tátův varovný pohled, kterým se na mě podíval. Hned jsem zavřela pusu a radši mlčela.

,,Chci odpověd."

,,No, my, teda, já jsem se vzbudila a šla se dolů napít no a potom jsem měla hlad tak jsem si dala cerálie s mlékem a Lukas mě vystrašil no a potom jsme uklízeli, nic špatného,"řekla jsem na jeden nádech.

,,Do postelý, oba. A každý do jiné."

The boy from the aeroplane [L.Rieger Ff, CZ] ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat