Lunch date

549 39 8
                                    

,,Tak se měj, Honzo,"zamávala s usměvem Catherine na Honzu a vyšla k domu svých rodičů.

,,Cat, počkej!"křikl za ní a doběhl ji.

,,Jo, to oblečení, zapomněla bych. Když chvíli počkáš přinesu ti ho."

,,Ale oblečení je mi šumák, klidně si ho nech,"mrkl na ni, ,,Jen jsem se chtěl zeptat, jestli by jsme ještě někam nezašli. Třeba zítra? Jsem zde jen na pár dní,"usmál se na ni a nervózně přešlápl z nohy na nohu.

,,Jasně! Ráda půjdu. Takže v kolik?"

,,No, rád bych tě vzal na oběd, takže tak v jedenáct?"zeptal se celý nadšený z toho, jak se celá tahle situace vyvíjí.

,,To je bezva! Takže zítra v jedenáct u Orloje? Třeba?"zeptala se a už se chystala k odchodu, Hozna ji ovšem chytil za ruku a přitáhl k sobě.

,,Vyzvednu tě,"zašeptal jí blízko obličeje až se jí po celém těle objevila husí kůže. Políbila ho na tvář a utekla do domu. Nebyla připravená na polibek. Ano, Honza je pěkný a milý a má většinu těch hezkých vlastností, ale prostě ne. Její matka byla velice překvapena, že přišla až tak pozdě, ale nevyptávala se. Cat se s úsměvem osprchovala a - také s úsměvem - usnula ve svých teplých peřinách.

***

Letěl už něco málo přes dvanáct hodin. Letadlo zrovna přistávalo na letišti v Londýně, když se mladý hoch probudil. Chvíli byl dezorientovaný, nevěděl kde je, ovšem netrvalo sekundu a vše si vybavil. Posmutněl, ale snažil se být silný. Když letadlo přistálo, vystoupil z něj s hlavou vzhůru. Měl štěstí, že letadlo do Česka letělo pár hodin po jeho příletu. Volný čas strávil chozením po okolý letiště a také v letištní kavárně.

***

Dívka se zrzavými vlasy nervózně přešlapovala v kuchyni a její matka se na ni s pobaveným výrazem dívala. Ozval se zvonek a dívka zpanikařila. Přešla ke dveřím, které s nervózním úsměvem otevřela. Honza tam postával s nadšeným úsměvem.

,,Ahoj,"pozdravil ji s obrovskou nadšeností v hlase.

,,Ahoj, Honzo,"pozdravila jej taktéž, ovšem nervózně. Honza jí nabídl své rámě a společně s ní se vydali k jeho autu. Honza jí, jakožto správný gentleman, otevřel dveře a poté je zase zavřel, oběhl auto, nasedl - u čehož se nezapomněl bouchnout do hlavy - a mohlo se vyrazit na oběd.

***

Po obědě, který byl jen tak mimochodem výborný, se rozhodli projít se po městě. Honza ji chytil za ruku asi uprostřed jejich procházky, která doposud probíhala velice dobře.

,,Cat?"ozval se za jejími zády nakřáplý hlas.

To be continued... ❤

The boy from the aeroplane [L.Rieger Ff, CZ] ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat