Dnes má Lukas koncert v Polsku ve Varšavě. Moc se tam těší, mají tam vždy fajnovou atmosféru. Domluvili se s Cat, že si budou vždy před koncertem nebo večer po koncertu volat. Proto také právě sedí na židli v backstagei s notebookem na klíně. Najíždí na Skype, kde si ji najde ve svých kontaktech a začne jí volat. Skoro okamžitě to zvedne.
,,Ahoj sweetheart!" Vykřikl nadšen z toho, že ji vidí a zamával do webkamery. Ona se také usmála, ale nic neřekla.
,,Jsi v pořádku?" Byla bledá v obličeji a vypadalo to, že se za chvíli rozbrečí a pozvrací zároveň. Hlasitě vzlykla a schovala si hlavu do dlaní.
,,Cat,"řekl opatrně Lukas a díval se ne jeho smutnou křehkou květinku. Cat vzlykla znovu a znovu. Nešlo to zastavit. Popotáhla, sáhla po nejbližších kapesnících a vysmrkala se. Pořád ale nepřestávala brečet.
,,Promiň,"řekla mezi vzyky a popotahováním. Černo. Lukas se zmateně díval na obrazovku svého notebooku. Věděl, že s tím nebude úplně v pohodě, ale až takhle? Při vzpomínce na její skelné oči a vzlyky se mu také chtělo brečet, ale nemohl. Za chvíli měl koncert, nemohl mít zarudlé oči.
***
,,Lidi, ještě než skončíme tenhle koncert, chtěl jsem jen pozdravit svou přítelkyni, která je teď sama doma v LA. Miluju tě! Všichni postněte tenhle vzkaz, označte mě, označte ji, likenu vám to a follownu vás. Prosím, chci, aby to věděla. Děkuji a zase někdy příště! Miluju tě Varšavo!" Zamával jim a odešel z pódia. Hned popadl do ruky svůj mobil a klikl na ikonku Instagramu. Už mu tam začaly přicházet upozornění, že jej někdo označil na svém příspěvku. Začal všechno likeovat a followoval naprosto všechny. Doufal, že to Cat uvidí a aspoň trošku ji to rozveselí.
Čekal dlouho do noci, než mu přišla zpráva od jeho drahé Cat.Catuška ❤: Taky tě miluju. ❤
Guten Abend!
Dobře, spíš večer, ale who cares?
Málo slov, já vím, já vím.
Máme tu opět pohled na Lukase. Sice ne úplně jeho myšlenky a tak, ale je to jeho pohled. Plánuji ještě minimálně jednu takovou. 😊Takžeeeee...jak se máte? ❤
I hope y'all doin' well. 💙Jop, moje angličtina je 🔝. Hlavně na coveru téhle knížky. Ano, té chyby jsem si vědoma, ale jsem příliš líná na to, abych to změnila. Ale kdyby jste mi někdo chtěl udělat cover no probs. 😇 Jk. 😂
Ich liebe dich 💕
Blackie 😙
ČTEŠ
The boy from the aeroplane [L.Rieger Ff, CZ] ✔
FanfictionDá jí pusu na čelo, zvedne se a odejde. Ona se chvíli na to probudí a rychle opoustí letadlo. Doufá, že ho potká na letišti. Opak je však pravdou. ----------------------- ,,Co se stalo?"zeptal se Marcus starostlivě a více mě k sobě natiskl. Vzlykla...