Jealous

407 23 11
                                    

Červenovlasá dívka vyčerpáním skoro usnula. Viděla malé děťátko v rukou doktorky a usmála se. Štěstím a úlevou, že už to má za sebou. Oči se jí únavou klížily, ale neusnula. Nemohla. Musela se dívat na své dítě. Na toho malého kloučka, který dýchal tak mělce, až se zdálo, že nedýchá vůbec. Doktorka k ní přišla, usmála se na ni a do rukou jí dala jejího syna, který měl stále zavřené oči. Dlouho na něj jen zírala a vyčerpaně se usmívala. Víčka se mu zatřepala a pohnula směrem vzhůru. Poslední co viděla, než usnula, byly Jacksonovy sytě modré oči.

***

,,..to řekne Lukasovi?" Víčka se jí zatřepotala.

,,Myslím si, že ne, ale možná by měla. Bude to pro něj šok, až přijede. Po roce zpět doma. Bude si myslet, jak svobodný je, ale najednou zjistí, že má dítě. Nebude svobodný. Nebude si moct užívat v barech a ani moc cestovat. Prostě nudný život plný pláče, špinavých plínek, hraček všude, kam se jen podíváš, ale taky hezkých vzpomínek na dítě. Bude otec. Je otec,"oči červenovlasé dívky se otevřely. Zahleděla se na bílý strop nemocničního pokoje. Díky Chrisovi se jí v hlavě usadil obrovitánský brouk. Nechtěla, aby se Lukas cítil nesvobodný. Aby si myslel, že s ní musí být každičkou sekundu. Chtěla, aby si užíval života, cestoval.

,,Jé, Cat, ty už jsi vzhůru? Nespala jsi moc dlouho. Ahoooj,"zrzka rozpřáhla ruce a obejmula červenovlásku, stejně tak Chris.

,,Dovolili nám tě navštívit, naštěstí. Už jsem myslela, že-"

,,Lils,"sykl na ni hnědovlasáč.

,,Oh, jasně, promiň. Mimochodem, proč Jackson?" Červenovláska přemýšlela dlouhou dobu.

,,Vlastně ani nevím. Líbí se mi, to je vše."

,,A není to kvůli tomu, že u vás je Jack Henza?"

,,Honza, to zaprvé. A zadruhé, jak víš, že Honza je v angličtině Jack?"

,,Já se ptala první,"naléhala.

,,Nemyslela jsem u vymýšlení jména na Honzu. Kde jsi vlastně vzala Honzu?" Byla zmatená a stále ještě neprobraná.

,,Nooooo, Lukas se jednou zmínil o jednom. Prý jsi s ním chodila, když jsi byla tam u vás. V České Republice,"přešlápla z nohy na nohu a andílkovsky se na ni usmála. Červenovlasá dívka si povzdechla. Taky musí všechno vykecat, pomyslela si.

,,Věř mi, kdyby jsi se s ním seznámila, taky by se ti líbil."

,,Ehm, ehm,"odkašlal si Chris a taky upozornil na svou přítomnost. Cat bylo jasné, že žárlí. Už jen z té představy Honzy a Lils, i když Honzu nikdy neviděl. Musela se uchechtnout. Chris na ni stočil pohled a zpříma se jí díval do očí. Sršel z nich vztek, ale i láska.

Honzík 🙈: Ahoj, Cat. Říkal jsem si, že když jsem zrovna v LA, že bych se stavil. Pokud by ti to nevadilo, mohla bys mi napsat adresu, prosím?

,,Kdo ti píše?" Byli oba samozřejmě zvědaví.

,,Honza."

,,A co chce?" Zeptala se zrzka. Cat jí ukázala mobil, ale hned jí z nechápavého pohledu Lily bylo jasné, že vlastně ničemu nerozumí.

,,Ops, promiň, zapomněla jsem. Píše, jestli by se nemohl stavit. Prej je v LA,"Chris okamžitě kroutil hlavou.

,,Tak to ani náhodou."

,,A to proč?"

,,Eeehhh. Protožeeee jsi přece v nemocnici, musel by dojet sem. A zjistil by, že máš dítě a prostě ne. Nejde to,"Cat se na něj podívala vševědoucným pohledem.

,,Honza to vědět může,"usmála se na něj a pozorovala jeho zmenšující se zorničky.

Já: Ahoj, Honzo. Samozřejmě bys mohl, kdybych nebyla v nemocnici.

Sotva ji odeslala a už jí zvonil mobil. Honza. Samozřejmě.

,,CO SAKRA DĚLÁŠ V NEMOCNICI? JSI V POHODĚ? CO SE STALO?" Chrlil jednu otázku za druhou. Červenovláska si musela oddálit mobil od ucha, jinak by asi ohluchla.

,,Nechci se o tom bavit po telefonu. Přijeď do nemocnice Memorial Hospital of Gardena a všechno se dozvíš."

,,Catherine, pověz mi, co se stalo, ihned. Neb-"típla to. Řekla mu, kde je. Nic víc nebylo třeba.

Dorazil asi za hoďku a půl. Asi zase takové zácpy nebyly. Očividně. Rozrazili se dveře a v nich stál Honza. Měl udivený výraz. Přiběhl ke mně a okamžitě mě objal.

,,Sakra, ty jsi mě vyděsila! To mi už nedělej!" Řekl a lehce, vážně lehce, ji praštil do ramene.

,,Um, hello, we're here too,"ozvala se Lils, a když se na ni Honza podíval, usmála se na něj tak široce, že se jí musela roztrhnout i tvář. Honza se nervózně poškrábal na zátylku, napráhl ruku a představil se.

,,Jsem Honza."

,,Lily,"potřásli si rukama. Lily na něm mohla oči nechat.

,,Ehm, ehm,"odkašla si opět Chris a ochranářsky dal Lily ruku kolem krku, ,,Jsem Christopher, ale kamarádi mi říkají Chris. Říkej mi Christophere."

,,Jan,"jeden druhému se dívali do očí. Hráli, kdo první uhne pohledem. Trvalo to až nezvykle dlouho. Nakonec uhnul Honza. Chris se vítězně usmíval.

Aloha, přátelé! 🌴

Kdopak je tady nemocný?
JÁ! 🙋
Jaké máte zatím prázdniny vy?

Lily x Chris
Lily x Honza

Chily nebo Lonza? (Mohla jsem dát Hily, ale Lonza je more cool yk 😂)

Nebo dokonce Chris x Honza? :O🙈 Chonza? 😂❤

Ich liebe dich 💕

- Blackie 😙

The boy from the aeroplane [L.Rieger Ff, CZ] ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat