κεφαλαιο 14

46 5 1
                                    

Hermione:
"Συ-συγνωμη , πρεπει να φύγω"λέω και σηκωνομαι.
"Μα,Hermione"
"Είπα αντίο!"πήρα το παλτό μου και έφυγα. Αλλά ξέχασα πως δεν μπορω να πάω μονη μου σπίτι επειδή είναι μακρια οπότε ξαναχτηπησα την πόρτα. Ο Λέο μου άνοιξε και χαμογέλασε.
"Hermione!"
"Δεν Εχω αμάξι και το σπίτι μου ειναι μακρια,μπορείς να με πας?"
"Ναι,φυσικά"λέει ο Λέο και παει να πάρει τα κλειδιά του. Βγήκε εξω και μπήκαμε στο αμάξι του.

"Hermione ,θες να μιλήσουμε γιαυτό που έγινε?"
"Οχι"
"Μα"
"Είπα Οχι!"λέω και γυρναω το βλέμμα μου άλλου. Μετα απο 15 λεπτα φτάσαμε στο σπίτι μου και βγηκα εξω χωρίς να του πω τίποτα.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Leondre:

"Μα καλά τρελή είναι?"λέει ο Τσάρλι και πίνει μια γουλια απο τον καφέ του.
"Δεν ξέρω. Αλλά αυτή με φίλησε,δεν ευτεγα εγώ"είδα τον χχαρβευ να ερχετε προς εμας.
"Λοιπόν τώρα που ερχετε ο Χάρβεϋ μην τολμησεις και του πεις κάτι άσχημο. Φίλοι είμαστε,μαλωνουμε εντάξει?"
"Οκ"ο Χάρβεϋ κοίταξε τον Τσάρλι καιι πήγε και τον αγκάλιασε .

Καθομασταν και μιλούσαμε για αυτό το θέμα δω και πολύ ωρα και έβλεπα τον Τσάρλι να κοιτάζει τον Χάρβεϋ συνέχεια.

"Μπορεί απλός να σοκαρηστικε Λέο μην ανυσηχεις"λέει ο Χάρβεϋ.
"Καλά Οχι οτι δεν είναι τρελες"λέει ο Τσάρλι.
"Για ποια αλλη λες?"ρωταω αλλά καταλαβαίνω πως δεν ηταν η καλύτερη ερώτηση.
"Για την φιλη της την σοφία λέω. Αλλά ας τις αφήσουμε αυτές τώρα. Εγώ και η Demi θα πάμε σε ενα club το Σάββατο. Θέλετε να έρθετε?"
"Τι Εννοεις οτι η σοφία είναι τρελή?"
"Χάρβεϋ, η σοφία το παιζει οτι δεν της άρεσε το φιλί αλλά το εκανα επειδή το καήμενο το κοριτσάκι τρέχει απο πίσω μου"
"Τσάρλι!επειδή δεν θέλω να μαλωσουμε, δεν θα το σχολιασω. Το Σάββατο η σοφία δεν μπορεί να ερθει οπότε δεν θα ερθω κι εγώ"
"Αυτή η σοφία οτι θέλει σε κανει βρε Χάρβεϋ. Εξάλλου δεν θα πιεις και πολύ."ωραία, ο Τσάρλι έχει βάλει στοχο να χωρίσει την σοφία απο τον Χάρβεϋ. Αλλά δεν θα τα καταφέρει .
"Παιδιά εννέα είναι,αύριο πρέπει να πάμε Και σχολείο ξέρετε. Αντε Πληρώστε"λέω και φεύγω.

Σοφία:
"Είσαι ηλίθια!αναρωτιέμαι γιατί σε κάνω παρεα!"
"Σοφία,μου αρέσει εδώ και χρόνια και αυτό μου ηταν πολύ απότομο."
"Καταλαβαίνω"το κουδούνι χτυπάει και πάω να ανοιξω. Μέσα μπαίνει ο Χάρβεϋ νευριασμενος.

"Τι εχεις Χάρβεϋ?"ο Χάρβεϋ γυρνάει απότομα και με κοιτάζει λες και είναι έτοιμος να με σκοτώσει.
"Ωστε σου αρεσει ο Τσάρλι ε?"
"Τι?ούτε καν!"
"Ουτε καν ναι!ο ίδιος μου το είπε. Και το είδα εγώ σοφία,το είδα!όταν σε φίλησε δεν αντέδρασες σαν να σε πειραξε!χωρίζουμε!"
"Πας καλά!?αφού εσύ μου αφέσεις,εσύ είσαι το αγόρι μου!τι σου είπε?"
"Ολά μου τα είπε!όταν έφυγε ο λεοντρε άρχησε να μου λέει το ποσο πολύ τον θες!στην αρχή δεν τον πίστευα αλλά μετα πιστηκα!"λέει και φεύγει. Μα τι στο καλό θέλει αυτός ο ηλίθιος!?έπεσα κάτω στο πάτωμα και αρχησα να κλαίω με ελιγμούς.

bars&melody fanfic(greek)Where stories live. Discover now