Φυγαμε απο το νοσοκομειο όλοι μαζί και πηγαμεστο σπίτι μου. Οτάν φτάσαμε ο Λέο κάθησε στον καναπέ μαζί με την Hermione και ο Χάρβεϋ πήγε να μου βάλει νερό.
"Πως νιώθετε?"ρωτάει ο Λέο.
"Εγώ καλυτερα είμαι. Και όπως βλέπω και η σοφία είναι καλυτερα"
"Εγώ πάω να ξαπλωσω"λέω και πάω στο δωμάτιο μου.
"Σοφία,που πας?"
"Χάρβεϋ πάω να ξαπλωσω. Γεια"
"Καλά,πάω λίγο εξω εγώ. Θα ερθω να σου μιλήσω μετα"λέει και βγενει εξω.Τσαρλι:
Είσαι πολύ ηλίθιος!γιατί την φιλησες?δεν ηταν σωστο. Εξάλλου εχεις και κορίτσι. Οχι οτι σε πολύ ενδιαφέρει αυτό , με οποία θες φλερταρεις. Αφού είστε μαζί μονο γιατι είστε οι δημοφιλείς του σχολείου και οι δημοφιλείς πρεπει να είναι μαζί με τους δημοφιλείς.Ωχ ποιος πέρνει τώρα Τηλέγονο μωρέ."Ναι"
"Τσάρλι"
"Χάρβεϋ τι θέλεις?δεν Εχω όρεξη. Το ξέρεις ότι το εκανα επάνω στον ενθουσιασμό μου"
"Επειδή σε ξέρω πολύ καλά Τσάρλι , σου λεω απο τώρα οτι εαν την ξαναφιλησεις ή έστω την ακουμπησεις δεν θα ζήσεις. Το καταλαβες?"
"Πολύ θάρρος πήρες Χάρβεϋ. Και μην ανυσηχεις δεν θα της ξαναμιλησω καν."λέω και το κλείνω.Σοφία:
Η πόρτα χτυπάει και μπαίνει μέσα ο Χάρβεϋ. Με αγκαλιάζει και μετα μου δίνει ενα φιλί στο μάγουλο.
"Να ξέρεις πως δεν θέλω να συζητησουμε αυτό που έγινε σήμερα γιατί ξέρω πως εσύ θες μονο εμένα έτσι?"
"Ναι χαρβευ. Φύγε θέλω να ντυθω"
"Εντάξει αντίο. Ο λεοντρε που πήγε?"
"Σε περιμένει έξω."του λέω και κλείνω την πόρτα τιυ δωματίου μου."Ελα βγες" λέω και η Hermione βγαίνει εξω απο το μπάνιο.
"Εγώ στο λέω. Ο Τσάρλι θα χωρίσει εσένα και τον Χάρβεϋ."
"Δεν θα το κανει!"
"Εγώ στο λέω πάντως. Ελπίζω να μην χωρισετε αλλά όλο και κάτι θα κανει ο Τσάρλι."λέει και ξαπλώνει στο κρεβάτι.
"Καλά ας κοιμηθούμε τώρα"