Εγώ και η Hermione περπατουσαμε όταν άρχησε να βραδιάζει."Hermione αυτό είναι το σπίτι μου,καληνύχτα" "οκ καληνυχτα και να ξυπνήσεις νωρίς αυριο ε?" "οκ γεια" είπα και πήγα στο δωμάτιο μου.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ωραία!παλι δεν θα κοιμηθούμε.καλά οι γονεις μου χαμπαρι δεν παίρνουν?αχου καυγά θέλει?καυγά θα έχει!κατεβαινω τις σκάλες και πάω απέναντι στο σπίτι του.Χτυπάω την πόρτα και μου ανοίγει ένας πολύ όμορφος , κουκλος και-οπα χαλάρωσε σοφία εδώ ειρθαμε για καυγά μην το ξεχνάς.
"Να σου πω αγόρι μου εσείς δεν κοιμαστε ποτε?" "και φυσικά κοιμομαστε"βρομοσκυλας αγόρι μου. Αστο με.μεθυσμένο δεν θα βγάλω άκρη. "Που είναι ο Τσάρλι?" "εγώ δεν είμαι ο Τσάρλι, είμαι ο Χάρβεϋ" έλα τι μας ειπες τώρα. Περνάω μέσα στο σπίτι και τον βλέπω να είναι αγκαλιά με μια ξανθιά.το φανταζομουν. Τον τραβάω απο την μπλούζα και τον.βγάζω εξω απο το σπίτι." ωω καλός ορισες στο πάρτυ μου. Είσαι έτοιμη να παρταρεις βλέπω,ειδικα με τις πιτζάμες με τα αρκουδακια πανω" λέει με ενα ειρωνικό χαμόγελο."δεν το γλυτωνεις το ξύλο!"του λέω και πάω να τον χαστουκισω αλλά παει προς τα πίσω."Άκου να δεις δεν Εχω όρεξη να μαλωσω Αντε πήγενε στο σπιτάκι σου να με αφήσεις εμένα με την κοπέλα μου"λέει και φεύγει.Με την κοπελα του?μα...οχι οτι ζηλεύω απλός..να...ποιος θέλει να είναι με εναν ηλίθιο σαν και αυτον!?εγώ παντως οχι.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
"Ξυπνά ειρθε η Hermione!Αντε ντυσου" ποοοο όρεξη είχα την μάνα μου πρωινιατικα να μου φοναζει.
"Καλά συκωθηκα ντε!"Χμμμμ ωραία. Εγώ τώρα πρεπει να φορέσω στολή για να πάω στο σχολείο μου λες και παίζω στον Χάρρυ Πόττερ.Εβαλαν την στολή μου και κατέβηκα.
"Αντε πάμε!θα αργησουμε!"λέει η hermione. Που την βρίσκει τέτοια όρεξη δεν μπορω να καταλάβω."καλά πάμε"λέω και φευγουμε.
Φτάσαμε στο σχολείο και αρψησαμε να περπατάμε.Εκεί βλέπω τον leondre?νομιζω έτσι τον λένε.
"Δεν το πιστεύω,δεν το πιστεύω,δεν το πιστευω!"καλά τι έπαθε η Hermione?τέλεια η Αγγλία κανει κακό,πολύ κακό!"τι επαθες Ρε?" "τον βλέπεις αυτον?αυτός είναι ο leondre Antonio devries! Το αγόρι που μου αρέσει εδώ και τρια χρόνια!"λέει και τον κοιτάζει σοκαρισμένη."χευ κοριτσια. Εσύ δεν είσαι αυτή που πήγε να φαει ξύλο απο τον Τσάρλι?"λέει ο λεοντρε. Αχου και τον συμπαθουσα.
"Ναι εγώ είμαι" . ο λεοντρε μας χερετησε και έφυγε"Σοφία σε παρακαλώ μην μπλεξεις με τον Τσάρλι."λέει η Hermione κάπως αναστατομενη. "Μην ανυσηχεις δεν θα μπλεξω αλλά γιατί κανεις έτσι?". Κοιτάζει λίγο γύρω της , με τραβάει απο το χερι και με παει στις τουαλέτες.
"Λοιπον Άκου. Ο Τσάρλι είναι το χειροτερο αγόρι του σχολείου!πίνει και πολλά άλλα. Οι δυο φιλοι του λεοντρε Κι Χάρβεϋ είναι τραγουδιστές και γιαυτό ενώθηκαν και εγιναν φιλοι παρόλο που δεν είναι ίδιοι χαρακτήρες με τον Τσάρλι"λέει η Hermione."μην ανησυχεις δεν μπλεκω μαζί του. Αντε πάμε εξω , χτύπησε το κουδούνι"και βγενουμε.
Χευυ πως σας φενεται? Ελπίζω να αρχίζει να καλητερευει η υπόθεση και να σας αρεσει!!!!love ya guys