κεφαλαιο 9

47 5 3
                                    

"Τι τους κουβαλησε και αυτους μαζι του!?" λεω στην Hermione οσο πιο χαμηλα μπορω.
"Το ακουσαμε αυτο. Κι εμεις νομιζαμε πως μονο η Hermione θα ηταν εδω αλλα δυστηχως ειρθες κι εσυ!" λεει ο τσαρλι και βγαζει την μπλουζα του. Ουαου ωραιο σωμα εχει!ειδα τον χαρβευ να με κοιταζει απογοητευμενος και νευριασμενος οποτε εστρεψα το βλεμμα μου αλλου.

Βαλαμε ολοι τα μαγιο μας και αρχισαμε να πηγενουμε προς την θαλασσα." Hermione θελω να μπεις εσυ πρωτη μεσα για να με βοηθησεις." λεει ο λεο. Να δω τι θα κανεις τωρα Hermione."ενταξει. Σοφια ελα μεσα μαζι μου. Αφου πρεπει κι εσυ να βοηθησεις τους αλλους" μπραβο, ωραια με κανονησες κι εμενα βλεπω βρε κοπελια!"ε ναι μπαινω".

Εγω και η Hermione μπηκαμε μεσα ενω τα αγορια δεν ειχαν μπει καν.
"Αντε μπειτε! Ειναι πιο ζεστη απο την προηγουμενη εβδομαδα!" φοναζει η Hermione. Καλα ηλιθια ειναι?

"Οχι!ξεχασα τις πετσετες και τα πραγματα μας μεσα στο αμαξι!παιδια παμε, τα κοριτσια μπορουν να περιμενουν εδω" λεει ο λεο και φευγει μαζι με τα αγορια

Εμεις αρχησαμε να τρεμουμε και να δακρυζουμε απο το κρυο.
"Hermione,εισαι ηλιθια!εαν δεν βγουμε τωρα θα παθω καμια πνευμονια!"
"Ελα ρε σοφια χαλαρωσε!ειναι απλος μια συνηθεια. Και...σοφια?"

Λεοντρε:
"Η σοφια ειναι χειμερινη κολημβητρια?" λεει ο τσαρλι.
"Δεν ξερω. Χαρβευ παρε αυτες τι πετσετες." ο χαρβευ εριξε τις πετσετες κατω και αρχησε να τρεχει προς την θαλασσα.
"Αυτον τον βλακα γιατι τον κανουμε παρεα?"
"Ελα ντε" απανταω και φευγω μαζι με τον τσαρλι. Εκει βλεπουμε την σοφια λυποθυμη στην αμμο και τον χαρβευ να πηγενει απο εδω και απο εκει.

"Τι επαθε η σοφια!?" ρωταω την Heemione η οποια κλαιει. Την παιρνω αγκαλια και πηγενουμε ιοντα στην σοφια.

"Η,η σο,σοφια λυποθημησε απο το κρυο" λεει και προσπαθει να ηρεμισει αλλα δεν τα καταφερνει.
"Τι καθεστε ρε ηλιθια βαλτε την μεσα στο αμαξι!" λεει ο τσαρλι και παμε προς το αμαξι
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ξυπναω και βλεπω πως ειμαι ξαπλωμενη σε ενα νοσοκομειο. Τι στο καλο γυρευω εγω εδω? Γυρναω να δω τον χωρο και βλεπω στο απεναντι κρεβατι την Hermione και διπλα της τον λεοντρε. Γυρναω απο την αλλη και...τι θελει αυτος εδω!ουρλιαζω και με την μια μου κλινει το στομα

"Μην ρωτησεις καν τι γυρευω εγω εδω. Πηγα να τρακαρω για να φτασουμε στο νοσοκομειο γρηγορα" λεει και με αφηνει να μιλησω.
"Εξηγησε μου τι εγινε" του λεω και ξαπλωνω στο κρεβατι παλι.
"Ειχαμε παει για μπανιο στην θαλασσα και εσυ λυποθυμησες απο το κρυο.Μετα η Hermione αρχησε να τρεμει και την φεραμε και αυτην εδω "

Χευ!!ο τσαρλι τελικα νιαστηκε περισσοτερο απο ολους για την σοφια...

bars&melody fanfic(greek)Onde histórias criam vida. Descubra agora