Kol...

441 18 0
                                    

Aceasta carte este despre o poveste alternativa , pe care am vrut sa încerc sa o fac, sper ca iese ceva . =))) * YAOI *
BAZAT PE THE ORIGINALS !!!!!!!!!!

Am întredeschis ochii , zarind razele soarelui pe fereastra . Erau strălucitoare și puternice , puteai observa ca este o zi superba de iulie afara , în New Orleans. Ceasul de la telefon indica 8 jumătate dimineață, la 9 începeam lucrul la bar împreună cu surorile mele.
Ma numesc Ake Evens , am parul blond spre roșcat iar ochii de un gri inimaginabil , își schimbau culoarea în funcție de starea mea de spirit cea ce era un lucru pe care nu l-am mai văzut la cineva , asta ma face sa cred ca sunt special . Când sunt nervos sunt albastru deschis , când sunt trist sunt verzi iar când sunt vesel sunt gri.
Am 21 de ani , 1.78 și lucrez la un bar din apropiere . Am terminat facultatea de psihologie lafel și surorile mele .
Ușa se trântește de perete iar Mary , sora mea mai mica îmi întinde o foaie .
Ake : Ce e asta?
Mary : este o vraja care am găsit-o, nu știu exact ce e dar zice de un sacrificiu .
Ake : Mary , ai grija cu astea , poate e ceva periculos .
Mary este foarte naiva câteodată dat este o vrăjitoare foarte puternica. Știe cum sa facă aproape orice fel de vraja dar nu am lăsat-o sa facă o vraja de sacrificiu . Ea este destul de pitica , 1.69 , par negru pana la umeri iar ochii verzi ca jadul.
Mary : Știu dar dacă e ceva util . Bine bine . Ma duc sa ma pregătesc de serviciu .
Ake : Ok, vin și eu acum.
Am încercat sa ma dau jos din pat , pana la urma am reușit dar cu greu și m-am dus la baie pentru a îmi face rutina de dimineață .
Am coborât jos , Mary stătea la masa împreună cu sora noastră, Elise .
Elise se pronunța ca și Alice, e-ul de la sfârșit fiind mut . Elise e o fire serioasa în rare momente , e mai mult nebunatica și nu sta o clipa fără sa se gândească la vreo tâmpenie. Are 22 de ani  , 1.73 și parul negru ca noaptea , spre vârfuri fiind vopsita spre un albastru oceanic , ochii sunt negri ca și parul . Pe spate are un tatuaj mic cu un panda . Mary având 20 este cea mai mica dintre noi iar Elise cea mai mare .
Elise : Credeam ca iar dormi pana la 11 de nu mai vi la munca .
Ake: Neah. Veneam eu pe la 2 dacă era .
Mi-am deschis telefonul și m-am uitat la ceas , acesta indica ora 8: 51 . O notificare îmi atrase atenția.  Era o cerere de prietenie de la cineva , un băiat pe care îl chema Kol Mikaelson . Am acceptat și am văzut ca Facebook ul arata ca e la un km de mine . Ciudat.
Le-am spus ca e târziu și am luat-o la fuga spre bar . Chiar dacă era aproape dura ceva pana deschideam .
  Au trecut câteva ore de când am deschis , fiind ora 4 după amiaza . Multa lume stătea de vorba și râdea, toți păreau atât de veseli dar se vedea ascuns pe fata lor ca suferă. Tot aveau acele măști care se vedea ca sunt false. Ca nu sunt cu adevărat ei .
Elise era la bar , umplea câteva pahare cu bere , Mary lua comenzi iar eu ma uitam prin bar pentru ca eram în pauza . Când sa pună berea în tava , stand cu spatele la tejghea unu se apleacă peste bucata de lemn masiv și ii da o palma la cur soramii. Un val de căldură ma cuprins , simțind cum ochi mei își schimba culoarea . Elise sa întors spre boul ala vrând sa ii dea una dar ala i-a prins-o în a sa .
Jeg : De ce nu ieși tu de după tejghea și îmi satisfaci poftele , mie și prietenilor mei ?
M-am îndreptat rapid spre ei , dându-i un pumn în gura acelui cacat care o ținea pe sor-mea. Am luat tava de inox și i-am mai dat una după care l-am aruncat pe o masa . Cu el erau vreo 6 panarame de oameni. Toți au vrut sa vina spre mine și asta au și făcut. Mary mi-a aruncat un mop ; eu l-am rupt în doua și am început sa dau în aia , Elise mai spărgându-le pahare în cap iar Mary aruncând cu tăvi din otel în ei . Ce bine ca avem și tăvi din metal....
Toți 7 zăceau pe podea eu uitându-mă la ei transpirat.
Mary : Bravo fraților! Începuse sa Sara de bucurie și sa ii bage bocancul în gura unuia .
Elisa : M-am saturat de asta Ake . Vreau sa ma apar singura ,sa nu mai stau cu frica.
Ake : Știu Elise..dar nu avem ce sa facem  .

Au trecut ore de la incident , fiind 9 seara , mai aveam o ora și închideam. Cretinii aia au plecat de mult dar au zis ceva ca o sa se răzbune.  Eh ,le-am arătat muie și gata . Un băiat drăguț intra în bat, ii dădeam vreo 23-24 de ani . Arata foarte bine și era super sexy în jacheta de piele . Norocu meu ca eu servesc băuturile acuma.
Ake : Cu ce te pot servi....?
El : Kol ma cheamă. Mi-a zâmbit ștrengar.
Ake: Kol...Kol... Ma gândeam unde am mai auzit numele asta , Kol , îmi pare cunoscut.
Tu ești cel care mi-a dat cerere de prietenie ,nu?
Kol : Tu ești Ake ? Wow , ești mai diferit de cat pe cont.
Ake : aaa...da...cu ce te servesc ?
Kol : bourbon te rog .
I-am pus pana la sfert și i l-am înmânat.
Kol : Mersi. Mi-a zâmbit din nou dar de data asta cu o privire fermecătoare, făcându-mi cu ochiul .
Ok , m-au luat toate căldurile.  E foarte drăguț dar poate era doar beat . Sigur a băut în alta parte.
Elise a venit lângă noi uitându-se la Kol .
Elise : Ake , putem vorbi puțin?
M-am uitat la el și el mi-a făcut semn ca sa ma duc .
Ake : Ce este Elise ?
Elise : e drăguț tipul , ți-ai făcut gagic?
Kol începuse sa chicoteasca nu știu din ce motiv , nu are cum sa ne audă, suntem la 3 metri depărtare și vorbim în șoaptă.
Ake : Nu , Elise , nu e iubitul meu. Am văzut și eu ca e drăguț.
Elise : Ce mai aștepți, rupe patu cu el .
Kol a început sa încerce sa se abțină din ras dar nu ii prea ieșea. Ce dracu o fi avut de râdea asa ?
M-am întors la el , Elise lăsându-mă singur .
Kol : Deci...ce ați discutat ?
Ake : A...nimic important .
Kol : sigur ..dap..și...cum ai zis ca te cheamă?
Nu pot sa cred ca el mi-a trimis cerere și nici nu știe cum ma cheamă.
Ake: ma cheamă Ake .. mai vrei ceva ?
Kol : Nu, ce nume interesant ai ..
Ake : Da...părinți mei au fost ciudați. I-am zâmbit și m-am așezat pe scaunul din fata lui . Acum ca îl vedeam mai bine arata super sexy. Barba acoperindu-i obrajii și bărbia. (LIKE THIS 👇)

El ma analiza pe mine și eu pe el

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

El ma analiza pe mine și eu pe el .
Kol : Îmi plac ochii tai, sunt spre un violet , e normal ?
Violet , ce dracu, nu au fost niciodată violet . Asta e daltonist ?
Ake : Ce? Sunt violet? Acum ?
Kol : Da surdule , sunt violeți.  Nu asa ii ai ?
Ake : Nu...de fapt ii am gri , când sunt nervos albaștri și când sunt supărat verzi .
Kol : Ai senzați tari , hă?
Ake : Ce, porcule, nu!
Am început sa chicotesc și el se uita la mine cu o privire dulce și plina de compasiune .
Mary : Akeeee, haide , da clienții afara ,închidem!!!!
M-am trezit din transa din care eram privindu-l pe el .
Kol: Ne vedem mâine la aceiași ora, Ake ?
Ake : AH...d...a..de ce nu ?
Kol își lua geacă și pleacă, uitându-se odată în urma lui la mine.
După ce am văzut ca nu mai are cum sa ma vadă v-am băgat după tejghea și am început sa dau din mâini de fericire .
Mary : ce dracu ai nebunule ? Ai văzut pe doi care se fut ? Dă-mi idei se carte haide, spune-mi aventurile talee.
Ake : Taci și hai acasă.

Ah, nu mai pot , deabea am ieșit din dus și mor de cald, plus faptul ca m-am gândit la Kol de când am închis barul . M-am băgat în pat , am închis ochii și am încercat sa îmi imaginez cum va fi mâine.
Îmi place Kol , e super cute , frumos , zâmbetul lui te omoară..ah...

Kol :
M-am băgat în pat lângă nepoata mea , Hope , Klaus e plecat cu niște treburi în Mystic Falls , Hayley are grija de haita împreună cu Elijah iar Freya și-a luat o noapte libera .
M-am pus sa adorm , gândindu-mă la Ake , e o dulceață de băiat. Am simțit ceva la el , ceva special . Nu știu cum sa spun dar ...e ciudat.
Am adormit imediat cu Hope lângă mine.

Original LoveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum