Ake:
Mă trezesc ușor uitându-mă în jur , eram în pădure, Kol plin de sânge lângă mine . Se uita ca un mic cățeluș îngrijorat, ah , ochii aia ma omoară.
Kol : Ești bine ?
Ake : Mă dor oasele ca dracu dar în rest nu am nimic.
M-am ridicat de jos, soarele era pe cer și lumina pădurea. M-am uitat în jos pentru ca nu știam de ce îmi e răcoare jos . Nu aveam nici o haina pe mine iar Kol se holba la mine .
Kol : A...poftim . Își da cămașa jos și mi-o leagă de brâu pentru a ascunde părțile mele intime .
Ake : Mersi , Kol.
Kol : Haide sa mergem acasă.
Toți s-au uitat la mine ca la mașini străine, zici ca nu au mai văzut un om dezbrăcat.
Am intrat împreună cu Kol în casa mea dar nu era nimeni acolo . Am mers la el acasă, unde Elise era întinsă pe canapea cu o pătura pana la umeri . Klaus , Hayley și Mary se uitau la ea așteptând un semn care sa arate ca e vie și nu a pățit nimic.
Ake : Ce s-a întâmplat?
Klaus : Aseară când veneam din pădure s-a transformat în mijlocul orașului în lup . A trebuit sa ii constrâng pe toți care treceau pe acolo sa uite .
Ake : și ea ce a pățit?
Klaus : I-am rupt gatul .
Ake : Nu te-ai gândit ca poate nu reînvie?
Klaus : la asta ma gândesc acum .
Kol : Boule .
Klaus : Acum întrebarea este , cum se poate una ca asta ? Adică parca erați vampiri nu hibrizi și dacă erați hibrizi nu v-ați fi transformat la luna plina .
Ake : Cred ca vraja a fost de vina , nu știu.
Mary : Mă duc să aduc vraja, poate îmi dau seama ce este cu ea împreună cu Freya.
Hope iese din camera și ne vede în mijlocul sufrageriei.
Hope : Ce se petrece ?
Hayley : Nu este nimic, scumpo, du-te înapoi în camera .
Hope se apropie de Elise , își da brățara de la mana joc și o atinge pe Elise . În următoarea secunda aceasta reînvie tresărind.
Hope: Este totul în regula , Elise , ești bine acum .
Ake : Cum ai făcut asta ?
Hope : Am și eu secretele mele de Mikaelson.
Ake : Tu mica creatura uimitoare .. îți mulțumesc.
Hope zâmbește ștrengar și îmi face cu ochiul , eu făcând la rândul meu înapoi.
Elise : Ce dracu s-a întâmplat?
Ake : Pai , suntem vampiri și lupi dar nu și hibrizi în același timp . Fain , nu?
Elise : Da, foarte .
Kol : Hai sa mergem sa găsim niște haine pentru voi . Venim imediat .
Am plecat cu Kol acasă, am descheiat ușa și am alergat pana la mine în camera , mi-am luat niște blugi , o bluza și le-am aruncat pe pat .Kol intra în camera si ma analizează .
Kol : Ești asa drăguț..
Acesta vine spre mine făcând pașii apăsați, când ajunge în dreptul meu se apleacă și își unește buzele lui moi și subțiri cu ale mele care erau puțin mai groase de cat ale lui . Ma adâncesc în sărut tragând de cămașa de pe el , vrând sa o dau jos . Parul lui stătea asa de bine în cat m-am decis sa îmi înfig mâinile în el . Asa moale și catifelat chiar dacă avea sânge în el .
El ma trage mai adânc în sărut, unindu-mi corpul dezbrăcat cu corpul lui care era mult mai acoperit de cat al meu . Îmi doream mai mult , dar Klaus era pe balcon și deja își pregătea telefonul sa ne filmeze.
Am luat hainele și ne-am îndreptat spre casa lor , unde ne-am schimbat și eu și Elise .
Klaus: Ok, trebuie sa aflam ce este cu vraja asta și cine vi-a dat-o. Și în plus , Kol, am auzit de mica Voastră răpire de ieri plus micul clan care vrea sa ne ajute sa ii omoram pe druizi .
Hope : Și ce aveți de gând sa faceți ?
Klaus : Hope , este o discuție de oameni mari , poți sa te duci sa pictezi ceva frumos sau sa te joci în camera ta , te rog .
Hope : Vreau sa va ajut , sunt lafel de puternica ca și mătușa Freya .
Klaus: Hope , ajunge . Ake , du-o în camera ei .
Ake : Ok.
O iau de mana și ma îndrept către camera ei . S-a așezat pe pat și mi-a făcut semn sa ma așez și eu .
Ake : Ce este ?
Hope : Tu îl iubești pe Kol ?
Ake : a... de ce ma întrebi?
Hope : Pentru ca vreau ca unchiul meu sa fie iubit iar el sa iubească înapoi, îmi doresc sa știe și el cum este sa iubești pe cineva necondiționat.
Ake : A avut-o pe Davina și știm amândoi cum s-a terminat asta ...
Hope: Davina era vrăjitoare, Ake , oricum ar fi murit ,dar tu ,tu ești ca și el .
Ake : Ție nu iti pasa ca este o relație intre doi băieți?
Hope : Cui nu i-ar plăcea asa ceva ? Ma întreabă chicotind .
Hope are vreo 8 ani ,este un copil foarte talentat și este și vrăjitoare pe lângă asta . Ii place pictura ca și lui Klaus. Se vede de unde a moștenit talentul .
Ake : Pot sa te întreb de unde ști atâtea despre iubire ?
Hope : Nu știu, pur și simplu vine din interior . Dar nu mi-ai răspuns la o întrebare. Îl iubesti pe Kol ?
Ake : Normal ca îl iubesc ,e primul băiat care ma face sa ma simt cum ma simt acum, important și iubit .
Hope : Bine ai venit în familie , Ake.
Ake : Mulțumesc, Hope .
Am luat-o pe micuța în brate ,ea procedând lafel cu mine .
Kol : Aw , nepoata mea împreună cu iubitul meu discuta despre mine ,ce dragut .
L-am tras de mana și l-am băgat în îmbrățișarea noastră.
Hope : Kol ,dacă îl rănesti pe Ake te omor pentru totdeauna . Înțeles?
Kol : Înțeles. Acesta arata un zambet de copil și se pune în vine pentru a ajunge la nivelul lui Hope.
Kol: Promit ca nu ii voi face rău, ok ? Ia o postura serioasa în timp ce spune acele cuvinte uitându-se în ochii fetei adânc.
Hope: Asa. Rade ștrengar și îl ia în brate și îl strânge cu putere .
Klaus: Veniți sau ați rămas sa pictați și voi ? Urla Klaus din camera cealaltă.
Ne-am dus înapoi în sufragerie unde erau toți, Mary păstrând o distanta considerabila fata de Freya care părea puțin supărată din cauza asta .Mary :
După planul făcut cu Klaus și ceilalți am rămas cu Freya sa avem grija de Hope pana când ei se întorceau din oraș, au plecat sa vorbească cu acele vrăjitoare. Ne-au lăsat acasă sub contextul ca suntem vrăjitoare și putem murii . Mda, nu cred o iota dar nu mai contează.
Freya : Hope , ce le-ai spus lui Ake și Kol cat ați stat aici ?
Hope: Pai...I-am dat câteva sfaturi lui Ake și l-am întrebat dacă îl iubește pe Kol . Sper sa nu facă el vreo prostie sa îl îndepărteze pe Ake .
Mary : Dar care e treaba cu Davina pana la urma ca tot nu am înțeles .
Freya : Pai...Hope ,pot sa discut cu Mary intre patru ochi ?
Hope : Ma duc pana în sufragerie sa îmi iau creioanele ,aveți 3 minute la dispoziție.
Hope pleacă și rămân singura cu Freya.
Freya : Pai ,Davina a fost omorâtă de Kol , pe vremea aia era obsedat de sânge, psihopat . Iar când am avut o șansă de a o reînvia am profitat de ea și l-am omorât pe Lucien , vampirul care a creat o noua vraja de creare a hibrizilor dar și singurul om care putea sa ii omoare pe frații mei , Finn ,care era fratele meu a fost omorât de acel venin ,lafel și Camille, fosta "iubita " a lui Klaus.
Mary : Doamne ce încurcătură.
Freya : Mie îmi spui ? Și stai sa vezi , Elijah voia sa îl omoare pe Marcel, ceea ce a și făcut iar acesta luase sângele pe care îl luase și Lucien ca sa se transforme într-o noua rasa de hibrid . A fost un război aici timp de 5 ani ...intre Hayley și vampirii lui Marcel deoarece eu și cu restul fraților mei eram în cosciuge.
Mary : Ce căutati în cosciuge?
Freya : Asta e complet alta poveste ,alta data .
Hope: Ati terminat ?
Mary : Da. Cred .
Elijah intra val vârtej pe ușa, era pătat de sânge pe haine .
Freya : Hope ,du-te în camera ta .
Aceasta a făcut cum a zis mătușa ei și l-a întrebat pe Elijah ce s-a întâmplat.
Elijah : Purtam o discuție civilizata cu vrăjitoarele și am fost atacați de Druizi, am omorât majoritatea dar au murit și câteva vrăjitoare.
Mary : Sunteti toti bine ?
Elijah: Din fericire da , Klaus este puțin rănit și slăbit dar ii trece .TO BE CONTINUED ...
CITEȘTI
Original Love
FanficAke , Mary și Elise sunt frați, Mary este o vrăjitoare foarte puternica care va face ca viata fraților sai sa se schimbe .