Capitol 7

80 5 1
                                    

Mary:
Ce dracu am făcut ieri ?! Doamne ce idioata sunt . Dacă își va aduce aminte de ce am făcut, cum dau ochii cu ea ?
Am început sa ma dau cu capul de masa ca sa vad dacă a fost un vis sau chiar sa întâmplat.  Ok..sunt proasta , s-a întâmplat. Am mai stat câteva minute și mi-am pus o cana de cafea . Ma doare capul și nici nu știu cum am ajuns acasă aseară.
Ake coboară scările vesel , avea o cămașă legata la solduri , un tricou pe care scria "Just a vampire " și niște adidași roșii în picioare .
Mary : Ce faci ?
Ake :  Mă duc să mă plimb cu Kol. Tu?
Mary : Deci sunteți iubiți pana la urma ?
Ake se uita puțin la mine după care se gândește la ceva și își lasă capul în pământ.
Mary: Ce e ?
Ake : Nu l-am întrebat încă.
Mary : Crezi ca nu vrea ?
Ake : Nu știu..
Mary : Ake , dacă nu vroia sa fiți iubiți nu mai era cu tine , și în plus când au venit ai noștri a vrut sa spună imediat ca e iubitul tău  .
Ake : Da dar nu mi-a spus-o.
Mary : Nu mai fi paranoic , Ake.
Ake : Ok..am plecat , poate ma așteaptă Kol... 
Mary : Pa , sa folosiți lubrifiantul .
Ake a ieșit pe ușa arătând un ok în semn ca asa va face .

Ake:
L-am văzut pe Kol și am mers în spre el încet. L-am luat în brate și i-am sărutat buzele dulci și moi . Bag ce dulce e !
M-am dezlipit de sărut privindu-l în ochi .
Ake : Te iubesc.
Kol: și eu Ake...
Ake : Deci..ce facem azi ?
Kol : ma gândeam sa mergem la un film , sa ne plimbam prin Mall. Îți convine?
Ake: Da , doar ca vreau sa facem ceva special diseară.
Kol: și ce vrei special ?
Ake: Nu spun . Ii fac cu ochiul și ma întorc cu fata spre strada .

Mary:
Mă doare capul ca dracu, de ce am băut în halul ala nu știu.
*DING DONG *
M-am aruncat de pe canapea prelingandu-ma pe parchet pentru a ajunge la ușă. Am deschis iar instinctul de a ma spânzura a apărut. Freya stătea în prag uitându-se la mine puțin încordată.
Freya: Bună.
Mary : Bu..buna.
Am invitat-o în casa și i-am făcut semn sa se așeze.
Mary : Deci..mai ști ce s-a întâmplat aseară în club?
Freya : Tocmai despre asta am venit sa vorbesc cu tine. Mary , nu trebuie sa îți faci griji , am înțeles ca era din cauza băuturii . Nu trebuie sa îți fie rușine.
Mary : D.a.. Alcoolul e de vina , nu am vrut sa..
Freya : E ok. Despre asta am vrut sa vorbim . Eu plec acum.
Se îndreaptă spre ușa deschizând-o și ieșind imediat pe ea .
"DOAMNE , MERSI BĂGAMI-AȘ PICIOARELE! " Urlu cat ma țin plămânii și alerg prin casa. Tocmai mi-am dat seama ca Elise nu era acasă. Pe unde o umbla ? O fi la curve?

Elise :
Pădurea asta e din ce în ce mai mare și mai întunecată. Oare de ce a vrut Klaus sa ne întâlnim aici ?
Klaus : Ești pregătită de prima lecție iubire ?
Am sărit speriata ,uitându-mă înapoi, acolo unde Klaus stătea și se uita la mine .
Elise : Sti ca puteam sa te omor ,nu ?
Klaus : uite ceva amuzant ,nu ai cum sa ma omori.
Elise : faceam asta posibila .
Klaus: Acum, cum se face ca vraja nu a trebuit sa fie activata de sângele mamei mele ? Ea a fost prima vrăjitoare care a creat vampirii.
Elise : poate ca Mary e lafel de puternica ca și mama ta .
Klaus: singura lafel de puternica ca și mama e Freya, deci nu cred ca e o vraja corecta .
Elise : A mers , nu știu ce ar putea merge greșit.

 
  Ne-am antrenat ceva timp ,el învățându-ma câteva lucruri importante pe care vampirii le pot face.
Klaus : Dacă ești un hibrid poți musca alt vampir ,lăsându-i venin în el ,dacă e un vampir normal va murii .
Elise : Cred ca e super sa fi hibrid ,adică te poți schimba în lup oricând vrei , sa fi liber.
Klaus : este un blestem ,nu un dar .
Elise : orice blestem trebuie tratat ca pe un dar .
Klaus : Nu și când toate oasele din corp ți se rup în bucatele mult mai mici ,fiecare os pana la ultimul.
Elise : prea mult te vaiti.
Am plecat din pădure, ajungând în centrul orașului,aproape de casa noastră.
Elise : ne auzim mâine Klaus. Pa.
Klaus : ceau iubire.

Ake :
Ake : Sti,  și nu era cine știe ce ,Adică efectiv era o imagine în capul lui Alice ,ea a vrut ca ala sa vadă lupta aia ,cum ca el va murii .
Aici încercam sa ii explic lui Kol ce se întâmplă în twilight , bine ,încerc sa ii explic ce am înțeles și eu din "capodopera " aia de film .
Kol: Încă ceva, de ce Edward strălucea? Și cum a lăsat-o gravida pe aia din moment ce era vampir și era impotent ?
Ake : Da ce sunt eu, atotștiutor?
Kol : Eu asa gândeam.  Zâmbește și se apleacă puțin pentru a ma săruta dulce în timp ce ieșeam de la film .
Kol : Ce vrei sa facem acum ?
Ake : Mă gândeam la mica surpriza ,poate iese .
Kol : și care e surpriza?
Ake : Pai....
nu apuc sa spun nimic și simt cum sunt omorât. Capul meu fiind rupt ,întors.

M-am trezit ușor, uitându-mă buimac în jur. Eram într-un fel de depozit , foarte mare.
Ake : Kol ?
Kol: Sunt aici ,Ake , sunt aici .
Ake : Ce s-a întâmplat?
Kol : Nu știu, am fost omorât în același timp cu tine.
Am încercat sa fug dar nu ai cum de un vrăjitor.
Spre noi vine un om transformat în lup ,se uita la noi în semn de pace . Acesta se preschimba în om .
Tipul: Voi trebuie sa scăpați de Druizi! Nu putem permite sa ne fure casa ,din nou .
Kol : mai ușor nenea , Druizi, mai multi ?
Tipu : Da , nu este doar 1 ,sunt sute care au invadat New Orleans ul.
Ake : și cum ai vrea sa scăpăm noi de Druizi, suntem doar 9 în potriva la sute .
Tipu : Nu sunteți numai 9 . Atunci din umbra au ieșit sute de oameni , unii erau vrăjitori, unii vampiri ,chiar și lupi și hibrizi.
Kol : și de ce ne-ați răpit dacă ați vrut doar sa vorbim ?
Tipu : pentru ca nu ne-ați fi ascultat.  Asta a fost singura opțiune.
Ne-au dezlegat și ne-au dat drumul . Ne îndreptăm spre casa conduși de doi dintre vrăjitori pana la ieșirea din imensa pădure.
Kol : Ake , trebuie sa le spunem celorlalți despre asta .
Ake : normal ca o sa le spunem .
Kol : Hei,  uite ,e luna plina , ma întreb dacă lupii aia se pot controla .
Ake : Da...
Un sentiment de greata își făcu apariția, m-am pus în mâini pentru a încerca să vomit dar atunci oasele din picioare se rup în mi de bucăți, urmate de cele din membrele superioare .
Kol : Ake ! Ce dracu se petrece ?
Ake : Îmi ridic capul din pământ și urlu de durere în spre luna . Ochii mei erau albaștri fosforescenti, ceva rar pentru un lup , sau hibrid.
Blana își face apariția pe tot corpul meu iar kol devine ținta mușcăturilor mele.

Original LoveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum