Părinți cretini...

106 7 2
                                    

Ake :

Doamne , când sa făcut dimineață? Am deschis ochii ,lumina orbindu-ma complet. De ce e asa greu sa fi vampir?
Cred ca Elise ma simțit când m-am trezit și a venit sa vadă ce fac și sa îmi spună ca tata ne-a lăsat noua spațiul unde era barul , acum fiind gol. Barul acela idiot nu era în mijlocul orașului , unde putea fi observat . Este pe niște străduțe pe care nu umbla nici dracu . Nu înțeleg cum a ajuns Kol la el.
M-am dat jos din pat , am deschis balconul și am ieșit sa iau o gura de aer . Cacat ...azi e înnorat.
Elise : A...încă ceva ..
Ake : Ce e ?
Elise : Mama și cu tata vin în vizita .
Era dracu sa cad peste balustrada , era un musculos jos , poate ma prindea el.
Ake : De ce dracu vin ? Iar o sa se plângă ca nu suntem vrajitori și căcaturi?
Elise : Nu cred , dacă e asa le dau cu magia în cap . Ei vin sa ne vadă pentru ca azi e ziua lui tata...
Ake : Ce dracu? Azi ? De ce trebuie sa vina aici , sa se ducă dracu la boșorogii lui .

Un mic rezumat de ce ii uram atât de mult pe ai noștri, când eram mici , puțin mai mici au aruncat cu cuțite, bombe , gloanțe, cioburi și alte chesti ascuțite sau explozive în spre noi pentru a ne face sa folosim magia sa le oprim , bine înțeles ca nu am reușit mereu sa facem lucrul asta iar un ciob mi-a intrat în stomac , un glonț în picior și cam tot asa pana m-au apucat dracu și le-am aruncat înapoi spre ei.

Elise : Poate vrea și el sa își trăiască ultimele zile alături de noi .
Ake : pe mama as primi-o pentru ca ea nu făcea ce făcea el .
Elise : Știu..
Ake : Și ști ca va trebui sa le spun de Kol ? Iar Mary a spus ca le va spune ca e bi când va fi la casa ei.
Elise : Știu, dar e casa noastră asta , am luat-o din banii noștri câștigați la jegu lui de bar . Nu o sa aibe cum sa ne dea afara .
Ake : Da , casa noastră luata din banii câștigați de la el.
Elise : AH cacat...
Norii acopereau cerul iar ferestrele și balcoanele casei Mikaelson erau închise complet .
Ake : Fără Kol azi se pare ..
Elise : E si cu tine acum , deabea e 8 dimineață, ai răbdare.
Ake : La cat vin , părinți noștri?
Elise : pe la 14:00 -15:00 .
Ake : Ok , am timp sa ma plimb .
Elise : Sa iei un tort !
Ake : Oare găsesc tort pe care scrie : Îți urez o moarte grea ?
Elise : Scriu eu pe el dacă nu e .
Am ras și mi-am luat un tricou pe mine , niște pantaloni scurți,telefonul și căștile. Era o zi faina pentru alergat .
Am pornit playlist-ul și am băgat turbo pana într-o pădure din apropiere . 8 Km pana la pădure,nici o problema . Am activat super viteza de vampir pana acolo.
Pădurea era acoperita de ceata , era atât de minunata, peisajul arata ca în filmele horror . Un mic iepuraș țopăia pe buștenii căzuți, acum e acum .
M-am pus în poziție de vânat, am așteptat sa nu mai sara și sa stea locului pentru a îl putea prinde .
Am făcut în pas în fata și în următoarea secunda iepurele era în mana mea .
Am vrut sa îmi înfig colții în el dar micuții lui ochișori erau fixați pe mine , așteptând momentul în care ii voi lua viata . Ah...mai bine omor un om de cat un animal . L-am lăsat jos pe micuț și am plecat mai departe . M-am uitat la telefonul care deabea a vibrat și era un mesaj de la Kol .
Kol :întoarce-te.
M-am întors speriat și l-am văzut pe Kol cum se uita la mine amuzat .
Kol : Dacă nu poți omorî un iepure , cum o sa omori un vampir sau un vârcolac, sau chiar o vrăjitoare?
Ake : Hei , ieri v-am salvat cururile de la vrăjitoarele alea . Ar trebui sa îmi mulțumești.  Zic întorcându-ma sa o iau la fuga .
Kol : Aia a fost adrenalina care a crescut , văzându-mă pe mine rănit nu a mai contat nimic  .
Ake : Ști ce îmi vine sa îți fac acum ?
Kol: Ce ?
Am mers spre el sarindu-i în brate , aducându-ma cu picioarele de talia lui iar cu mâinile i-am înconjurat gatul . Am presat buzele mele peste ale lui , Kol trecând imediat la treaba . Mi le masa încet cu ale sale în timp ce eu ma lipeam mai mult de el trăgând de parul de la ceafa pentru a îl băga mai adânc în sărut.
Se desparte pentru o secunda și îmi zice :
Kol: Se pare ca urla hormonii în tine . Vrei sa ii tratam ?
Ake : Normal . I-am șoptit la ureche și i-am lins ușor gatul.
Ma sprijinit de trunchiul unui copac și a început sa ma sărute sălbatic, ca și când nu a mai făcut-o de ani . A băgat mana prin pantalonii scurți ajungând la perechea de boxeri.
Kol: repede te mai exciți..
Ake : Tu vorbești? Încerc sa spun printre gafaituri. Ii apuc scula în mana și am strâns cat de tare am putut.
Kol : Ahhh ! A urlat de cred ca a auzit tot New Orleans ul.
Ake : Sa vezi ce îți fac micuțule.
Mi-a apucat juniorul și la strâns încet, presând pe cap cu degetul mare.
Ake : AH.. am gemut înfundat când am simțit excitatia pe care mi-o provoca . Nu știu cum era înainte dar ma simt super bine acum , mi-am dat seama doar ca săruturile sunt mult mai excitante . I-am dat geacă de piele jos și i-am smuls cămașă de pe el . El făcând lafel cu bluza mea . Fiecare părticică din mine tânjea după atingerile lui . Corpul îmi vibra iar pofta de sex a crescut considerabil .
Ma luat de pe trunchiul de copac și ma pus pe jos , peste hainele noastre  . Eu stăteam în aceiași poziție , doar ca lipit de pământ. Kol se împinge în mine cu totul, am gemut când am simțit presiunea lui acolo jos .
Mi-a desfăcut picioarele , mi le-a pus jos și sa urcat pe mine , fiind cu jucăria la nivelul sculei mele . Sa lipit de ea , frecându-le una pe alta . Cred ca o sa explodez dracu aici.
Niște crenguțe s-au auzit rugându-se iar o voce...:
Hayley : Ce mama dracului faceți în mijlocul pădurii?!
Kol a sărit imediat de pe mine . Avea pantalonii în vine , când dracu sa întâmplat asta ?
Hayley : Săracul Ake... sper ca nu o sa bagi toată matahala aia în el ,nu?
Kol: Încet încet o bag eu pe toată .
Ake :Kol!
Kol : Taci ca vrei .
Hayley : Ok, ieșiți din pădure, acum !
Ake : Ce sa întâmplat?
Hayley : diseară e luna plina și avem câțiva noi lupi care nu își pot controla transformarea .
ake: Eu o sa plec , Kol vi ?
Kol : Hai , vi ?
Spune din celalalt capăt al pădurii.
A ieșit puțin soarele dar tot mohorâta e vremea.
Ake:Kol...?
Kol: Da?
Ake : Ai vrea sa vi la mine ? Părinții mei vin în vizita.
Kol : Mi-ar face placere .
Am luat un tort și niște lumânări și am plecat spre casa . Am deschis ușa iar surorile mele și cu părinții mei erau deja la masa .
Kol : Bună ziua , la multi ani domnule Evens  .
Tata : Mulțumesc băiete. Un prieten de al tău, Ake ?
Ne-am așezat la masa împreună cu toți, dar întâi băgasem tortul la frigider.
Ake : Da , este un prieten .
Kol : De fapt suntem mai mult de cat pri...Ahh
II dau una pe sub masa sa tacă din gura ca ei nu știu.
Kol:AH, adică suntem prieteni foarte buni .
Tata : Interesant . Și...ești iubitul ficelor mele ?
Elise sa înecat cu mâncarea iar Mary a scuipat toată apa din gura pe mine .
Cacat...
Mary : Scuze , scuze , scuzeee!
Ake : e ok Mary . Ma duc sa ma curat, Kol ,vino și ajută-mă.
L-am luat de mana și l-am tras după mine pana la mine în camera.
Kol: Nu le-ai spus ca ești bi ?
Ake : Nu și îmi e frica sa le spun acum  . Sa vad cum merge și le spun dacă va fi bine .
Kol : Ake ? Ochi tai , sunt negri .
ake: Ha?
M-am uitat în oglinda și asa era . Oare de ce?
Kol : O fi de la faptul ca îți e frica ?
ake: Cred...nu știu.  Nu pot sa ies asa jos , o sa pună întrebări.
Gata știu, am lentile pentru zilele în care mergeam la facultate . Sa nu creadă lumea ca sunt ciudat.
Am fugit pana la pat și am luat o cutiuță dintr-un sertar. Mi-am pus picăturile după care lentilele .
Kol: frumos , acum hai sa mergem jos , poate crede taică-tu ca ne futem.
Am coborât jos , tata râdea iar mama chicotea, da , anormala.
Ake : Hei.
Tata : te-ai curățat asa repede?
ake: Da... Kol e foarte rapid .
Idiotul de Kol a început sa rada in spatele meu și mi-a șoptit doar pentru mine ,și Elise .
Kol: În pat sunt și mai rapid .
Lui Elise i-a ieșit apa pe nas râzând ca animala .

Fuck , au trecut 3 ore și nu mai pleacă odată. Conversația mergea destul de bine , erau veseli. M-am uitat la Mary iar ea la mine. Am dat din cap afirmativ și....:
Ake & Mary : Mama , tata , sunt bisexual/ă.
Tata sa înecat cu mâncarea iar mama a căzut cu scaunul . Doamne deci sunt unele chestii prea exagerate , cum sa te îneci cu mâncarea....doamne...
Ake : Și...Kol e iubitul meu.
Mama vroia sa se ridice dar nu sa prins bine de masa ca a tras mușamaua peste ea , adica era numai buna de mâncat, toate felurile de mâncare erau pe amândoi.
Mary avea tortul în brate cu lumânările în el și cu o pălărie pe cap cântând happy birthday.
Am început sa rad încet și subtil.
Elise : și eu sunt vampir...
Atunci chiar ca li se vedeau venele cum pulsează.
Ake : Și eu...
Tata : Cum....îndrăzniți...sa stați în fata noastră? NATURA VOASTRĂ ESTE DE VRAJITORI ! IAR VOI AȚI DISTRUS TOTUL !
Kol a vrut sa Sara la el dar l-am oprit .
ake: N-are rost Kol...
Elise nu sa putut abține și a început sa urle la amândoi.
Elise : Credeți ca voi erați îngeri sau ce dracu ? Ați aruncat timp de 12 ani cu topoare , cioburi , gloanțe, grenade , furci , torte , țepi, cărămizi și multe altele în noi pentru ce ? Pentru a ne stimula căcatul de magie? Va face sa va simțit bine acum ? Când știți ca toți 3 va uram ? Erau mai importante puterile noastre de cat familia? Știți ce ...plecați. Acum. Pana nu am sa va iau ultimi 30 de ani din viata. Ieșiți din fetele noastre , și niciodată sa nu va mai vedem.
Tata : Crezi ca am făcut-o sa ne răzbunam pe voi ?
Elise: Taci și du-te dracu. Doar ieși din casa mea , ieși și du-te dracului de aici .
Elise l-a luat pe tata de gat și la aruncat afara din casa . Mama a ieșit de buna voie .
Mama : O sa regretați asta.
Kol i-a arătat muia iar atunci socul a fost ...ca mama...
Mama : Mikaelson . Te întâlnești cu o denaturate a naturii. Ai grija sa nu se întoarcă împotriva ta totul ...
Am trântit ușa și mi-am scos lentilele.
Ake : Kol ? De unde te cunoșteau?
Kol : Da dracu știe?
Cineva a ciocănit la ușă , sper sa nu fie ăștia, din nou.
În fata ușii era Klaus .
Klaus : Avem o problema . Știți cum se distruge un hibrid reptila ?

To be continued ...

Original LoveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum