Ake:
Simt cum mi se scoala în timp ce Kol ma domina , sunt în camera mea , iar el e peste mine , după ce am ieșit din club am venit direct aici , la mine pentru ca urlau hormonii în noi . Am început sa îi sărut ușor buzele conturate frumos , adancindu-mi limba în cavitatea lui bucala . Simțeam fiecare mișcare a lui intensificata, simțeam cum se freacă cu jucăria de mine , făcând ca ele sa creeze un dans erotic. Mi-am pus picioarele în jurul taliei lui trăgându-l tu totul în mine pentru a îl putea simți mai bine . Coboară cu sărutările pe gat unde îmi lasă un semn de toată frumusețea. Sărută gentil locul rănit în acest timp dându-mi bluza joc . A coborât cu sărutările din ce în ce mai mult ajungând la sfârcuri. Îl ia în gura le cel din dreapta mea și îl masează cu limba jucăușă, lăsând saliva sa curgă în jurul acestuia . Îl ia și pe celalalt în gura , de data asta mișcându-l cu putere și sugandu-l. Valul de placere trecuse de mult de apogeu , acum eram într-o stare cu totul noua. Se îndreaptă cu sărutările spre zona abdomenului ,simțindu-i buzele fierbinți cum ma devorează. I-am tras capul spre al meu și am început sa îl sărut animalic , cu o pofta pe care niciodată nu am simțit-o, vroiam sa îl simt cu totul . I-am rupt cămașă de pe el lăsând la vedere corpul bine lucrat cu pielea fina și catifelata. Formele erau deosebite , am început sa iau fiecare porțiune în gura , analizând o și mirosind-o.
Kol: Ești sigur ? Ma întreabă când ajung aproape de pantalonii lui strâmți.
Am dat din cap afirmativ, trăgând sălbatic de perechea de pantaloni și de chiloți care îmi stăteau în cale . I-am luat juniorul în mana, frecându-l de sus pana jos , simțind fiecare pulsație a acestuia .Beeeeep Beeeeep Beeeeep:
Bag pula , nu , ce dracu sa întâmplat și de ce am erecție în pantaloni?
Am sărit din pat ca ars ducându-ma la baie pentru a rezolva mica ...problema.
Cum dracu am ajuns sa ma gândesc la asa ceva , cum am ajuns sa visez asa ceva . E singura oara când mi se întâmplă asta. De obicei sunt foarte cuminte, nu ma gândesc la prostii . Asta ar fi una dintre glume .. M-am uitat la ceas acesta indicând ora 8 . 32.
Mary intra peste mine grămadă și începe sa urle :
Mary : azi nu mergem la serviciu , azi nu mergem la serviciu ! Dă-mi bani sa merg cu Elise la curvee!
Ake : Mergi la ma-ta în pizda . Scot 200 de dolari dintr-un sacou și ii înmânez.
Ake : Veniți cu pantofi și genți acasă, multe , da? Am început sa rad ca idiotul ..
Mary : Vrei și tu ceva?
Ake : O cutie de prezervative și un tub de lubrifiant ar fi fantastic.
Mary : Opa, cu cine ?
Ake : Eee
Mary : Credeam ca mori virgin .
Da..eu încă sunt virgin iar Mary nu mai e ,nici Elise.
Mary : Deci , cine e băiatu?
Ake : Of...pai...îl cheamă Kol , e vampir original și îl plac .
Mary : Poate își baga colții în pula ta . Muhahaaaa. A început sa rada ca o nebuna .
Ake : Sa vezi ce dildo îți iau de ziua ta dacă nu taci .
Mary : Asa , continua .
Ake : Are 1000 de ani.
Mary : Wow, idolii kpop sunt mici copii pe lângă el.
Ake : A...ha...
Mary : Și chiar îți place de el ?
Ake : Da...cred...îl știu de puțin timp și ma gândeam sa ies pe undeva cu el azi.
Mary : Ai grija ce faci cu el.
Ake : A ..și încă ceva , e chiar pe balconul celalalt . Mi-am dat o palma peste frunte gândindu-mă la faptul ca a auzit tot ce am spus despre el .
Mary : Bună Kooooool! Face ca disperata cu mâinile în spre el , atrăgându-i atenția.
Acesta zâmbea pervers uitându-se la mine .
Kol : Bună Mary .
Mary: Eu va las singuri acum ...
Aceasta ieșii ca vântul pe ușa.
Kol : Ake , învită-mă înăuntru.
Spune cu o voce calma și ușor răgușita.
Ake : De ce ? Nu poți intra ?
Kol : e o chestie de vampiri, nu pot intra dacă nu sunt invitat și dacă casa e pe numele unui vampir atunci putem intra.
Ake : și...casa e pe numele lui sor-mea..
Kol : Elise ?
Ake : mhm...
Kol : Atunci pot intra . A zâmbit pervers și a sărit pana la balconul meu .
Ake : Ok, o sa ma obișnuiesc mai greu cu asta .
Kol : Vino aici . Îmi face semn sa vin sa îl iau în brate . Cum am sesizat acțiunea lui am și sărit la el în brate .
Ake : Kol?
Kol : Da , Ake ?
Ake : Tu ești heterosexual?
Telefonul lui a început sa sune ca toți draci.
* moartea după tine și după neamu tău ala care suni *
CITEȘTI
Original Love
FanfictionAke , Mary și Elise sunt frați, Mary este o vrăjitoare foarte puternica care va face ca viata fraților sai sa se schimbe .