Ake :
Toată seara s-au auzit zgomote din casa lor, vaze sparte , pereți loviți, acum înțeleg ce înseamnă discuție la ei . La un moment dat ieșise Kol la balcon sa îmi facă semn ca e totul ok .
Cum dracu sa fie ok când voi va omorâți acolo ? Ma întreb ce se întâmplă cu Hope.
Azi dimineață m-am trezit cu o durere de cap groaznica . Am încercat sa iau un medicament dar nimic . Nici în ziua asta nu lucram , cea ce e bine pentru ca nu mai suportam încă o tura de bețivi. Am coborât la parter , unde Elise bea ceva dintr-o punga de spital . "Ceva " e sânge dă-l dracu .Mary stătea în mijlocul camerei meditând sau ce pizda ei făcea iar eu nu știam ce sa fac mai întâi. Mi-am pus niște cereale cu lapte, am mâncat repede după m-am îmbrăcat și am ieșit pe balcon . L-am sunat pe Kol sa iasă și el .
Kol : Neața , ce-i cu tine ?
Ake : Vi la mine sau o sa stai acolo toată ziua ?
A sărit rapid peste balcon intrând direct la mine pe balcon .
Ake : Poți intra .
Acesta a intrat și s-a pus în fata mea .
Kol: Vino-ncoa! Spune făcându-mi semn sa îl iau în brate .
L-am luat în brate strângându-l cat de tare am putut . Mi-am amintit ceva ...fuck...
Ake : Kol ?
Kol: Da ?
ake: Atunci...la bar, în prima seara , ai auzit ce vorbeam cu sor-mea?
Kol : Atunci când a zis sa rupi patul cu mine ?
Ake : Da...
Kol : Nu am auzit ,vrei sa îmi spui tu ?
Ake : Ce nostim ești..
Kol: Știu.
S-a aplecat ajungându-mi pana la buze pentru a le sărută. Și-a strecurat limba ușor în interiorul cavității bucale, după luându-ma pe sus . Mi-am încolăcit picioarele în jurul taliei sale iar mâinile în jurul gatului.
Am început sa domin sărutul, trăgându-l ușor de parul de la ceafa pentru a putea sa ii sărut gatul care era incredibil de apetisant .
M-a împins în perete putând sa simt presiunea din pantalonii lui . A început sa ma sărute pe bărbie ajungând ușor la gat . Am simțit o mica presiune pe el , ceva care ma înțeapă . Kol s-a îndepărtat de mine și am simțit cum îmi curge puțin sânge .
Kol: Îmi pare asa de rău, nu am vrut !
Ake : e ok , Kol , nu e nimic , e puțin sânge.
Kol : Nu înțelegi, Ake , sânge, eu sunt vampir , nu..nu putem face asta .
A ieșit pe balcon , am vrut sa ma duc după el dar plecase.
Ce dracu..nu vreau sa îl pierd ..îl..îl iubesc, nu pot.
Am mers pana la pat , m-am aplecat și am luat o sticluță de sub el . Sticluța care conținea acel sânge.
Ake : Ce o fi , o fi...
Am dat pe gat ce mai era din chestia aia și m-am dus la baie . Am luat o bucata de ciob de la gresie și mi-am tăiat gatul. Nu am mai simțit nimic.* după 7 ore *
Au..băgami-aș, ma doare capul , aud voci în jurul meu dar sa mor dacă deschid ochii , dorm prea bine .
Elise : II bate inima din nou. Fu-tu-ti copilu ma-ti sa ți-l fut astăzi și mâine.
Ake : oi fi mort , dar încă pot sa îți dau una .
Mary ma luat în brate când m-am ridicat și cred ca ma strâns asa fel tare ca mi-a rupt coloana .
Mary : Acum pot sa fac vraji pe amândoi și nu o sa muriți! Yeey!
Totul era asa de enervant, ah... , asa de amplificat și...ah...
Mary : poftim , trebuie sa bei sânge ca sa termini tranziția. Îmi întinde bratul făcând semn spre el .
I l-am luat în mâini și mi-am înfipt dinții în el .
Mary: AH, pizda ma-tii, sa nu ma seci .
Am început sa sug puțin, dorința devenind mai mare , mi-am retras colții când am simțit ca nu ma pot opri.
ake: Mersi .
Elise : Vorbește cu Kol .
Ake : De unde ști?
Elise : Super auz .
ake: A..corect..
Elise: cum te simți?
Ake : Fantastic , aud mai bine , miros mai bine , vad mai bine. E perfect totul .
Elise : Stai sa vezi când te cuprinde setea .
ake: A...da ...nu mersi.
Mary : Haide Elise , trebuie sa vorbească cu Kol.
Acestea au ieșit din camera , eu rămânând singur . Ma gândeam sa îl chem aici și sa ii sug și sângele pentru ca ma lăsat balta.
Da...am uitat de asta ...ma lăsat balta , a plecat în mijlocul "conversației" .
Mai bine ma duc sa ma plimb ca și asa nu am șanse sa ma bine dispun.
Era deja întuneric afara. Am luat-o pe străduțe mai micuțe de cat cele normale sperând ca o sa ajung undeva unde pot sa stau liniștit dar aproape peste tot era lume , pana când am auzit vocea lui Klaus:
-Voi , niște scârbe de ființe îndrăzniți sa va luați de familia mea în cartierul meu?!
? : asta este casa vrăjitoarelor din New Orleans, Klaus . Noi am fost primele .
Am auzit ca a început o bătaie . Multe țipete, urlete , încântați.
Am urmat sunetele , ajungând pe o alee . Se pare ca erau toți 4 frați, Kol,Elijah , Klaus și Rebekah plus Hayley .
Kol : Ahhh, am sa te omor , curva proasta !
Încerc sa trag cu ochiul , se pare ca toți 5 erau în aer , opriți de vrăjitoare.
? : sa vedem la cine țineți voi cel mai mult ... Elijah .. , săraca Gia, sa sinucis din cauza fratelui tău...( Gia-vampir transformat de un prieten al lui Klaus)
Klaus... copilul tău va fi ca și mort , cum este și Camille , sărăcuța de ea... (Camille - fata pe care Klaus o iubea , transformata în vampir din greșeală și omorâtă de un venin foarte puternic de vârcolac)
Hayley ... se pare ca și tu și Klaus iubiti pe cineva comun , copilul vostru , sa sap puțin mai adânc... ah , aici era , Jackson , omorât de fostul cumnat al lui Klaus..săracul tău logodnic Hayley ...
Rebekah ..se pare ca la tine e veșnica iubire pentru Marcel. ( Marcel - prietenul lui Klaus )
Iar acum Kol... , sărmanul Kol , ai avut timp sa îți găsești pe cineva în putinii ani în care ai fost treaz ? Sa vedem...Davina, vrăjitoarea din recolta , nu pot sa cred ca ai omorât-o... ce oribil din partea ta ...Am simțit cum inima începe sa se agite în mine , cine e Davina ? Dar e moarta , deci...
?: Și ce mai avem noi aici , un băiat, Ake , drăguț, când aproape făceați lucruri în camera lui l-ai muscat, dar e în viata . Bine de știut.
Nu am mai suportat sa ascult cum vorbesc curvele alea , m-am dus pe clădire, și am sărit pe cele doua care erau împreună cu cea mai puternica, asa am reușit sa le rup capetele .
?: Tu?! Ake...ce surpriza , plăcut ?
Ma ridicat pe sus și am simțit cum oasele vor sa iasă din corpul meu , parca îmi controla corpul , ajungând sa mi le rupă pe toate .
Ake :Ahhhhh!
Kol : Ake! NUU! Lasă-l curvo !
Kol a scos ceva din buzunar cat încă era sus , hodoroaga fiind concentrata la mine , a aruncat ce avea în mana spre ea , rerezandu-i gatul . Toate oasele s-au pus la loc unde erau , vindecandu-se complet.
Kol a venit la mine alergând, luându-mi obrajii în palmele sale mari .
Kol : Ce faci aici, prostănacule, dacă mureai?
ake: Faza e ca nu am cum sa mor Kol.
Kol: Ake..Spune-mi ca nu ai luat căcatul ala ?
Ake : Îți voi spune ca l-am luat .
Kol: Nu, ți-ai distrus viata Ake...
Ake : Pentru tine mi-aș da și ultima suflare ..
Simțeam sentimentele mai amplificate ca oricând, iubirea fiind cel mai puternic dinte ele.
Kol: Ake , ochii tai sunt roșii ca focul .
ake: Ce dracu înseamnă asta ?
Kol: Poate ca ți-a amplificat și "puterea " pe care o aveai?
Ake : Da...dar..
Kol : Dacă ești cu mine ...cred ca e iubire .
ake: Și eu cred asta Kol...
Kol : Dar totuși...ți-ai distrus șansa la libertate .
Klaus : E haide , dacă băiatul a vrut sa devina vampir ce ai tu împotriva lui .
Ake : Începe sa îmi placa de tine cumnate.
Klaus : Mai spune-mi asa încă odată și o sa te mușc lăsându-te fără antidot .( veninul se vârcolac/ hibrid e letal pentru vampiri dar nu și pentru originali )
Am chicotit ușor gândindu-mă la faptul ca Elise se aseamănă cu Klaus.
Am luat-o toți spre casa , vorbind , glumind , toți erau de treaba , chiar și Klaus . Hayley cu Rebekah sunt perfecte împreună, fac un duo genial .
Klaus : Duceți-vă înainte, eu îl conduc pe Ake acasă.
Kol a rămas puțin surprins de spusele fratelui sau , lafel și Elijah și Rebekah .
Klaus : E haide , omor de câteva ori iubirea vieții voastre și sunt pe lista neagra .
Kol: Te omor dacă ii faci ceva Klaus .
Klaus : Kol, îți jur ca nu ii voi face nimic.
Aceștia au plecat , eu rămânând singur cu Klaus.
Ake : Ce e Klaus?
Klaus : Vreau sa ști ca sunteți bine
Veniți în familia mea , cumnate.
WTF , Klaus Mikaelson , celebrul om fără sentimente sa se atașeze de familia mea ? Asta chiar ca e premiera .
Ake: Mersi Klaus.
Klaus : și uite un sfat, Kol are tendința sa rupă patul când e în mijlocul partidei , Întreab-o pe Davina , a stai...a murit...dacă o vedeai săraca ce spate avea , zici ca era violata.
Ake : Ok Klaus, nu vroiam sa știu asta.
Klaus : Noapte buna pustiule .
Ake : Noapte buna.
Am urcat sus repede aruncându-ma în pat , prima oara deschizând ușa de la balcon , dacă vroia Kol sa treacă pe aici .
Am închis ochii nedându-mi seama când am adormit .
CITEȘTI
Original Love
FanficAke , Mary și Elise sunt frați, Mary este o vrăjitoare foarte puternica care va face ca viata fraților sai sa se schimbe .