Ake :
AH, soare nenorocit,razele lui mi-au invadat ochii , orbindu-ma pentru câteva minute .
M-am dat jos din pat cautandu-mi telefonul pe noptiera. M-am uitat la ceas iar acesta indica ora 9:38 . Ce dracu , iar am dormit mult .
M-am îmbrăcat repede și am luat-o la fuga în spre bar , ajuns acolo am sărit peste tejghea și m-am dus în spatele barului pentru a îmi lasă lucrurile .
Elise : Iar ai întârziat.
Ake : Știu știu, nu o sa se mai repete vaco .
Elise : A trecut tata pe aici și a întrebat de tine .
Mi-a căzut tava cu pahare din mana . Noroc ca nu sunt din sticla .
Ake : Ce i-ai spus?
Elise : I-am spus ca ai plecat sa cumperi niște Voodoo pentru Mary.
Ake : AH...mersi surioara .
Am intrat eu sa servesc lumea iar Elise sa ia comenzile . Mary e în cealaltă parte a barului strângând mesele . Nu e cine știe ce aglomerație aici , sunt oameni care nu au ce face și își îneacă amarul în băutura.
Fiecare secunda care trece ma face sa îmi iau câmpii. M-am plictisit ca dracu iar Mary cu Elise se joaca cărți. Nu mai e nici dracu pe aici . Elise și cu Mary au început sa șușotească ceva .
Ake : Ce tot vorbiți acolo ?
Mary : Pai vroiam sa mergem prin Mall dacă nu te superi .
Ake : Faceți ce vreți, ori cum nu mai e nimeni pe aici .Elise :
Am plecat din bar îndreptându-ne spre cimitir . Acolo aveam putere mai mare . Nu numai Mary e vrăjitoare, și eu și Ake suntem vrajitori dar nu ne folosim de magie pentru ca nu ne este de folos . Acum câteva zile Mary a găsit o vraja de sacrificiu , una pe care i-a arătat-o lui Ake ieri . Acea vraja este pentru a crea un vampir original dar ca sa poți face asta trebuie inima unei vrăjitoare și inima unui vârcolac.
Am adunat cele necesare în câteva zile iar acum vom face vraja .
Mary a pus toate ingredientele într-un bol din piatra după care s-a tăiat la mana pentru a pune sângele ei . Nu era destul asa ca am pus și eu ceva pentru ca la ea nu mai curgea destul.
Mary : Gata ?
Elise : Gata.
Am început sa rostim vraja scrisa pe foaie și am simțit cum toată puterea nefolosita se acumulează pentru vraja asta . Mary a început sa sângereze pe nas dar eu încă nu , era din cauza puterii, ea făcând vraji de mica avea o cantitate normala de mana , dar eu eram peste normal , era ca și când as fi explodat și dau afara tot ce era în mine .
După terminarea vraji, din acel bol a ieșit o flama de foc care se îndrepta spre cer .
Mary : AH...a...ma extenuat vraja asta...
Elise : Mary? Oare vraja asta a mers ? Oare chiar putem sa devenim vampiri ? Nu ți se pare prea simpla ?
Mary : Ba da..dar este adevărată vraja , mai ști vrăjitoarea pe care am omorât-o ?
Elise : Da.
Mary : I-am arătat vraja înainte sa o omor și a spus ca a mai văzut vraja undeva .
Elise : Asa...
Mary : Presupune ca trebuie multa magie și de asta am vrut sa facem asta amândouă.
Elise : Deci era ca o vraja obișnuită dar trebuia mai multa putere .
Mary : mhm .
Elise : O fi mers ?
Mary : Sa încercăm.
Mary a umplut o sticla de jumatate de litru cu sângele din acel bol .
Mary : Eu nu o sa beau , vreau sa rămân vrăjitoare.
Elise : Ok..
Am deschis sticla și am băut sfert din lichidul respectiv .
Mary : Simți ceva ?
Elise : Mary...ști ca trebuie sa mor pentru a renaște ca un vampir, nu?
Mary : ce.?! Nu am știut asta Elise , dacă știam asta nu te mai lăsăm sa o faci .
Elise : Mary , am ajuns pana aici , nu dau înapoi.
Am luat un cuțit pe care îl folosisem sa punem sânge în bol și mi-am tăiat gatul . Am simțit cum ustura iar sângele mi se scurge pe haine . După asta nu am mai simțit nimic...*4 ore mai târziu *
AH...ma doare capu ca dracu. Am deschis ochii și am văzut-o pe Mary cum stătea lângă mine , adormise . Mi-am dus rapid mana la gat da vad dacă mai sângerez, dar nu o mai făceam, ma vindecasem complet . Sunt în tranziție.
Mary sa sculat observându-ma rapid .
Mary : Elise , sa îmi bag picioarele în capul tău dacă te mai las sa faci ceva periculos .Am plecat spre bar , intrând înăuntru l-am văzut pe Ake cum e bătut de cei care au fost ieri aici .
Jeg : Sa mai dai tu în noi încă odată.
Localul era gol , Mary a profitat și le-a rupt gatul pe loc la toți.
Mary : Hrănește-te, ești în tranziție.
Am luat bratul unui cacat din aia și am început sa sug de zor sângele care pulsa din vene . I-am dat puțin sânge de al meu lui Ake , vindecandu-l.
Elise : Sa ii luam de aici .
Am luat doua matahale pe umeri și i-am aruncat în spatele barului în tomberoane.
Ake s-a trezit , uitându-se speriat la mine și Mary, eu încă aveam sânge pe haine și da...
Ake : CE dracu ai făcut, cum ...
Elise : AH...Ake...? Eu și cu Mary...am făcut o vraja pentru vampirism .
Ake : Noi nu avem asa ceva , nu avem vraja asta .
Elise : Mai ști vraja pe care Mary ți-a arătat-o ieri ?
Ake : Nu...elise, era o vraja de sacrificiu . Cum ați putut ?
Mary : Nu a fost asa greu după ce i-am pus sacul de cartofi în cap vrăjitoarei. L-am strâns bine și i-am rupt gatul. A fost destul de ușor.
Ake : Sper ca asta e singura data când faceți asta .
Mary : Nu promit nimic .
Elise : Eu ma duc cu Mary acasă sa ne curățam de sânge, dacă vrei poți sa bei din sângele asta ca sa devi și tu unul .
Ake : Elise , asta e un blestem , nu un dar , de ce ai făcut asta ? Sper ca ști ca nu poți sa mai redevi muritoare .
Elise : Știu asta Ake ...nu o sa fiu în pericol , plus ca o sa va apar pe amândoi.
Ake : Ști ce...Du-te acasă...vorbim mâine despre asta .Ake :
Am umplut o găleata cu apa și soluție și am început sa șterg de zor podeaua care era plina de sânge. Clopoțelul de la ușă sa auzit .
Ake : Scuze..am închis. Dau sa ma uit la intrare și era Kol care nu știa ce s-a întâmplat.
Kol : Ce ai pățit, ești ok? Vine repede spre mine și ma ia în brate . Acum se vad cei 6 cm peste mine -_-.
Stăteam ca boul și ma bucuram de îmbrățișare, mi-am urcat mâinile pe talia lui pentru a îl îmbrățișa și eu . Puteam simții ca e solid , mușchi fiind bine conturați.
Kol : Acum spune-mi, ce sa întâmplat.
Ake : Dacă ți-aș spune ai crede ca sunt nebun .
Kol : Nu chiar , fac fata .
Ake : Ok...atunci ...
M-am îndreptat către o masa și m-am așezat la ea , Kol urmandu-mi exemplul .
Ake : eu sunt vrajitor ...lafel și surorile mele. Nu știu de ce dracu i-am spus asta . El ma face sa ma simt bine . Ma face sa cred ca ma înțelege. I-am explicat ce sa întâmplat astăzi, ce am pățit și ce a făcut Mary pentru Elise.
Kol a rămas masca , uitându-se la mine ca la mașini străine.
Kol:a...eu ....Ake...am sa îți spun ceva ...
Ake : S...spune.. M-am simțit ciudat pentru ca aveam impresia ca are încredere în mine.
Kol : Pai..eu sunt ce este sora ta . De cam 1000 de ani.
Era sa cad dracu cu scaunu, 1000 de ani? Ce dracu !
Încercăm sa analizez noua informație care nu prea vrea sa fie perceputa de creierul meu .
Kol: Știu știu...sunt foarte, foarte bătrân.
Ake : Nu..adică...nu simțit ca parca nu vrei asta adică...tu nu te-ai saturat de eternitate?
Kol : Ba da..dar câteodată merita . Sa uitat cu subînțeles la mine.
Ok , oare chiar îmi trimite cu privirea cea ce cred eu sau sunt obosit ?
Kol: Ake , când am intrat aici azi , ochi tai erau albaștri, și când m-ai văzut s-au făcut violeți, am observat când s-au schimbat .
Ake : A.. Niciodată nu am pățit asa ceva . E prima oara .
Kol : Ake , nu cumva asta semnifica iubirea ?
Am înghețat la cuvintele lui . Îmi plăcea dar nu puteam sa spun ca îl iubesc , deabea îl știam.
Ake : Nu...nu știu...hai sa bem ceva .
Am luat o sticla de bourbon și doua pahare, am turnat în ele cat am putut și am dat pe cat porția mea .
Kol : Se pare ca cineva nu vrea sa vorbească. Spune-mi, ma placi ? Ma întreabă cu un zâmbet drăcește.
Ake :Nu Kol, doar ca ești un amic foarte bun , țin la tine ca la un amic .
Kol : A deci suntem prieteni?
Ake : Da .
A ras puțin după și-a scos telefonul . Cineva îl suna .
Kol : Alo? Elijah , du-te cu Klaus. Nu . Aha. Da. Pai Dă-o dracu de nenorocita . Ok...vin acum ..
Ake : Ce s-a întâmplat?
Kol : Ști când ți-am spus ca sunt vampir ? Eu sunt un original .
Ake : Asta ce înseamnă?
Kol : Ca sunt primul vampir , eu și cu frați mei Elijah , Klaus , Finn și Rebekah . Noi suntem primi vampiri creați. Klaus e hibrid , adică e și vampir și lup . Îți povestesc totul mâine dacă e , mai vorbim prin mesaje , ok Ake ?
Ake : Ok... Am simțit din nou cum ochii mei își schimba culoarea. O nu...O nuu , trebuie sa ii ascund .
Kol: Ake , nu te ascunde ...îmi pare rău dar vorbim mâine. Îmi pare foarte rău. A venit la mine și m-a luat în brate .
Ake : Pa..
Kol: Pa Ake..Ah , viata cruda , stau în pat și ma uit la niște videouri pe telefon , m-am certat cu Elise pentru treaba cu vampirismul , ce dracu o fi în capul ei nu știu. Am stins lumina și m-am băgat de tot în pat . Telefonul a început sa îmi bâzâie ca toți draci .
Nu scria de cat numărul de telefon .
Ake : alo?
Tipu : Ieși pe balcon .
am închis și am ieșit pe balcon , m-am uitat în jos și nu am văzut nimic , m-am uitat înainte spre balconul vecin și socul meu a fost sa îl vad pe Kol în pragul ușii de la balcon.
Kol : bună.
Ake : Bună. I-am zâmbit vesel , el făcând lafel .
Se pare ca am cum sa vorbesc cu el mai mult acum .
Kol : Ake , el e Klaus, hibridul . Și îmi face semn spre un bărbat care stătea lângă el și se uita în jos pe alee .
Ake : Bună, eu sunt Ake .
Klaus : Kol , nu sunt aici ca sa îți cunosc aventurile tale, scutește-mă.
A plecat nervos înăuntru eu uitându-mă la Kol uimit .
Kol : Stai liniștit Ake...asa face el..asa se poarta cu toată lumea .
Ake : A... dacă vrei poți veni mâine mai devreme la bar , acum cam mor de somn..
Kol: Ok , Vorbim mâine, noapte buna Ake..
Ake : noapte buna Kol.
Am intrat înăuntru și am închis geamul , m-am aruncat în pat și am adormit imediat.Mor aci , sper ca o ieșit ceva fain în capitolul asta !
Ceaaaw!!!
Media - In Regards to Love :Eros
CITEȘTI
Original Love
FanfictionAke , Mary și Elise sunt frați, Mary este o vrăjitoare foarte puternica care va face ca viata fraților sai sa se schimbe .