-Úristen!
Rohantam a folyóson,hogy időben beérjek az órára. Még sose történt velem ilyen. Kicsit elhülyültük az időt a csajokkal. Szerencsére pont beértem még a tanár elött. Később rájöttem,hogy feleslegesen siettem ugyanis a tanár késett 10 percet.
Harmadik órában rosszul lettem így a tanár visszaküldött a szobába. Ledöltem az ágyra és szundítottam egy kicsit. A lányok ébresztettek fel,hogy már 3 óra van.
-Mivan veled Cassie?-kérdezte Lola.
-Nem tudom...nem megyünk el valahova?
-Naná! Vásároljunk? Vagy kajáljunk? Esetleg elmehetnénk a vidámparkba!
-Mindhárom nem lehetne?-kérdeztem nevetve.
-Persze hogy lehet!
Először a plaza felé vettük az irányt. Ott jól bekajáltunk azután pedig mentünk vásárolni. Mindenféle ruhát vettünk. Nem vagyok egy nagy vásárlós típus,de ezt kivételesen élveztem. Mikor befejeztük visszamentünk a szobába,átöltöztünk és mentünk is a vidámparkba. Útközben minden srác megbámult minket,de mi csak röhögtünk. Mikor odaértünk azonnal a hullámvasút felé vettük az irányt.
-Hé figyelhetnél egy kicsit!-ordította le Lola egy srác fejét,aki neki ment.
-Nyugi Lola!-mondtam neki mosolyogva.
Miután mindenre felültünk a vattacukros felé vettük az irányt.
-Na és mivan veletek?-kérdezte Lola.
-Semmi különös. Megvagyunk. De mesélj te! Biztos van már kiszemelted!
-Húú,de gyorsan témát váltottunk!-nevette el magát-Rendben...akkor felülünk még valamire vagy menjünk vissza a suliba?
-Már késő van szóval próbáljunk ki még valamit!
-Ez már tetszik csajszi!
Olyan este 11óra lehetett mire visszaértünk a suliba. Kicsit nagyon elmulattuk az időt. De legalább egy nagyon jó napom volt!
Hajnali 1 óra környékén valaki kopogott az ablakon. Kicsit megijedtem,de azután kiderült,hogy Adam az.
-Te jó ég! Mitcsinálsz itt?! És egyáltalán hogyan tudtál felmászni?!-kérdeztem meglepődve.
-Szia! Hát tudod sokat mászok fára!-mondta mosolyogva.
-Nagyon vicces. De mit akarsz? Holnap még suli és hulla fáradt vagyok...-ásítottam el magam.
-Hát tudod...nem találkoztunk és hiányoztál ezért az jutott eszembe,hogy kiszökhetnél és sétálhatnánk!
-Jó rendben.
Nyomtam egy puszit az arcára majd becsuktam az ablakot. Gyorsan felkaptam egy melegítőt meg egy pulcsit, majd szép halkan kilopakodtam.
-Szóval? Merre tovább?
-Amerre csak akarod!
-Rendben.
Miközben sétáltunk sokat beszéltünk. Elmeséltem,hogy milyen csodálatos napom volt és,hogy mennyit szórakoztunk Lolával. Annyira belefeledkeztem mindenbe,hogy teljesen kiment a fejemből a suli.
-Te jó ég! Vissza kellene már menni! Nem sokára suli! Ráadásul alig aludtam valamit!
-Nyugi! Időben visszaérsz.
-Ha te mondod akkor biztos úgy van.
Visszafele az úton megint egy furcsa érzés fogott el.
-Hé, Adam!
-Mi az?
-Te nem érzed úgy,mintha követnének?
-Nem...miért Cassie,mi baj?
-Nem...nem tudom...
-Cassie!-kiabált Adam.
Én meg hirtelen elájultam. Álmomban egy réten voltam ami telis tele volt szebbnél szebb virágokkal. Csak feküdtem a fűben és néztem a gyönyörű szép kék eget.
Egy hang ébresztett fel ami a nevemet suttogta. Adam hangja volt az.
-Hé,Cassie. Hogy érzed magad?
Egy kellemes faházban voltam ami nagyon ismerős volt. Csak később jöttem rá,hogy az ő házában vagyok.
Felültem majd megittam a teát amit készített nekem.
-Most már jól. Hány óra van?
-Délután kettő óra. Nyugi elintéztem a sulit.
-Mi történt?
-Elájultál séta közben..
Láttam hogy hazudik. Már kiismertem. Ilyenkor mindig másfele néz.
-Hazudsz! Mi történt?-kérdeztem most már kicsit idegesen.
-Nem hazudok! Elájultál!
-Akkor meg mit nem mondasz el?!
-Ajjhh...hogy miközben vittelek állandóan azt mondtad,hogy ,,valaki figyel..." és kicsit furcsáltam, ugyanis senki se volt az utcán.
-Értem. Szóval szerinted akkor én most nem vagyok normális?-kérdeztem felháborodva.
-Nem mondtam ilyet! Csak furcsáltam ennyi!
Felöltöztem majd kimentem levegőzni. Elmentem arra a helyre ahol először találkoztunk majd leültem a fa mellé és visszaemlékeztem,hogy hogyan is történt.
Nem tudom meddig lehettem ott,de sokkal jobban lettem. Hallgattam a madarak csicsergést, a lágy szellő suhogását. Éreztem az erdő illatát. Annyira megnyugtatott az egész,hogy belefeledkeztem mindenbe. Csönd volt és csak ez számított. Egy ág reccsenés törte meg a csendet. Ő volt az...
-Szia-mondta lágy hangon.
-Szia...
-Leülhetek melléd?
Nem mondtam semmit csak arébb ültem.
-Csodálatos ugye?-próbálta megtörni a csendet.
-Igen...fantasztikus!
-Cassie...sajnálom ha..
-Nincs gond,jó?-vágtam a szavába- Ne beszéljünk róla. Nem haragszok szóval nyugi.
-Rendben.
Átkarolt és néma csendben ültünk a fa tövében ahol először találkoztunk...
YOU ARE READING
Az ismeretlen srác
RandomEgy lány és egy fiú különös találkozása egy erdőben. A fiút senki sem ismeri még a nevét se tudják.... De egy nap egy lány jelenik meg és minden megváltozik.