(Din episoadele anterioare…)Aud paşi care se apropie. Din ce in ce mai mult.
Cu fiecare pas tremuram mai tare. Încep să ţip...
JACOB! JACOB, AJUTĂ-MĂ! TE ROG, JACOB, TE ROG, NU MĂ LĂSA!...
Am început să plâng. Ţipam și plângeam. Suspinând îl tot strigam pe Jacob, credeam că mă iubeşte... Credeam că mă va salva... Se mişca clanţa uşii de fier.
Văd un băiat roşcat, cu ochii căprui spre roşu. Buzele lui erau de un roşu sângeriu. I se scurgea o picătură de sânge pe gât. Era înalt, 1.80. Îmbrăcat într-o pereche de jeans negrii. Tricou negru pe care scria "Blood" mare cu alb. O geacă de piele. Lanţ și o brăţară de aur.
Se apropia de mine.
Josselin: Cine eşti!? Ce vrei de la mine?
?: Nu te agita, o să-ţi fie mai rău.
Îmi întinde o pungă de sânge şi mă îndeamnă să beau. O arunc şi ţip după Jacob. Îmi pune mâna la gură, dar îl muşc. Îi curge sânge. Simt cum mi se umflă venele în mine.
Rup lanţurile care mă ţineau în loc şi încerc să fug. Dar, când ajung lângă uşă mă prinde Jacob.
Josselin: Lasă-mă, ce ţi-am făcut să merit asta? Îl întrebam plângând, lovindu-l în piept.
Jacob: Linişteşte-te! Am spus să te calmezi! Îmi spunea ţipând.
L-am apucat de gât şi i-am întors capul. A fost prima reacţie pe care am avut-o. A căzut în genuchi leşinat.
Am dat să fug pe uşă. Am fugit cât am putut până am ajuns în stradă. Când am văzut ca mi-au piedut urma am căzut la pământ. Un om m-a observat şi a venit după mine. Greseala lui a fost că m-a luat în braţe. Orbită de foame mi-am scos colţii şi i-am înfipt în gâtul lui. Simţeam cum renasc. Cu păreri de rău am plecat acasă.
Stau singură. Parinţii mei au murit într-un accident. Sunt singură de un an, de la 15 ani într-o garsonieră de la marginea orăşelului MysticFalls. Ştiam că acolo mă vor căuta prima dată, Jacob îmi ştia adresa dar bine ca i-am spus că nu sunt la liceu.
Aşa că mi-am facut bagajele şi m-am mutat în centrul orasului.
Mi-am dat seama de monstrul în care m-am transformat. Eram vampir.
...Am scăpat de la ora de sport. Mă îndrept spre casă dar mă întâlnesc cu Jacob. M-a luat, mi-a legat gura să nu pot ţipa şi m-a dus în pădure.
De acolo nu mai ţin minte nimic. Mă trezesc plină de sânge, rezemată de un copac la marginea pădurii. Cred că era încă după-amiază.
În faţa mea apare......
CITEȘTI
Îndrăgostită de un muritor?
VampireAceastă carte este una de dragoste, povestirea facându-se din mai multe unghiuri. Ea este un vampir, iar el un simplu adolescent de 16 ani. Ce se va întâmpla? Ce personaje mai apar? Ce se întâmpla cu ei?