Heeujjjj lieve mensen, Ik heb me laten vertellen dat 2 dagen wachten op een nieuw hoofdstuk iets te lang was, dus bij deze.
Ik ga even tegen jullie aanzeuren, want iedereen heeft het een beetje druk😂 nou ik moet morgen dus werken en dan moet ik om half 7 op en das vol vroeg. Ik haat ochtenden, veel te vroeg. En dan tot 5 en das veel te lang en dis echt totaal nie intersant en zal mn kop houden nou😂
Slaap lekker vast❤
~~~~~~~~~~~~~~
"Ben je er klaar voor?" groet Evert haar de volgende morgen.
"Hell yeah." roept Fenna als de voordeur dichtgooit die achter haar in het slot valt.
Hoewel de dag op het bureau haar goed had gedaan, had ze meer naar dit moment uitgekeken: het gips mocht er af!
Bovendien had ze na een halve dag naar huis gemoeten van Carla. "Al een zaak?" vraagt Fenna terwijl ze het portier open trekt.
Evert schudt zijn hoofd. "Nee, nog niet."
"Mag jij überhaupt wel rijden met een gebroken arm?"
"Nee, maar over tien minuten zijn we er en dan mag het gips eraf."
Fenna opent haar mond om iets over het autorijden te zeggen, maar besluit dan dat het beter is om dit niet te doen. In plaats daar van zet ze de radio aan en laat ze muziek de laatste tien minuten van hun rit vullen.
Het laatste stuk was zonder problemen voorlopen en al snel zat Fenna op het bed wachtend op Laura van Dam. Gelukkig liet de dokter niet lang op zich wachten, er waren nog geen tien minuten voorbij voordat er geklop op de deur te horen was.
"Fenna, fijn om je weer te zien." groet de dokter. "Blij dat het gips er af mag?"
Fenna knikt. "Hoe gaat het?"
"Goed hoor, met jou?" antwoordt Van Dam terwijl ze Fenna's zijwond controleert.
"Prima." "Dat is fijn, nog ergens last van gehad?" Fenna schudt haar hoofd.
"Het ziet er mooi uit, goed genezen." Nadat ook Fenna's enkel grondig was nagekeken, knipt Laura voorzichtig het gips van Fenna's arm terwijl Fenna in geuren en kleuren vertelt over haar eerste, eigenlijk niet eens zo'n intersante, werkdag.
"Laura, bedankt voor alles." zegt Fenna terwijl ze haar dokter voor de laatste keer de hand schudt.
"Graag gedaan, let een beetje op, wil je?" glimlacht Laura.
"Zal ik doen, dag Laura!"
"Dag Fenna!" Als Fenna de deur uitloopt, zit Evert haar al op te wachten. "En hoe voelt het, zo zonder gips?"
"Beetje stijf, maar blij dat het er vanaf is."
Evert knikt. "Op naar de fysio dan maar."
De fysiotherapeut had hen gelukkig al snel uit de wachtkamer gehaald, zodat ze hun brandende vraag konden stellen: wanneer mochten ze weer aan het werk?
"Dat viel best mee." vindt Evert als ze na een halfuurtje weer buitenstaan.
"Voor jou wel ja, je mag meteen weer aan het werk als geen last hebt. En wij weten allebei dat je dat toch niet toe zou geven." Fenna trekt het portier open.
"Jij mag over een week weer volledig aan het werk, dat had ik ook niet verwacht hoor Fen."
"Dat is waar, nou naar het bureau." Fenna tikt op het dashboard. "Rijden."
JE LEEST
Regen
FanfictionIedereen kent het gezegde "na regen komt zonneschijn", maar wat als je de zonneschijn al gehad hebt. Komt de regen daarna dan? Na gered te zijn uit de klauwen van een oude bekende blijkt het leven toch niet zo makkelijk op te pakken zijn als Fenna g...