Het is misschien handig als je deel 1 nog niet hebt gelezen dat je dat beter kan gaan doen voor de duidelijkheid enzo.
'Happy Birthday to you.' Zingt de hele familie.Ik spring van mijn stoel en blaas de 17 kaarsjes uit.
17! Eindelijk 17!
James geeft me een knuffel tot de deur open gaat.
Mijn vader staat met een bezweet voorhoofd in de deur opening. 'De tweeling... Geboren!' Roept hij.
'JAAA!' Gil ik uit. Ik race langs mijn vader naar boven waar Amy ligt.
Amy ligt -ook- met een bezweet voorhoofd in bed. Ik druk een kus op haar wang.
'Bella! Fijn dat je er bent!'
'Hoe gaat het met je?'
'Goed.'
'Waar zijn de baby's?'
Ze wijst naar twee zusters die aan het einde van de kamer beide een babytje vast houden.
'Hoe heten ze?' Vraag ik.
'Die met het groene armbandje is Lise, en die met het roze armbandje is Jolijn.'
'Ben jij de grote zus?' Een van de zusters overhandigd me Jolijn, het roze armbandje.
'Halfzus.' Verbeter ik.
'Dus dat is je moeder?' Vraagt de andere.
Ik schud mijn hoofd en heb nog niet gemerkt dat de kamer is volgestroomd met het bezoek.
Wat is het een snoesje. ZOOO ongelofelijk snoezig!
'Jij bent haar broer? Dus Halfbroer van de baby's?' Vraagt een van de zusters aan James, die naast me is komen staan.
'Nee.' Lacht hij. 'Ik ben halfbroer van de baby's en stiefbroer van Bella.'
'Wil jij Lise vast houden?' Vraagt ze, nog steeds aan James.
Hij knik en neemt de baby aan.
'Groen armbandje is dus Lise, en die van jou is?' Fluistert hij.
'Jolijn.' Antwoord ik.
'Familie foto rond het bed!' Stelt mijn oma voor.
Mijn vader gaat naast Amy zitten, James, Zachary en ik er tussen in en de jongens houden Lise vast en ik Jolijn. Ik ben zo ongelofelijk blij!
'Lachen!' Mijn oma maakt een foto.
[A/N]
1ste hoofdstuk! Leuk? Wel kort...
OMG ik vind dit hoofdstuk zo geweldig! Ik bedoel toen ik het schreef had ik een big smile in m'n gezicht en had ik zelfs het idee voor me dat ik een schattige baby vast hielt. Hopelijk vonden jullie het ook leuk. 💓 en nog een gelukkig nieuwjaar!Voor de duidelijkheid: volgens hoofdstuk is 1 maand later.
YOU ARE READING
Never Grow Up
Teen FictionVervolg op Two Families, One Door. Misschien handig om die eerst te lezen. Deel 2: Amy bevalt op Bella's verjaardag van een tweeling! Bella's geluk kan niet meer stuk. Behalve dat Zachary is gaan studeren. En dat haar moeder er alles aan doet om B...