14 (even snel herschreven)

54 1 1
                                    

Ik dump mijn jas in mijn kluisje en ga aan een van de tafels in de kantine zitten, we hebben het eerste uur vrij en dat zag ik pas toen ik op school aan kwam.

Ik zie Floor verder op zitten maar negeer haar.

'James?' Vraag ik, wanneer hij voorbij komt lopen.

Hij negeert me.

Zuchtend ga ik achter mijn mobiel zitten en kijk ik op de huiswerk app.

Wiskunde, heb ik af.

Engels, heb ik af.

Duits, doe ik morgen wel.

Nederlands.

Wacht wat?! Voor deze les?!

Nederlands: beschrijf in 6 bladzijden van alles over je familie, huis, omgeving etc.

6 pagina's?!

Als een gek begin ik papieren uit mijn tas te halen en te schrijven.

Bella:

Mijn ouders zijn gescheiden. Dat komt omdat toen we gingen verhuizen er iets mis ging en het huis 2 keer werd verkocht. Mijn vader werd verliefd op Amy, de andere koper, met 2 zonen. James en Zachary. Zachary studeert en James zit in VWO. Amy en mijn vader hebben een tweeling gekregen genaamd Lise en Jolijn. Nu zijn we dus een gezin van 7.

Mijn moeder heeft ook een nieuwe man. Rob, en Rob heeft 2 kinderen. Cas en Isabel. Ik heb daar ook Valerie, een vriendin ontmoet, net als een vriend Mason.

Maar ik woon "officieel" bij mijn vader, ik heb pas een keer bij mijn moeder gelogeerd en we zullen zien of ik terug ga.

Ik woon dicht bij school. Het is een kwartiertje fietsen. Dat is wel handig.

En zo klad ik 6 pagina's vol over mijn leven.

Mijn hectische leven.

~

Na het laatste uur wiskunde fiets ik naar huis.

James fietst voor me, maar ik durf 'm niet intehalen.

We zetten onze fiets op de oprit en lopen naar binnen.

Zachary is alweer naar huis.

Ik loop naar de keuken en pak een banaan van de fruitschaal.

Er klinkt harde muziek vanuit de kamer, gevolgd door hard gekrijs van de baby's.

Woedend stamp ik op James af.

'Wat denk je wel?! Het gehoor van de baby's verpesten?!'

Ik loop naar de baby's en pak ze beiden op.

Ik troost ze en leg ze weer terug in de wieg.

Zou het cijfer van Nederlands er al op staan?

Ik pak mijn mobiel en ga naar de cijfer-website.

Yes! Een 8!

Van blijdschap maak ik een dansje.

[A/N]

Hellodido!
Kort stukje!
Sorry voor het herschrijven, dat je het opnieuw moet lezen, want uiteindelijk is dramatisch niet mijn ding.

Toedels!

xAwkwardBlondine zodat ik zeker weet dat je de goede versie leest😅

Never Grow UpWhere stories live. Discover now