După ce i-au arătat lui Harry faza cu paparazzi, el pleacă în oraș. Tu ne-avand ce face și fiindu-ti foame ai făcut prăjiturele din rețeta data de mama lui Harry. Peste o ora ai terminat și Harry tot nu a ajuns . Guști o prăjitură și chiar realizezi că ți-au ieșit . Iei telefonul și formulezi numărul după rețeta adică numărul mamei lui Harry.Anne: Da ?
(N/A): Bună ziua ! Sunt (N/A) !
Anne: Aa buna (N/A) ! Ce mai faci ?
(N/A): Bine ... V-am sunat sa va spun de prăjiturele .
Anne: Da ? Ți-au ieșit ?
(N/A): Da au ieșit chiar foarte bune !
Anne: Știam că te vei descurca !
(N/A): Mulțumesc!
Anne: Harry ce face ?
(N/A): Este în oraș cred că trebuie să apară !
Anne: Ah ! Îmi pare rău (N/A) trebuie să închid . Ma suna Gemma ! Paa !
(N/A) : Nu este nicio problemă ! La revedere !Mama lui Harry închise . Îți părea bine că vorbești cu mama lui . Adică aveați o relație bună nu că alte fete și mamele iubiților lor .
Tai și tu niște prăjiturele și le pui pe masa din bucătărie ! Și unele în sufragerie . Când vii să te speli pe mâini Harry își face apariția . Era doua când el venise acasă.(N/A): Ce ți-a luat așa mult ?
Harry: Eee nimic important !
(N/A): Cum spui tu .Harry se uită către prăjituri și rămâne suprins .
Harry: Tu chiar ai făcut prăjiturelele mamei ?
(N/A): Da la ce te așteptai ?
Harry: Știi tu mă gândeam că zici asta doar că sa te dai pe lângă mama !
(N/A): Cum poți să crezi asta ?
Harry: Gata! Hoo ! Credeam și eu iubire !
(N/A): Bine acum hai gustă !
Harry: Sunt așa bune ! Exact că tine . *Spune el cu gura plină*
(N/A): La ce ora mergem în seara asta ?
Harry: La 19:30 .
(N/A): Am uitat sa îmi aleg cu ce sa mă îmbrac ! * Tip tu și te îndrepti către sus *Ai găsit o rochie roșie destul de strâmtă și dantele . Ți-a mai luat un sfert de oră că să îți iei sandalele tale cu un tic un pic cam mare in care te simțeai bine. La 15 ai plecat sa faci dus .
(N/A): Harry sunt la baie ! * tip tu la el de sus *
Harry: Bine !
Ai făcut baie după care te întorci cu un prosop pe tine și unul in cap . Ți-ai dat jos prosopul din cap și ai început să îți usuci părul . Când ai terminat ceasul era 5 . Îți iei rochia și auzi o bătaie în ușă .Harry: Pot să intru ?
(N/A) : Da , normal că da iubitule !
Harry: Wow ești foarte drăguță și sexi in rochia aia !
(N/A): Mersi !
Harry: Am venit să îmi iau hainele ! Nu vreau sa ma vezi cum voi arata , este o surpriza !
(N/A): Oh vai ! Mister .
Harry: Oh vai ! Lady .* spune el făcându-se că își dă părul peste spate plecat din cameră *La 18:30 ai terminat cu totul aveai un machiaj lenjer și părul îl aveai in bucle mici . Cobori jos și il găsești pe Harry îmbrăcat la patru ace cu un buchet mare de trandafiri .
Harry: Ăștia sunt pentru tine ! *dandu-ti un buchetul*
(N/A): Mersi iubitule .*după care îl săruți pe obraz* Cu ce ocaziei ?
Harry: Să zicem că mai am și eu zile când sunt romantic .*și te apuca dulce de mana *
(N/A): Aw Harry !
Harry: Mergem ?
(N/A): Da dar nu este prea devreme ?
Harry: Da dar drumul o să fie destul de lung .
(N/A): Ok . Stai sa ma duc sa iau poșetă și să pun trandafiri ăștia undeva .
Harry: Bine . * și îți dă drumul de mână că în filme*
CITEȘTI
Imagines H.S ( în română )
RandomVreau să ne distrăm. Să îmi scuzați greșelile și în orice caz dac nu voi mai posta iertați ma !