Trebuie să discutăm

311 8 4
                                    


        (N/A): Harry , trebuie să discutăm !
       Harry: Ce am mai făcut ? spune Harry intrând în sufragerie pufnind.
       (N/A): Știi se apropie ziua lui Zayn  pe 12 și ziua mamei mele este pe 16 .
      Harry: Așa și ?
       (N/A): Pe 13 vreau sa mergem în România !
      Harry: CEE ?
      (N/A): Aș fi vrut știi tu sa mergem mai devreme dar este și ziua lui Zayn si trebuie să fim lângă el . Na !
      Harry: Nu pot să cred că o să îți văd familia .
      (N/A):  Da și mintea mea procesează asta !
     Harry: Ce ?
      (N/A): Nimic !... Chiar îmi este dor de România !
     Harry: Îmi pare rău !
      (N/A): Pentru ce ?
     Harry: Pentru că te țin departe de familia ta ! Iarta-ma ! "spune el cu capul plecat*.
      (N/A): Harry nu tu ma ți departe de familie. Eu am venit în Londra special pentru tine . Credema nu pot sa stiu ca eu sa plec fara tine in Romania . *te duci spre el apucandu-l de mana.*
     Harry: Nici eu nu pot sta fara tine *spune el tragandu-te la pieptul lui * . Te iubesc prea mult !
      (N/A): Da stiu ! * Zâmbești tu *
      Harry: Povestește mi despre copilăria ta ! *spune cu blândețe  și cu vocea răgușită*
      (N/A):Ești sigur ?
     Harry: Te rog ! Despre mine știi totul !
Te-ai dus cu Harry în sufragerie pe canapea unde i-ai spus că îți era și îți este frică de broaște , că erai genul de fata baietoaica și că nu îți placea sa te joci cu fetele ... îți placea sa te plimbi cu băieți cu bicicleta cu role să te joci tenis , footbal orice dar nu cu fete . Atunci Harry incepe sa rada și îți zice ,, Baietoaica mea " . I-ai spus că ai avut mana in ghips si cat de tare te-a durut când ți-a puso la loc .
Când Harry a auzit asta ți-a luat mana și a pupato încet . După i-ai spus că adoua zi te-ai luat cu o fata la bătaie la școală și ai batuto. Harry incepe sa rada in hohote !
      
        (N/A): De ce razi ?
       Harry: Tu ai bătut pe cineva ? Serios ?!
        (N/A): Da și pot să te bat și pe tine! Chiar acum !* spui tu gandindu-te la tocmai ce ai spus *
        Harry:Ok haide!*spune Harry se ridică după canapea și își dă tricoul jos*
        (N/A): De ce îți dai jos tricoul ?
       Harry: Că sa te intimidez!
        (N/A): Ce ? Oricum sa vezi ce îți fac !
Te pregătești să îl ataci pe Harry el stă nemișcat . Îi dai doi pumni încet în piept . El începe să râdă și te trântește pe canapea și el peste tine .

      Harry: Mă bati ?
       (N/A): Da ... de fapt incerc .
      Harry: Nu o să reușești .
       (N/A): O da ? * Scoți mâinile și începi să îl zgârii pe spate *
      Harry: Iubito doar știi cât îmi place să îmi faci asta .
       (N/A): Ai dreptate Harry ! Dacă îți dau un pupic mă lași să ies din strâmtoarea ta ?
      Harry:Nici un pupic nu te mai scapă vom sta așa până când a să amorțez .
      (N/A): Îmi este frig !
      Harry: Se rezolvă .*spune Harry vine și te ia in brațe mai de sus de la umeri * Mai bine ?
      (N/A): Mereu este bine in brațele tale ! Cat este ceasul ?
     Harry: 23:14 . De ce ?
      (N/A) : Nu te superi daca adorm aici . Nu ?
     Harry: Nu , cu mare placere ! Mai stau și eu pana la vreo 00 și ceva și ma culc și eu !
      (N/A):Dormim aici ?
    Harry: Nu, voi urca cu tine după ce termin aici .

     Harry poveste

   Am lasati-o pe (N/A) să doarmă liniștită . Ea chiar credea că voi sta la televizor , de fapt îmi place sa o vad când doarme , e mai drăguță decat un cățeluș . Am mai stat puțin la televizor . Când ceasul era 23:56 am luat-o pe (N/A) in brațe și am dus-o in dormitor . Mi-am dat tricoul jos și m-am pus lângă ea in pat. Am luat-o in brațe soptindui la ureche ,, Te iubesc !"

Cam atât și cu capitolul ăsta sper că va plăcut . Azi am pus doua în aceeași zii. Va pup și iertați greșelile !

Imagines H.S ( în română )Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum