Azi este ziua în care vei face revelionul cu prieteni tai dar și iubitul tău Harry Styles . Este ora 17:23 tu ești deja gata : părul aranjat , machiată, îmbrăcată stând pe canapea . Tu le-ai spus prietenilor voștri sa vina la 20:30 deci mai era de așteptat . Stând pe canapea dând plictisită programele televizorul Harry trece prin casă în boxeri . Se oprește și se uită la tine pervers .
Harry: Pleci cumva în undeva ?
(N/A):. Nu stiu daca ai uitat dar în seara asta vin prietenii noștri pentru petrecerea de anul nou .
Harry: Ooo hai că nu am uitat ! ... Dar de ce te-ai îmbrăcat de acum ?
(N/A) : Pai credeam că îmi va lua mai mult dar...am terminat mai repede decât ma așteptam.
Harry: Ei bine arăți extraordinar in rochia aia ! și se apropie de tine punându-se lângă tine pe canapea .
(N/A): Cat este ceasul ?
Harry: 18:12 . De ce ?
(N/A): Că sa stiu dacă avem timp . Apropindu-te de el și el la fel .
Harry:Pai și avem ?
(N/A): Bineînțeles. Îi spui sarutandu-l dulce pe buze . O să avem timp sa vedem un film .
Harry: Ok . Spune el dându-și ochi peste cap .
Ați găsit un serial . Uitanduva la el te cuibărește în brațele lui , el sarutundu-te pe frunte .
Serialul s-a terminat . Ceasul era 19:08 .
(N/A): E timpul sa te duci sa te pregătești .
Harry: Ok . Dar am nevoie de o favoare din partea ta !
(N/A) : Cum ar veni ?
Harry: Pai trebuie sa mă ajuți să îmi aleg cu ce sa mă îmbrac .
Începi să râzi .
(N/A): Harry ai destule haine minunate . Și cred că ar trebui sa găsești tu ceva .
Harry: Pai da dar as vrea sa ma asortez cu tine .
(N/A): Tu ori când te asortezi cu mine așa că dute că pierdem timp.
Harry : Ahhh ! Zice prefăcânduse supărat și urcând sus pregatindu-se.
Tu ramai jos ducândute in fata unei oglinzi retusandu-ti fata puțin. Spre mirarea ta Harry coboară la 20:03 . Nu îți venea să crezi că a stat atât de mult .
El arată minunat . Acel Harry pe care l-ai iubit din tot deauna dar arata mult mai atrăgător nu că nu ar fi.
Harry: Deci ?
(N/A): Arăți chiar ... minunat ! Te ridici după canapea și te duci către el zâmbind.
Harry: Și când trebuie sa vina invitați noștri ? punând uti mana pe talie .
(N/A): Peste 20 de minute.
Harry: Acum nu îmi mai scapi ! spune sarutandu-te sălbatic. Nu te-ai lăsat mai prejos și i-ai răspuns cu același sarindu-i în brațele lui . Acesta te duce pe blatul din bucătărie continuând. Harry își mută ma pe pulpa ta . Tu îl apuci de părul lui proaspăt tuns scoțând un gemet mic de la el . Continuați așa inca cinci minute până când l-ai oprit pe el .
(N/A): Ajunge Harry !
Harry:Nu ajunge până când spun eu! apropindu-se cu gura de tine încercând să îți dea un sărut dar îi pui mana la gura .
(N/A): Nu , gata ajunge !
Îi poți vedea dezamăgirea de pe fata și îi spui.
(N/A): O să continuăm mai încolo.
Fericirea apare iarăși pe fata lui .
Harry: Ai avut noroc că nu te-ai dat cu ruj.
(N/A): Doar știi că nu îmi plac rujurile. te dai jos după blat arajunduti rochia . Cum arăt ? Îl întrebi.
Harry: Cea mai frumoasă ? se apropie iarăși de tine vrând să te sărute când se aude soneria .
(N/A): Au venit ! fugind către ușă .
Harry Da mana cu Liam, Louis,Niall și chiar și fostul lor coleg de trupa Zayn. Tu te-ai pupat cu fiecare în parte (pe obraz). Ați mers în camera de ,, petrecere ". Acolo ați dansat tot timpul. Când ceasul era 23:45 ați ieșit pe balcon. Îți era frig și te cuibăreai în brațele lui Harry. La un moment îți dădu geaca lui.Plecând de lângă tine nu stiu unde. Apare imediat spunanduti că a fost la baie. Zayn avea o sticlă de șampanie pe care se pregătea să o desfacă. Numărătoarea inversă a inceput. Erai in brațele lui. Când inumaratorea era la 5 te-ai întors sarutandu-l el făcând la fel. Artificii impanzeau cerul . Atunci v-ați oprit admirundule .
Harry: Te iubesc (N/A) !
(N/A) : Și eu te iubesc . ridicându îți capul sarutandu-l dulce . Zayn trece pe la fiecare dandu-ne care un pahar de șampanie .
Harry: Știi ceva Zayn ? Ți se potrivește munca de barman.
Începeți să râdeți luând baharele de șampanie . Harry deja îl băuse când tu abia ai luat o guriță. Nu l-ai mai văzut pe Harry beat și chiar te întrebi cum este.
Ați intrat înăuntru . Louis se urca pe un scaun și strigă ,,REVELION 2017 "
(N/A) : Cu cred că este beat.
Harry: Să fii sigura de asta . Să avem grijă cu el !
(N/A): Ce vrei sa spui ?
Harry: Oamenii când sunt beți sunt inconștienți de cea ce fac . Și pot face orice . Și nu vreau să îți faca mai ales tie ceva !
(N/A): Stai liniștit , Babe !
----------------------------------------------------
Liam:Ce ziceți de un joc ?
Iub. lui Zayn: Cum ar veni ?
Niall: Adevăr sau provocare ?
Iub.lui Louis: Da ! Liam tu dai primul !
Liam: Harry , (N/A) jucați ? Te uiți la ochi lui Harry care îți zic că da și dați amândoi din cap.
Primele provocări ai fost date pe cupluri. Zayn și iubita sa au trebuit să aibă un sărut pasional de 5 Min . Foarte simplu. Niall și iubita sa au ales adevăr și întrebarea a fost ,. Te-ai certat vreodată cu Niall pe mâncare ?" La care toți am ras și răspunsul a fost o singura data pe ultima felie de pizza . Louis și iubita lui sau cam certat nu prea am înțeles bine de ce .
Și când a venit rândul nostru Harry mă strânge de mana se uită în ochii mei dulce și mă trage lângă el .
Liam: Ce alegeți ?
Te uiți la Harry . Și îți dă din cap .
Harry: Provocare .
Îți era puțin frică dar aveai încredere în Harry !
Liam : Ihhmmm ... Va provoc să stați un sfert de oră închiși sus intr-o cameră.
Fata lui Harry arată că ,, ușor" și a ta le fel . V-ați dus sus.
(N/A): Nu cred că voi mai juca !
Harry:. Da , nici eu ! .... Mai ti minte că mi-ai promis că vom continua stii tu ce ?
(N/A) : Pai și vrei acum ?
Harry: Da !
Te apropii de el . Acesta își pune mana pe talie și te trage în brațele lui . Sărutul începu . Limbile voastre făceau un joc minunat. Harry îți cere permisiunea să te muște de buza tu o aprobii . Te sui iar în brațele lui el sprijinise de un perete . Îl apuci iar de par trăgând mai tare scoțând în gemet iar .
Harry: Deci așa vrei sa joci ?
Te duce în camera voastră unde te pune pe pat continuând acolo . Oprește sărutul și continuă pe maxilarul tau facanduti un semn . Doar asta pe tine te-a făcut să scoți un gemet. Harry se întoarce înapoi la sărut . Continuă sărutul vostru sălbatic până când se aude o bătaie în ușă Harry se ridica după tine deschizând ușa gasindu-l pe Zayn care zice a trecut de 15 minute .
Harry : Și ce ?
Ma duc eu și le zic ce venim acum în 5 minute.
Harry: De ce mergem jos ? Spune el plângăcios .
(N/A): Pentru că vrea să am și eu un vals cu tine .
Harry. De ce nu spui așa iubito ? spune Harry entuziasmat luandu-te de mana coborând jos .
Muzica lina se auzea . Toată lumea dânsa chiar și Louis și iubita sa . Harry mă trage lângă el dansând încet si romantic. Harry îmi dă drumul la mana ma rotește lângă el și mă aduce iarăși în brațele lui calde.
Harry: Te iubesc mai mult decât orice ! Nu stiu ce m-aș face fara tine . îmi șoptește in ureche facandumi pielea de găină. Dansul se termina ceasul era 4:36 toată lumea era obosită . Louis dormea pe jos Zayn și iubita sa dormea pe canapea, Niall , Liam și iubitele lor erau pe sus dormeau. Iubita lui Louis erau dat în dispariție. Tu și Harry stateati pe un fotoliu unul in brațele celuilalt , tinunduva de mana . Harry te trece la pieptul lui .
Harry: Ți-am mai spus vreadata că te iubesc ?
(N/A): Încă de un milion de ori.
Harry: Ție somn ?
(N/A): Nuu ! Vreau sa stau cu tine aici sa vorbim .
Harry: Despre ce vrei sa vorbim ?
(N/A) : Pai am o întrebare pentru tine .
Harry: Chiar te rog !
(N/A). : Cum ești când ești ... beat ?
Harry începe să râdă .
Harry: Pai că orice om beat rad, vorbesc mult ... și nu mai știu.
(N/A): A. Credeam că ești rău și nu as putea purta o discuție cu tine .
Harry: Niciodată !
(N/A). : Cred că o să adorm in brațele tale !
Harry: Parcă ziceai că nu îți este somn .
Deja dormeam in brațele băiatului de care sunt indragostita pana peste cap .
CITEȘTI
Imagines H.S ( în română )
De TodoVreau să ne distrăm. Să îmi scuzați greșelile și în orice caz dac nu voi mai posta iertați ma !