Erai cu Harry in camera vostra uitandu-va la televizor. Totul era minunat, stateai in brațele lui cuibarandute mereu. Totul a fost frumos...pana cand ai simțit o durere imensa de stomac si un gust amar in gura. Te-ai ridicat repede fgand catre baie unde ai varsat foarte mult.Harry: Iubito, ești bine?
(N/A) : Da-mi prosopul!Harry iți da panicat prosopul pentru a te sterge la gura.
Harry: Ce te doare?
(N/A) : Burta, dar este o durere ciudata. Acum ma doare mai puțin.
Harry: Unde te doare?Iți ridici tricoul rămânând suprinsa la mica unflatura. Iți pui mana pe ea uitandu-te numai la ea.
(N/A) : Harry acum cat timp am facut sex?
Harry: In jur de 2-3 saptamani. Doar nu crezi ca ai ramas insarcinata?
(N/A) : Ah. Tocmai am simțit ceva. Cheam-o pe Lou!
Harry: Acum! *spune luând telefonul sunand-o pe Lou*In timp ce Harry vorbea la telefon te uita-i intr-una in oglinda admirand mica unflatura. Nu mai aveai nici o durere. Ai coborat jos cu Harry asteptand-o pe Lou.
(N/A): Harry, cum va nu esti de acord daca vom avea un bebe?
Harry: Nu, ba din contra sunt foarte fericit dar sper sa nu fie altceva. N-ai habar cat de mult o sa iubesc acea mica faptura ce va veni pe pamant…Vino incoa.Harry te trage intr-o imbrațisare dupa care te sarută pe frunte. Sunte-ți intrerupți de sonerie.
Harry : Louu!
Lou : Harry! * il i-a imbrațe*
Lux : Haly?
Harry: Lux? Haide ia-ma imrațe! *se pune pe vine luand-o in brațe*
Lux: Mi-a fost dol de tine!Te statei, admirand tot peisajul. Harry si un copil, erai sigura ca va fii un tata bun.
Lou: De ce m-ai chemat? S-a intamplat ceva?
Harry: Da, este posibil... este posibil ca (N/A) sa fie insarcinata. Si te-am chemat pe tine pentru ca tu ai mai trecut prin asta.
Lou: Lux,draga mea stai cu Harry! Ma duc cu (N/A) undeva si ne intoarcem.
Lux: Bine.
Lou vine te ia de mana si urcați sus.Lou: Ai noroc ca am doaua teste de sarcina cu mine. Nu intreba!
(N/A): Nu aveam de gand.
Lou : Uite ia primul test! Stii ce ai de facut, nu?
(N/A): Da.Ai facut testul. Ai inchis ochi si i l-ai aratat lui Lou.
(N/A): Ce este?
Lou : Draga mea...te felicit vei avea un copilas!
(N/A): Serios?! Oh Doamne! Voi fii mamica.
Lou : Fa-l si pe al doilea! Sa fim sigure!
(N/A): Ok.Ai făcut al doilea test, la care te-ai uitat singura ai vazut acelasi lucru.
(N/A): Doamne voi fii mamica. O sa imi pot ține in curand bebelusul la brațe.
Lou: Hai sa ii dam vestea si lui Harry!
(N/A): Da, hai.Ai coborat cu Lou jos. Harry se juca cu Lux. Cand te-a vazut s-a ridicat venind catre tine.
Lou: Lux, hai in bucatarie! Am bomboaneee.
Lux: Bomboanee!Lou si Lux nu ai erau in camera. Harry te privea cu ochi mari.
Harry: Deci?
(N/A): Harry zic sa iei loc!
Harry: Nu, rezist!
(N/A): Harry...vei fii tatic.
Harry: Voi fii tatic.Au fost ultimile cuvinte pe care le-a spus, dupa care a cazut l-a pamant. Dar imediat si-a revenit, tu fiind deaspra lui te dai lasandu-l sa se ridice.
Harry: Nu pot sa cred. Peste 9 luni imi voi vedea micul meu copil. Deja imi imaginez. Te iubesc.
(N/A): Si eu te iubesc!
CITEȘTI
Imagines H.S ( în română )
RandomVreau să ne distrăm. Să îmi scuzați greșelile și în orice caz dac nu voi mai posta iertați ma !