Ne vom mai vedea

190 5 2
                                    

   Il aștepta-i pe Harry sa vina din oraș  in sufragerie schimbând plictisita programele televizorului. In timp ce schimbai programele o știre îți atrage atenția . "Now: Harry Styles idolul adolescentelor se pare ca nu mai este sigur. Artistul a fost suprins conducând o fata spre casa iei. Ajungând in fata casei acea fata a inițiat un sărut. Harry nu sa supărat deloc, ba din contra se pare ca i-a răspuns. Va lăsăm cu pozele si revenim cu noutati depre acest subiect imediat."
   Ai simtiti o durere imensa in inima. Ai inceput sa plangi intrebadu-te de ce?…De ce tu? Cuma a putut sa iti faca asta? In timp ce plangeai neîncetat isi face aparitia si Harry.

       Harry: (N/A), ce ai patit? *spune panicat venind spre tine*
        (N/A): Ce-am patit? Chiar credeai ca paparazzi nu va vor suprinde cand te sarutai cu tipa aia? Chiar credeai ca nu o sa aflu?
      Harry: (N/A) iti jur ca ea ma sarutat!
       (N/A): Da si ție ți-a placut. Astfel de ce i-ai mai raspuns sarutului? *îi arati telefonul cu el si fata aia*
       Harry: Poza a fost facuta cand mi-am pus mainile ca sa o dau de langa mine! Al naibii nu au facut poza cand i-am dat palma.*spune ultima propozitie mai incet crezand ca nu ai auzit*
      (N/A): Ce-ai facut? Ai dat intr-o femeie? *te ridici in picioare*
      Harry: Merita!
       (N/A) : Pentru ce?
      Harry: Nu vezi ce a facut!

Doar te-ai uitat la el dupa care ai plecat. Dar mana ta a fost prinsa de cea a lui Harry.

     Harry: Unde pleci?
      (N/A) : Să imi fac bagajul.
     Harry: Poftim?! (N/A), te rog nu pleca. Te iubesc prea mult. Iarta-ma am fiat un bou. Fa orice vrei daca vrei da si in mine dar nu pleca. Nu pot trai fara tine. Te iubesc, iubesc! *spune cu lacrimi in ochi si vocea stinsa*
       (N/A): Si eu te iubesc! Dar mai ranit. Crede-ma si pentru mine este greu dar 3-4 zile va trebui sa stau fara tine. E cel mai bine asa.

  Harry iti da drumul trist la mana vazand cum o lacrima ii curgea pe obraz. Ai inceput si tu sa plangi tare indreptandu-te catre camera voastra luand geamabntanul si punand cateva haine in el. Vroiai sa pleci cat mai repede de acolo…prea multe amintiri. Ai coborat jos gasindu-l pe Harry ce avea ochi rosi. Te-ai indreptat catre usa dar iarasi incheietura ți-a fost prinsa de mana mare a lui Harry.

      Harry: Te rog nu pleca. Nu pot trai fara tine. Nu vreau si imi imaginez cum va fii fara tine. Te iubesc! *spube cu lacrimi in ochi si vocea plina de suspine *
       (N/A) : De ce faci lucrurile asa de greu? Harry te iubesc, dar asa esre cel mai bine. Nu voi pleca de tot, ma voi intoarce cu ganduri bune. Dar acum lasa-ma in pace, doar lasa-ma! *spui luand mana din cea a lui Harry cu lacrimi ce curgeau pe obraji tai*

Ai iesit din casa cu multe ganduri. La sfarsit ai aruncat o privire  in urma vazandu-l pe Harry in fata usi in genuchi plangand. Nu suportai sa il vezi asa dar te-a ranit. Si-a facut-o cu mana lui. Erai sigura ca te vei intoarce pentru ca nici tu nu puteai trai fara Harry.
   Afară ploua neincetat. In timp ce mergeai inca plangand cineva da peste tine.

        Tip : Oh scuze! Chiar nu te-Am vazut! *te  sa te ridici, vazand ca plangi* Chiar asa rau te-am lovit?
       (N/A): Nu, tu nu ai facut nimic.
        Tip  : Daniel, Daniel Sharma.
       (N/A): (N/A).
     Daniel: Lasa-ma sa imi cer scuze! Te voi duce eu cu masina.

  Doar ai dat din cap. El isi da geaca jos si o pune deasupra capului tau. Daniel era un baiat cu ochi albastri, par putin cret si bine facut.

        Daniel: Deci,unde mergem?
          (N/A) : Buna intrebare. *pufnesti intr-un ras ironic*
         Daniel:Ce vrei sa spui?
          (N/A) : Nu am unde. Stateam cu iubitul dar am avut o cearta si...
         Daniel: Oh. Atunci esti de acord sa vii la mine? Pentru ca pe drumuri nu poti sta.
          (N/A) : Nu stiu! *stai si te gandesti* Cred ca ai dreptate. Pe drumuri nu pot sta si prieteni nu am prin zona.
       Daniel: Deci vii?
        (N/A) : Nu am de ales.

Imagines H.S ( în română )Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum