Emisiunea

150 5 0
                                    


Harry era plecat la o emisiune pentru a da un interviu. Tu erai acasa așteptand cu nerăbdare sa înceapă emisiunea. Însfârșit a inceput emisiunea, își face apariția prezentatorul care vorbește despre emisiunea de azi. Dupa ce termina, îi face intrarea lui Harry.

    Prezentator:"Acum, fetelor avem o surpriza pentru voi. Este idolul adolescentelor de astăzi, este băiatul care a lăsat multe fete cu inima frântă el este, Harry Styles!"
        (N/A): Daaa, este al meu! *aplauzi*
     Prezentator:"Hei, Harry!"da mana cu el*
           Harry: Salut!
   Prezentator: "Ia un loc! Ma bucur ca ai venit."
           Harry: Si eu ma bucur ca m-ați chemat.
   Prezentator: Cred ca stii de ce te-am chemat?
           Harry: Da. Stai, la ce te gandesti?
    Prezentator: "Harry te-am chemat aici ca sa iți luam un interviu dar ai sa mai aflam depre viața ta amoroasa."
          Harry: Ou.
    Prezentator: "Deci ai o iubita?"
          Harry: Da, am o iubita pe care o iubesc mai mult decat orice pe lumea asta si nu imi pot imagina viața fara ea. *se uita catre camera* Te iubesc!
   Prezentator: Deci este ceva serios. Dar spune-mi de cand sunteți împreună?
         Harry: De 4 luni.
    Prezentator: Aha. Dar ne poți spune numele acestei fete speciale?
        Harry: Vreau ca numele ei sa apara la primele poze cu noi.
    Prezentator: Imi pare foarte rau, adica chiar imi doream Harry sa vad fata care ți-a furat inima.
       Harry: Off, ce nu fac eu pentru tine.

Harry scoate telefonul incepand sa scrie.

    Prezentator: Ce vrei sa faci?
          Harry: Vei vedea.

  In timp ce te gândeai ce avea de gand sa facă Harry ești întreruptă de telefonul tau ce a sunat cea ce însemna ca ai primit un mesaj. Te uiți sa vezi de la cine ai mesaj si chiar de la Harry era.

    "Iubito imi poți da niste poze cu noi doi? Am nevoie sa arat cine este fata ce mi-a furat inima"

    "Dar de ce nu pui pozele cu tine si eu dupa telefonul tau?"

    "Te anunț eu ca nu vrei sa arat pozele pe care le am eu cu tine!"

    "Bine. Asteapta puțin!"

I-ai trimis o poza cu tine și Harry cand v-a sarutați ai una in care te lua in brațe.

     Harry: Ea este (N/A)! Fata care are inima mea. *ii arata telefonul cu tine si Harry*

  Pe ecranul din spatele lor apăreau pozele cu tine si Harry. Prezentatorul incepea sa dea cu degetul pe ecranul telefonului lui Harry. Obraji ți se făcură roșii​ cand pe ecranul mare apăruseră o poza cu Harry la bustul gol si tu pe pieptul lui sarutandu​-l pe gat. Harry văzând si el i-a repede telefonul.

     Prezentatorul: Ma bucur foarte mult pentru voi. (N/A) pare sa fie o fata foarte speciala.
            Harry: Pai si este.
     Prezentatorul: Oamenii buni am stat de vorba cu Harry , revenim dupa pauza cu următorul nostru invitat. A fost Harry Styles, ce se pare fetelor ca nu mai este singur. Iți doresc tot binele din lume Harry.
             Harry:.Mulțumesc, la fel!
     Prezentator: Si ai grija de fata asta merita...

  Prezentatorul continua dar sonorul era din ce in ce mai încet cea ce însemna ca venea publicitate. Cum a venit publicitatea ai luat telefonul intrând din curiozitate pe un grup despre One Direction sa vezi daca fanii au aflat de tine. Pe grup erau deja pozele cu tine si Harry. Erau comentarii bune dar si rele ce erau de genul "Este urâtă, nu înțeleg ce-a văzut Harry la ea?". Incercai sa nu le bagi înseamă si iți îndrepți la poze cu tine ce erau pe acel grup. De unde le aveau? Ai ieșit dupa acel grup si ai văzut ca aveai o gramada de folow-uri pe Twitter nu le-ai băgat înseamă si ai aruncat telefonul pe canapea. In timp ce te gândeai la poza cu tine si Harry mai indecenta pe care toată lumea a văzut-o isi face apariția si el foarte nervos.

      Harry: Stiu ca ești supărată pe mine dar nu am chef de asta acum. Sunt foarte,foarte nervos.
      (N/A) : Harry, nu sunt supărată pe tine. Dat de ce ești nervos?
      Harry: Pentru ca m-a chemat acolo doar ca sa afle despre tine. Au mințit cand mi-au spus ca o sa îmi iau un interviu. La sfârșit m-a mai întrebat si daca voi venii următoarea data cu tine.
        (N/A): Gata iubire. Relaxează-te! Ia loc.

  Harry se pune pe canapea iar tu te pui in spatele lui începând sa masezi ușor spatele.

        (N/A): Ești foarte încordat!
      Harry: Imi dau seama!
        (N/A): Nu pot sa cred ca lumea a văzut poza aia. Ce-o zice fanii tai cand vor vedea asta?

Harry își întoarce puțin capul către tine, dupa care te apuca intr-un anumit fel si te trage in brațele lui.

     Harry: Nu contează fanii acum!

Harry își izbește cu putere buzele lui de ale tale. Sărutul era unul foarte salbatic. Opriți sărutul tu punându​-ți fruntea pe cea a lui Harry.

       Harry: Nimeni nu ne poate desparți si tu stii asta.
       (N/A) : Stiu?!
       Harry: *chicoteste* Te iubesc!
        (N/A) : Si eu te iubesc.

Imagines H.S ( în română )Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum