Tocmai ce-ai făcut dus si aveai un singur prosop in jurul corpului si unul in cap. Ieșind de la baie ai auzit o bătaie in ușă. Știa-i cine este de acea ai deschis ușa cu mare drag. Era Harry, prietenul tau din copilărie, dar care mereu ți-ai dorit sa fie mai mult. Dar n-ai îndrăznit sa ii spui pentru ca, iți era frica sa nu stricați prietenia. Practic tu si Harry erați un fel de cuplu. Dormea-ți unul la celălalt, mereu unul in brațele celuilalt, plasandu-va uneori cate un pupic dulce pe obrazul celuilalt. Dar daca ii spuneai ca il placi, toate astea puteau dispera.
Harry: Ce faci?
(N/A) : Bine. Hai intra!
Harry: Ok.Harry ia loc pe canapea iar tu pe fotoliul de lângă el.
(N/A): Deci ce facem?
Harry: Ma gândeam sa vedem un film.
(N/A): Ok.Harry poveste
Doamne ce picioare! Mereu m-a atras asta la ea, dar era unul din multele lucruri ce ma atrăgeau la ea. Am iubito pe (N/A) de cand am devenit prieteni dar mereu mi-a fost mereu frică sa ii spun pentru ca îmi era frica ca o voi pierde si nu o sa mai am lucrurile astea. În curând îi voi spune dar cu mult curaj.
(N/A): Bine, eu ma duc sa ma imbrac si ma întorc.
Harry: Bine.Am plecat sa ma schimb lasandu-l pe Harry singur. Am luat o pereche de colanți negri si un pulover mai lung.
(N/A): Gata. *te pui lângă el pe canapea*
Harry: Si ce facem pana cand ne uitam la film? *te ia in brațe*
(N/A): Pai, am pofta de ceva dulce.
Harry: Perfect. Haide!La bucătărie
Harry: Deci ce facem dulce la gurița?
(N/A): Ce zici daca...amestecam tot ce avem dulce in casa?
Harry: Dar daca le mâncăm separat?
(N/A): Unde mai este distracția? *spui tu deschizând dulapul*
Harry: Ok
(N/A): Nu ajung.In timp ce ma chinuiam sa iau ciocolata ma trezesc sub umarul lui Harry.
(N/A): Mersi!
Harry: Cu placere minionul meu.
(N/A): Ma poți lasa jos.
Harry: Bine.Harry ma lasa jos iar eu ma fuc spre frigider luand tot ce era dulce din el.
Harry: Avem tot ce trebuie?
(N/A) : Pai avem: înghețată,topinguri, ciocolata,miere,frișcă,bomboane,jeleuri, niste arahide, banane si cam atat. Deci putem spune ca avem tot.
Harry: Cu ce te pot ajuta?
(N/A) : Desfă bananele si taie-le felii.
Harry: Bine asa?
(N/A): Da.Tu incepuse-i sa pui înghețată in bolul de sticla. Vine si Harry lângă tine punând bananele felii. Am luat bomboanele incepand sa pun peste inghețata cu banane si i-am înmânat
jeleurile lui Harry spunăndu-i sa facă la fel. Dupa ce pusesem totul a mai ramas sa punem frisca. Imediat dupa ce ai puso aveai fața plina cu frisca pe care a pus-o Harry.(N/A): Serios?! Da-mi prosopul!
Harry: Cine are nevoi de prosop?Harry si-a lipit cu putere buzele lui de ale mele incepand un sarut pasional.
Harry: Te iubesc (N/A)! Si ințeleg daca vrei sa nu mai vorbim.
(N/A): Harry...si eu te iubesc!
Harry: Si acum vei fii iubita mea? Iți promit ca multe nu se vor schimba intre noi.
(N/A): Stai sa ma gândesc....hmm.....da crețule.
Harry: De acum sunt crețul tau.
Tu si Harry va luați "desertul" pe care l-ați facut si ați mers sa vedeți filmul. Deci asta era pana la urma tu si Harry erați un cuplu. Sper sa țina cat mai mult timp.
CITEȘTI
Imagines H.S ( în română )
De TodoVreau să ne distrăm. Să îmi scuzați greșelile și în orice caz dac nu voi mai posta iertați ma !