4 niet waar

33 1 0
                                    

Hij legt het briefje weer dubbel gevouwen op mijn tafel en kijkt voor zich uit alsof er niets gebeurt is.

Ik sla m'n boek dicht en pak het briefje op. ik vouw hem open en lees wat er staat:

Hoe bedoel je? ik ben bang dat ik je niet ken.... sorry.

Haha Niall denkt zeker dat hij mij voor de gek kan houden, nee ik weet het echt zeker. Ik pak een pen en begin weer te schrijven:

Sorry Niall je moet je toch beter vermommen om een grote fan te misleiden, het klinkt heel "obsessed" maar ik zou zelf je kun kunnen herkennen sorry, toch niet zo goed gelukt...

Ik vouw het briefje weer dubbel en leg het op zijn tafeltje neer. hij merkt het, pakt hem op en vouwt hem open. als hij het leest zie ik hem vanuit mijn ooghoek lachen, ik ben naar buiten uit het raam aam het kijken. Niall pakt weer en pen en begint met schrijven, als ik even later het briefje lees staat er dit:

Klinkt inderdaad raar ja, maar je hebt me, ik ben inderdaad Niall...

Ik schrijf terug:

Haha ik wist het! wees maar niet bang ik doe niet aan fangirlen en het was meer Zodat je gewoon kunt praten met Louis en Zayn voor je en Liam en Harry achter ja (heb ik het goed?)

Ja je hebt het goed haha en dankje nu kan ik praten zonder sneaky te doen btw zal ik je een geheim vertellen?

Schrijft hij terug. Ik moet er eigenlijk wel om lachen maar ben benieuwd naar dat geheim dus ik pak een nieuw blaadje van m'n blocnote en schrijf:

Ja tuurlijk!

Hij schrijft terug: ik praat met de lads altijd Frans.

Ik: serieus?

Hij: ja echt waar!!! Spreek jij Frans?

Ik: niet echt haha

En zo schrijven we nog even naar elkaar, eigenlijk wel gezellig vind ik maar ik heb geen idee wat hij vind. Even later toen ik had gezegd daytik maar weer even ging lezen, boog hij zich naar voor om met Louis voor hem te praten. hij praatte Frans en ik kon hem gewoon verstaan want die taal had ik op school geleerd, ookal zij ik tegen Niall dat ik het niet sprak. Hij zei: (L= Louis N= Niall)

N Zie je het meisje naast mij?

L. Bedoel je dat knappe blonde meisje?

N. Ja zij

L. Ja wat is er met haar?

N. Ze is een fan

L. Hoe weet je dat?

N. Ze gaf me een briefje waarin ze zei dat ze niet creepy wilde lijken maar dat ze ons al had herkent, dat ze niet zou gaan gillen, maar dat wij dan niet sneaky hoefden te communiceren, en gewoon kunnen praten.

L. Kan ze dit ook verstaan?

N. Nee volgens mij niet

(Lisa voegt zich in her gesprek Lisa= Li en zij praat dus ook frans)

Li. Ik dacht dag je bedoelde dat je vroeg of ik goed Frans sprak en nee niet goed maar ik versta bijna alles en spreek een beetje.

N. Owh sorry dat wist ik niet

Li. Geeft niet hoor echt niet.

L. Hoi ik ben Louis maar dat wist je waarschijnlijk al haha, hoe heet jij?

Li. Ik heet Lisa haha oww en nog bedankt voor er compliment.

L. Hoe bedoel je?

Li. Haha je zei dat je me knap vond

L. Owh haha alsjeblieft en het is ook zo dus waarom zou ik het niet zeggen?

Ik begint te blozen en kijk snel naar beneden terug naar m'n boek zodat ze het niet zien. Tijdens de vlucht praten we nog wat en Niall en Louis stellen me voor aan de andere jongens.

Na een tijdje hoor ik de piloot omroepen dat we gaan landen en dus daarom onze riemen om moeten doen. dit doen we allemaal. Zodra we geland zijn helpt Niall nog even met m'n handbagage pakken uit het ruim boven mijn hoofd maat daarna verlies ik ze in de menigte op het vliegveld. SHIT!!!!!!! Denk ik bij mezelf, nu ga ik ze natuurlijk nooit meer zien want we hebben geen nummers, of zelfs geen email uitgewisseld. SHIT! Dit was m'n enige kans!

I knew it was youWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu