ik zie vijf mannen binnen komen met petten en zonnebrillen. Mn collega Nick wil ze al aanspreken maar ik hou hem tegen en zeg: deze afspraak iss voor mij zei mr. Brown. Okey is goed, antwoord Nick terwijl we glimlachen tegen elkaar. Als de jongens bij de balie komen zeg ik in het Frans; ik heb jullie al herkent dus in welke taal nu? Ze beginnen een beetje te lachen en Liam zegt in het engels dit keer: laten we het nu maar gewoon op engels houden, en lacht nog wat na met de jongens. Okay in dat geval, zal ik even een karretje voor jullie bagage halen, en dan kan ik jullie zo de kamers wijzen, als 1 van jullie dan even deze formulieren kunnen ondertekenen. als ik dat heb gezegd geef ik ze ook wat blaadjes en een pen. dan loop ik naar achter en haal het karretje die ik had gereserveerd. Dan roep ik heel hard: harryvoor jou! hij kijkt geschrokken om en door dat gezicht raak ik helemaal dubbel van het lachen, nog lachend rol ik het karretje naar hem toe. ik loop in de richting van de balie en pak de sleutels van de kamers 310, 311 en 312. ik voer de ingevoerde formulieren even in de computer in. als ik klaar ben rent niall heen en weer door de lobby met de kar waar alle bagage al op staat en bij iedere bocht valt er bijna een koffer van af. ik loop naar de lift toe en druk op het knopje. als de lift open gaat roep ik; Niall! en hij komt heel hard de liftin gereden met achter zich aan de rest rustig lopend. als iedereen in de lift staat druk ik op het knopje met de 3 en dan het knopje zodat de deuren dichtgaan. ik bertel de jongens op welke verdieping het is.l en welke kamer ze hebben. ze mogen zelf uitvechten wie er met wie op de kamer slaapt en wie alleen. maar dat ik persoonlijk liever op elke kamer iemand wil jebben die opruimd omdat ik dat anders moet doen. (sarcastisch/als een grap bedoeld) de jongens beginnen allemaal een beetje te gniffelen. als de lift deuren open gaan stappen/huppeelen we naar buiten en gaan dan naar rechts, zodra we langs de juiste kamers komen geef.ik ze de juiste sleutels. dus wat vinden jullie ervan als ik jullie een uurtje geef in jullie kamer zodat jullie kunnen uitpakken enzo en dat ik jullie dan rond leid in het dorp? klinkt goed doen we! antwoord Louis mijn vraag en hij rent met zijn zijn bagage 311 in. Ik begin te lachen en geef de andere sleutels aan de jongens. Tot over een uurtje dan! zeg ik en ik loop weg.
Een uurtje later stop ik in de lift richting de derde etage. Ik stap uit de lift en hoor al meteen in welke kamer ze zitten. ik klop de deur van kamer 312, geen reactie, die lachen veel te hard om mij te horen. In plaats van kloppen, bons ik nu op de deur en deze keer eord wel opengedaan, door Louis met zo'n ultimate prethoofd en hij zegt; kom maar even binnen. ik stap naar binnen en WACHT!!! serieus?! ze doen serieus een kussengevecht?!!! oh, my gohd..... ik ga zitten op een zetel en wacht tot ze klaar zijn, totdat Zayn me hardhandig met een kussen tegen mn hoofd uit mijn gedachten haalt. Ik begin keihard te lachen, ik pak een kussen, roep heel hard; voel mijn zoete wraak Malik!! en begin met slaan met t kussen. Even later waren we allemaal moe geworden. "Nou zullen we even uitrusten en dan gaan? m'n auto staat al voor" zeg ik, alle jongens zijn het er mee eens en een kwartiertje later staan we in de lobby, we schrikken ons dod! voor de deur staat een heleboel paparazzi! "Hoe komen ze er nu al zo snel achter waar jullie verblijven? Ik bedoel maar, ik heb niemand iets gezegd!" De jongens ook niet zeggen ze maar we hebben nu een groter probleem, hoe komen we hier nu vandaan?
-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-
Oooookeeey ik weet het, ik heb nu al zovaak gezegd dat ik nu wel tijd had om te uploaden en balablabla en daf ik dat niet heb gedaan maar surprise!! gelukkig is dit een begin en ik heb al een nieuw hoofdstuk handgeschreven klaar liggen (jep ouderwetse 15 jarige hier haha) en daar moeten even alle fouten uit worden gehaald en daar moet ik even een paar keer over heen lezen zodat ik weet dat het verhaal klopt....... ik hoop dat ik hem er snel op kan zetten.... en tja, hoop jullie beautiful peeps snel weer te zien of lezen of ja hoe je het ook zou willen noemen...
xx Me
JE LEEST
I knew it was you
FanfictionLisa is 19 jaar en woont op zichzelf omdat haar ouders zijn overleden aan Een auto ongeluk. Ze woont nu dus in het huis dat eerst van haar ouders was, haar ouders waren rijk en dus is Lisa dat nu ook. Ze heeft niet veel vrienden. Het zijn allemaal m...