twee weken later…
het is nu twee weken sinds ik helemaal wkker ben, afgelopen ywee weken heb ik elke dag therapie gehad om beter te kunnen bewegen. Het is moeilijk om het vol te houden en niet op te geven maar de jongens zijn mijn inspiratie, ze steunen me, ze hebben hun tour tijdelijk stil gezet boor me en Niall, Niall was hier elke dag, zolang hij mocht komen en als het bezoek uurwas afgelopen ging hij weg en twee uur later was hij er dan weer, echt super lief! vandaag hoor ik als het goed is of ik naar huis mag gaan.
2 uur 's middags…
Nialls p.o.v.
ik heb Lisa zo gemist! ik ben ontzettend blij dat ze weer wakker is! het gaat steeds beter met haar, ze kan alweer lopen en bijna weer helemaal goed praten! (a/n hoe langer je in coma ligt hoe meer je gaat vergeten fysiek en mentaal) het is zo lief om haar te zien als ze gefrustreerd raakt door die beperkingen! Vandaag gaan de jongens en ik haar ophalen. Liam rijd de parkeerplaatd op in Lisa's range rover, die hebben we al die tijd gebruikt, netzoals we in haar huis hebben gewoond. we stappenuit de auto, we waren er met z'n allen behalve Zayn en Harry die bleven op het huis passen. ik heb een grote bos bloemen, wat lekkers en een ballon met happy bday voor haar, niet dat het haar verjaardag is maar roze is haar lieelings kleur en dit was de enige ballon met roze erin en hij was heel vrolijk dus ik mowst hem wel kopen!
we lopen met zn drieen naar Lisa'skamer en zien haar daar al zitten met haar koffer ingepakt klaar om te gaan. we lopen haarkamer binnen en we geven haar allemaal een knuffel. "Ik ben zo blij dat ik weer naar huis mag! Ik heb het hier echt gehad, iedereen is zo serieus en verdrietig terwijl ik vrolijk ben!!!" zegt Lisa" wij zijn ook super blij Lies! we hebben je echt gemist!" antwoord ik.
Thuis aangekomen
we stappen allemaal uit de auto, ik help Lisa omdat ookal gaat het al veel beter en heeft ze veel training gehad, lopen gaat nogsteeds niet echt vloeiend.
P.O.V Lisa
Niall helpt me naar binnen stappeb en zodra we binnen zijn schieten Harry en Zayn me om de hals "AAAAAAH LISAAAAAAA" gilt Zayn "zo ongelovelijk blij dat je weer thuis bent!" zegt Harry "bedankt voor het passen op m'n huis jongens echt heel erg bedankt" "graag gedaan hoor Lies, weet je trouwens wel hoeveel werk het is om alles af te stoffen in jou huis? haha" antwoord Liam "maar we doen het graag voor je" voegt Louis eraan toe. ik kijk rond naar alle jongens, wat zijn het toch schatjes! ik ben een half jaar in coma en wat doen ze? ze komen elke dag op bezoek maar zorgen ook voor mijn huis en zijn ook nog eens zo lief tegen me en dat terwijl ik ze voor het ongeluk niet eens echt kende! een traan van blijdschap rolt over mijn wang. ik veeg hem onopvalend weg maar Niall zag het en gaf me meteen een knuffel, "ik zal echt alles voor je doen…" mompelt hij in m'n haar, ik denk niet dat het de bedoeling was dat ik het hoorde..
"group hug!!" roept Louis en binnen no-time voel ik me aan alle kanten beknuffeld door alle jongens, ze zijn niet allen lief, zorgzaam en trouw maar ze vrolijken me ook nog eens op! "maaaarr Lisa, we dachten dat je dat ziekenhuis eten wel zat was dusssssssss PIZZA PARTYYYY!!" schreuwt Harry en ineens gaat de muziek aan en komt Zayn aanlopen met pizza, hij geet me een knuffel en zegt "welkom thuis Lisa" en geeft me dan een stuk, ik had het echt niet beter kunnen treffen met zo'n ongeluk!
_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_
dus peepzzzzz
heel erg kort, dat zag ik ook ja maar het punt is, ik heb in mn volgende hoofdstuk (al geschreven) overal: persoon 1 of pers 2 enz. geschreven omdat ik simpelweg personages nodig heb dus alsjeblieft help me en geed me een personage, gewoon een reactie achter laten met naam, innerlijk, uiterlijk, karakter en dan stuur ik jou een berichtje ofzo of miss zet ik hem/haar er wel meteen in en dan zeg ik dat iedereen jou mot followen ofzo of anders gwn namens wie dat personage komt
maarr het punt is…
dat ik geen nieuw hoofdstuk kan uploaden zonder personages en dat ga ik dus ook niet doen dus volgende update zal zijn wanneer jullie mij personage's hebben gegeven :D
xx me
ps.stay beautiful ;)
JE LEEST
I knew it was you
Fiksi PenggemarLisa is 19 jaar en woont op zichzelf omdat haar ouders zijn overleden aan Een auto ongeluk. Ze woont nu dus in het huis dat eerst van haar ouders was, haar ouders waren rijk en dus is Lisa dat nu ook. Ze heeft niet veel vrienden. Het zijn allemaal m...