3 wat wordt het?

39 1 1
                                    

Ik had dus ook een etui en een A4 blocnote meegenomen, dus ik besluit om iets te schrijven en het aan Niall te geven maar wat zal ik dan sschrijven ik wil biet als zo'n gestoorde fan overkomen die schrijft van: Hey Niall ik herkende je lippen hier is m'n nummer nu gaan we daten. tja dat vind ik wel erg overdreven daarnaast, ik ben super fan, ze zijn amayzingly hot! maar ik ven niet verliefd ofzo. Ik wil graag met ze omgaan maar als vrienden, dat lijkt mij juist leuk. Maarja wat moet ik dan schrijven?

We zitten nu op 4 en een half uur dus nog anderhalf te gaan. Ik besluit nu toch maar iets te gaan schrijven want dan voelen ze zich (mochten ze het awkward vinden) maar anderhalf uur ongemakkelijk. ik begin te schrijven uiteindelijk na een paar mislukte pogingen besluit ik deze versie te geven:

Hey je hoeft je voor mij niet in te houden hoor je kan best met je vrienden praten ik had je al herkend ik wilde jullie alleen niet op jullie zenuwen werken of jullie bang maken x.

Hij staart via mijn raam naar buiten omdat hij aan de buitenkant zit. Zijn tafeltje is uitgeklapt en zijn IPhone ligt erop. Ik vouw het briefje dubbel en leg het op zijn IPhone. Ik zie dat hij zich rot schrikt, hij dacht vast dat ik z'n telefoon zou pakken ofzo. Niall vouwt het briefje open en begint met lezen. Ik zet mijn handen met mijn boek recht voor mijn ogen neer maar wel met wat afstand zodat het er niet raar uitziet. Ik doe alsof ik lees maar ik wacht de reactie van Niall af. ik zie hem eerst fronsen, hij zal wel bij het stuk zijn dat ik zeg dat hij zich niet hoeft in te houden en dat ik ze al had herkend. Ik zie daarna een grote glimlach op zijn gezicht ontstaan, hij zal wel het stuk hebben gelezen dat ik ze niet bang wilde maken. ik zie hem kijken naar mijn tafeltje alsof hij iets zoekt, eerst begrijp ik het niet maar hij pakt een oen en begint dan te schrijven.

----------____---------_____-----------Hey sorry dit hoofdstuk is zelfs nog korter dan de andere maar ik heb dus ju al geen inspiratie meer tjaaaaaaa maar ik maak er wel wat van! :)

X me

I knew it was youWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu