Ik trek de jongens snel een hoek in voor dat de paparazzie ze zien. "En nu?" vraagt Louis, "Umhhh even denken" antwoord ik, na een minuutje komt er ineens iets in me op. "wacht ik heb het!" roep ik. De jongens springen allemaal op en kijken me hoopvol aan. "Okey hier is m'n plan, Jullie gaan via de achter deur naar buiten, ik ga via de voorkant door alle media en haal mijn auto op, in m'n auto heb ik wel spullen om jullie te vermommen dus dat komt wel goed maar wacht, ik heb een (a/n alsin 1 maar het lukt me niet om trema's te zetten sorry :s ) van jullie telefoon nummers nodig, als ik dan achter sta te wachten bel ik jullie en dan komen jullie naar buiten" De jongens vinden het een goed plan en Liam geeft me al snel zn nummer.
"Dus het plan is voor iedereen nu duidelijk?" we hebben het plan een paar keer doorbesproken en eindelijk sta ik klaar om door de media naar buiten te gaan, ik pak mijn tas en haal alvast mijn auto sleutels eruit voor het geval dat de papparazzi vervelend gaat doen en ik snel in mijn auto moet springen. Ik haal nog 1 keer diep adem en stap dan naar buiten. Meteen springt er, bij wijze van dan, een groep mensen net camera's en blocnotes met pennen op me en beginnen mij vragen te stellen, een lange slanke brunette op hakken met een net mantelpak aan vraagt me "Pardon hoor maar werk jij soms hier?". "Ja, ten minste ik heb een uniform aan met een naam kaartje met mijn naam en het naam van het hitel, dus ik geloof van wel" dan komt er een wat kleine half kale man op me aflopen, "er zijn geruchten dat de Jongens van de britse boyband genaamt," de man kijkt even op zijn blocnote waarschijnlijk om te zoeken wat de naam van de groep ook alweer is, sorry hoor maar als je probeert info uit iemand te krijgen dan bereid je dat toch wel een klein beetje voor? "one direction, weet je wie dat zijn?" "Meneer ik ben 19 jarig meisje, natuurlijk weet ik wie one direction is, en als ik het goed begrijp wilt u weten of ze hier verblijven zeker?" "nou ja inderdaad ja" antwoord de man bijna net zo bot als ik hem net beantwoordde, "Nou ik kan jullie allemaal vertellen, ik woon hier al letterlijk mijn hele leven, ik ken dit dorp, maar ook dit hotel als de rug van mijn hand, maar hier, in dit dorp of hotel, zijn ze in iedergeval niet. Ik heb hier trouwens wel een collega die erg op Zayn Malik lijkt, een (a/n 1) van de leden van de band, misschien komt het daardoor, wilt u misschien dat ik hem even haal?" "Nee hoor dank je, ik denk dat ik wel genoeg weet, dankjewel" antwoord de man, "graag gedaan hoor, nog een prettige dag!" roep ik naar de man terwijl ik naar mijn auto loop, ik weet ook wel dat ik bot deed, daar hou ik helemaal niet van, maar anders liep die journalist vast over me heen! Ik stap in mijn auto, zo stap 1 is gelukt, Checke!, nu de rest nog. ik druk op het knopje zodat mn kofferbak open gaat en stap dan uit en loop naar mijn kofferbak, ik haal al mijn zonnenbrillen en hoeden die ik had meegenomen eruit en leg die allemaal op het dashbord, ik doorzoek de auto nog even en kom nog een oude snapback en een beannie tegen die leg ik er ook bij, zo ik heb nu iedergeval genoeg, ik sluit de kofferbak, stap in start de motor en rij naar de achteruitgang van het hotel, als ik er ben stap ik uit, zet alle deuren open behalve de mijne en ga achter het stuur zitten. Ik pak mijn telefoon en bel Liam, "Hey it's Lisa, ik sta achter komen jullie?" "Ja we komen eraan" ik habg op en amper een seconden later gaat er een deur open en komen alle jongens naar buiten en naar mijn auto gerend, zo te zien hadden ze al bedacht wie waar ging zitten want iedereen stapt snel in, er moeten 4 jongens naast elkaar op de achterbank, maar aangezien ik de nieuwe Range Rover sport heb past dat makkelijk, Niall zit naast me, hij heeft een shawl (a/n sjaal? hoe schrijf je dat in hemels naam?), zonnenhoed en zonnenbril op gedaan, hij is het beste vermomd dat is omdat hij voorin zit en hij dus stukken beter te zien is dan de rest. Ik vraag of iedereen klaar is, als ik vijf 'ja's ' geroepen hoor start ik d motor en rij dan door de hekken naar buiten, de pers is bij hun auto koffie aan het drinken, als ze me opmerken zwaai ik vriendelijk en schenk ze een glimlach en een knikje als een gebaar van hallo. Als we voorbij alle pers zijn zeg ik tegen de jongens dut hun 'vermommingen' wel afkunnen, daar is het veel te warm voor. "En, wat willen jullie eerst zien van mijn prachtige dorpje?" Niall wil graag naar de snackbar en dat laat hij duidelijk merken, "Okey Niall maar als we naar een snackbar hier willen dan worden jullie zo herkent we gaan wel door de Mc drive okey? dat is 5 minuutjes over de snelweg met de auto" "Prima ik heb gewoon honger haha" antwoord Niall.
*|*|*|*lisa en de boys zijn door de mc drive geweest en Lisa wil weg rijden als ze wat in haar zijspiegel ziet*|*|*|*|*
Ik kijk in mn zijspiegel en zie allemaal zwarte busjes achter me richting mij rijden, SHIT!! roep ik uit, de jongens kijken me geschokt aan, ik weet wel waarom, shit is in Engeland een heel erg scheldwoord maar dit is dan ook wel een erge situatie vind je niet? "jongens papz achterons blijf zitten, en probeer niet opvallend te vewegen en niet door de ramen te kijken, ik probeer ze af te schudden" ik rij de parkeerplaats af waar we het eten gingen op eten en rij richting de snelweg, de zwarte busjes gaan de zelfde kant op, op de snelweg ga ik richting Noord rijden en weer volgen de busjes mijn wegen, shit shit shit
_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_
Cliffhanger!! okey sorry,
heeeeei guysss dus hopelijk niet te veel spelfouten enzoow tja, dus ik zat eveb te denken, ik wil een standaar zin hebben eigenlijk om mee af te sluiten, een meisje waarvan ik fanfics lees over Jc Caylen (youtuber) heeft bijvoorbeeld Peace out Caylen clouds en dat vind ik echt leuk maar nu wil ik dus ook een standaard zin hebben maar ik ging denken denken en denken, maar ik wist maar nietss dusss misschien kunnen jullie guys me helpen, weetje wat, het word een soort wedstrijd, laat in een reactie jou voorstel achter en de winnaar krijgt een rol in dit boek, als je hebt gewonnen dan stuur ik ewn prive berichtje naar je om met je te overleggen over het personage, karakter, uiterlijk, blablabla duss jaa ik hoop jullie beautiful wattpaddies snel weer te zien of snel van te horen en tja, jullie zien hopelijk snel een nieuw hoofdstuk verschijnen :)
x me
JE LEEST
I knew it was you
FanfictionLisa is 19 jaar en woont op zichzelf omdat haar ouders zijn overleden aan Een auto ongeluk. Ze woont nu dus in het huis dat eerst van haar ouders was, haar ouders waren rijk en dus is Lisa dat nu ook. Ze heeft niet veel vrienden. Het zijn allemaal m...