*piep* *piep* *piep*

7 0 1
                                    

"Wat is er?" vraagt Louis me, "Pers achter ons, niet kijken ik probeer ze af te schudden" iedereen zet zich schrap in de auto en ik begin te rijden, steeds sneller, ik rij de snelweg op, ook daar rij ik steeds sneller, ik zeg tegen de jongens dat ze iets van mutsen en sjaals moeten gebruiken om hun hoofd te beschermen, ik rij nog een tikje sneller en dan zie ik de auto voor me die probeerd in te voegen te laat, ik stap op de rem en probeer weg te sturen maar het is te laat.

*piep*, *piep*, *piep*

Ik word licht wakker, ik hoor dingen en piepjes om me heen, ik hoor stemmen in de kamer maar ik weet niet wie het zijn, ik probeer mn ogen te openen maar het lukt niet, ik probeer het nog een keer maar het lihkt alsof ik ben vergeten hoe dat moet. Laat ik eens proberen om mn arm te bewegen, nee dat lukt ook niet!, ik raak langzamerhand steeds gefrustreerder, wie zijn die mensen in mn kamer? Ik weet nog dat ik geen famillieleden meer heb maar ze praten over, shows? nee, ze praten over een tour maar ik ga toch helemaal niet op tour dat weet ik vrij zeker, ik ben niet zo speciaal dat ik helemaal op tour kan, maar wie zijn die mensen dan?, ik besluit om rustig proberen te luisteren. "Zou ze nog wakker worden?" "rustig maar Niall, voor zover we Lisa kennen is zo sterk, heeft doorzettingsvermogen, die word echt wel wakker en daar blijven we in geloven" ik hoor iets wat waarschijnlijk ewn schouderklopje of een bemoedigend klopje op de rug moet zijn geweest, "Ik hoop het maar" hoor ik een bijna huilende stem zeggen, dat was de eerste stem, Niall dus, en hoor iemand hard snikkend weglopen, ik hou me rustig en luister door.

*De Volgende dag*

nogsteeds krijg ik mn ogen niet open, na een tijdje hoor ik wat mensen binnen komen, het waren de jongens van gister, ik weet nu hun namen, Niall, de jongen die duidelijk om mij geeft anders was hij vast niet gaan huilen, Liam, die had gister tegen Niall gezegd dat ik wel wakker zou worden, Louis, die probeerd iedereen op te vrolijken, Harry, weet nooit goed wat hij moet zeggen maar probeerd steun te geven, en Zayn, als zijn vrienden erbij zijn ptobeerd hij alles met de tour te regelen en houd hij zich sterk maar toen alle jongens behalve hij naar het restaurant gingen, hoorde ik hem huilen en hij vertelde me dat hij het niet eerlijk vond dat ik hier lag door hun schuld, wat was mijn schuld? wat is er gebeurd?

na een tijdje gaan alle jongens weer even weg, behalve Niall, hij zegt dat hij wil waken en niet wil dat er iets met me gebeurd dus hij blijft bij me,

"Oh Lisa ga alsjeblieft niet weg, vecht door ik heb je nodig, ik mis je zo ontzettend veel, ik-ik, Lisa ik hou van je," hij gaat naast mn bed zitten en pakt mn hand, en geeft er een kus op, wacht, kan ik dat voelen? kan ik dat weer bewegen? Ik probeer mn ogen te openen, Yess het lukt! Ik zie een verdrietige Niall Horan met zijn gezicht in mijn bedlakens huilen, wacht, ik herrinner me zijn achternaam, ik herrinner het me weer!, het vliegtuig, de briefjes, het hotel, de pers! het auto ongeluk op de snelweg ik herinner het me weer! ik probeer mnarm te bewegen, ik kan Niall niet zo zien, ik probeer het, het lukt! Niall kijkt verbaast op en ziet me naar hem kijken, hij geeft me meteen een knuffel, "Lisa ik heb je zo erg gemist ik i-ik ik hou van je, ik ken je nu een halfjaar en dat is niet heel lang maar om je zo te zien, dat brak mn hart Lies, ik weet het zeker ik hou van je," dat laatste stuk zegt hij wat zachter in mn nek, het voelt zo goed dit, ik omhels Niall steviger en er vallen tranen uit mijn oog hoeken, we stoppen onze omhelzing en Niall veegt de tranen van mn wangen, "Ik ga iemand roepen okey? Blijf hier liggen" alsof ik wat anders kan, maar goed, even kater komen alle jongens binnen gerent en ik krijg van iedereen een knuffel, ze praten tegen me, ik probeer terug te praten maar dat lukt niet, "wacht maar" zegt Louis, "il zoek een verpleegster hier" opgelucht leun ik achterover op mn bed.

-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

dusss volgensmij ging het wat te snel alsin een coma ongeluk al vrij in het begin van het verhaal, maar ik had eerst een ander hoofdstuk in gedachten maar daar had ik personages voornodig en die wist ik niet, dus hebben jullie misschien alsjeblieft wat ideeen voor me?

x Me

I knew it was youWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu