Ik klop op de deur van m'n baas, "binnen,, ik open de deur en loop naar binnen. "U wilde mij spreken meneer?,, "ja klopt ik wil het even ergens met je over hebben.,, Ik loop naar één van de stoelen tegenover meneer Brown, de directeur, staan en ga zitten. "Dus ik wilde je iets vragen,, opgelucht zucht ik, hij wil me dus net ontslaan. "Ja meneer,, antwoord ik. "Nou ik zal er niet omheen draaien, er komen een aantal speciale gasten vandaag, ze zijn rond jou leeftijd dus ik dacht dat jij ze misschien wat van het dorp zou kunnen laten zien.
STOP okey dit is dus even van mij, Lisa, aan jullie de lezers, ik woon dus in Engeland maar in een heel onbekend en klein dorp, in THE middel of nowhere dus ja okey dat was het x Lisa. VERDER
"en ik wil dus ook dat jij alsjeblieft zorgt dat de pers er niet achterkomt, denk je dat je dit zou willen?,, "Umhh ja tuurlijk maar om wie gaan het eigenlijk?,, "Owhja goed dat je het zegt,, hij pakt een blaadje en leest hardop voor: "Niall Horan, Louis Tomlinson, Liam Payne, Harry Styles en Zayn Malik.,, ik krijg een grote glimlach op m'n gezocht maar zeg voor de rest niets. "Lisa als je het niet leuk vind mag je het zeggen hoor. ,, Nee nee nee meneer heel leuk mar ik verwachte gewoon niet dat zij hier kwamen, en daarnaast voel ik me vereerd dat u mij zo vertrouwd!,, "nou Lisa waarom niet, je bent altijd optijd, nooit ziek, en levert prima werk! en ik ben blij dat je het leuk vind maar er is 1 ding. "oh dank u meneer umh ja?" Probeer alsjeblieft rustig te blijven in hun buurt" "tuurlijk meneer dat gaat zeker lukken dank u wel!" "alsjeblieft Lisa, ze zijn hier als het goed is om 4 uur dus dan heb je nog een half uurtje, dan kun je je klaar maken indien nodig en kun je voorbereiden wat je wilt gaan zeggen, zal ik een tip geven?" "Mmh mmh" "zoek alvast op welke kamers E verblijven en zorg dat er een bagage kar klaar staat" dank u wel meneer daar ga ik voor zorgen, dank u wel!" Ik sta op en loop zijn kantoor uit. Als eerste loop ik naar achter waar de bagage karren staan. ik pak een papiertje en schrijf er "gereserveerd 16:00 " op en plak hem met een plakbandje op een kar, ik loop dan naar de balie en check het register, bij 16:00 staat: Midnight Memories, kamers 310, 311, 312. Ik lach een beetje in mezelf om de naam die ze hebben opgegeven. Ik loop weer naar achter pak weer een papiertje maar schrijf er nu op: 310,311,312 en plak ook die op dezelfde kar. ik kijk op mijn horloge, kwart voor Okay, ik loop even snel naar de wc, ik werk mijn make-up bij! halleluja, dat ik net vandaag wat make-up bij me heb. Ik werk ook even mijn haar bij her was al helemaal uitgezakt, ik doe het weer los, borstel het met de mini uitklap borstel die in m'n make up tasje zat, en doe weer aan beide kanten een plukje naar achter netzoals ik het had, ik loop weer naar de balie en ga erachter staan. het inmiddels 5 voor dus ze kunnen ieder moment komen.
-------------------------------
Okay nogal saai en voorspelbaar dit hoofdstuk maarja, volgend hoofdstuk wordt hopelijk iets beterrrrr.. iedergeval nu dit hoofdstuk wel afgeschreven........
X me
JE LEEST
I knew it was you
FanfictionLisa is 19 jaar en woont op zichzelf omdat haar ouders zijn overleden aan Een auto ongeluk. Ze woont nu dus in het huis dat eerst van haar ouders was, haar ouders waren rijk en dus is Lisa dat nu ook. Ze heeft niet veel vrienden. Het zijn allemaal m...