Gazetka od kuchni

2.7K 459 24
                                    

Obecne działy:

1. What's up? – czyli informacje na temat tego, co słychać w redakcji.

2. Na językach – dział, w którym dowiecie się, co takiego jest na językach większości Wattpadowiczów.

3. Ranking – Top 5 najlepszych opowiadań według redakcji.

4. Anty-ranking (nazwa własna, myślnik został użyty celowo) – czyli czego nie poleca Zołza Dark.

5. Porady – zbiór cennych rad oraz ciekawych pomysłów na to, jak uporać się z pisaniem.

6. Wywiady – rozmowy prowadzone z interesującymi pisarzami publikującymi na Wattpadzie.

7. Chwila sławy – dział, w którym dajemy szansę zabłysnąć zdolnym autorom.

8. Przewodnik gwiazd – must have każdego, kto jest związany z Fanfiction!

9. Recenzje – obiektywne spojrzenie na Wattpadowe opowiadania.

10. Otchłań umysłu – przystanek dla zbłąkanych myśli oraz duszy szukających ukojenia.

11. Wattpad na krańcu świata – podróż edukacyjna po najróżniejszych krajach oraz kontynentach, miejsce spotkania z różnorodnymi kulturami oraz tradycjami.

12. Wattpad na papierze (w co drugim numerze) – czyli kilka słów o sukcesach wattpadowych pisarzy.

13. One shoty – jednoczęściowe opowiadania niezwykle utalentowanych osób należących do społeczności Wattpada.

14. Źródełko natchnienia– jest to miejsce, w którym każdy potrzebujący znajdzie inspirację oraz motywację do działania.  

15. Agony column - kącik porad osobistych dla czytelników.

16. Playlista – dział zaspokajający również zmysł słuchu, w końcu muzyka dla wielu z nas jest nieodzowną częścią procesu twórczego.

Future Looks Good #1Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz