Taylor AndersonAm căutat pe Google informații despre relația lui Niall cu Anna şi se pare că aceasta l-a înşelat. Sper din suflet că s-au despărțit, Niall nu merită o scorpie ca ea. M-am gândit să îi spun că m-a amenințat, dar nu vreau să îi provoc şi mai multă durere.
Telefonul vibrează, semn că am primit un mesaj.
"Fii pregătită să plăteşti pentru tot."
L-am citit de câteva ori neîncrezătoare, era un mesaj anonim. Mâinile începuseră să-mi tremure iar inima îmi bătea cu putere. Într-o fracțiune de secundă, telefonul se afla pe podea, în mii de bucățele. M-am aplecat să le adun, în timp ce o lacrimă mi se scurgea pe obraz.
Să plătesc pentru ce? Oh Doamne, am o vagă bănuială că Anna se ascunde în spatele mesajului. Ce puteam să fac? Dacă voi spune la cineva, situația se va înrăutăți, nu vreau să îi sperii pe Niall sau pe Maura. Şi una peste alta, telefonul meu era distrus.
- Hei, Taylor! se aude vocea lui Niall de cealaltă parte a uşii.
- Intră! răspund scurt.
Eram în genunchi, culegând rămăşițele telefonului. Niall s-a aplecat să mă ajute.
- Hei, nu trebuie să plângi, îți voi lua altul.
- Ce? Nu, nu vreau Niall mulțumesc, dar nu pot accepta.
M-am aşezat pe pat şi mi-am pus mâinile pe genunchi. Acum nu mai aveam nicio dovadă că primisem acel mesaj.
Niall mi-a luat mâna într-a lui şi pe față i-a apărut un zâmbet larg.
- Este prima oară când vii în Mullingar?
- Dap.
- Atunci să-ți facem un tur!
Niall m-a prins de mână şi m-a târât după el până la ieşire. Nu aveam niciun chef de vreun tur al oraşului, dar Niall părea hotărât şi nu am vrut să îi stric buna dispoziție. Oricum nu aveam alte planuri în afară de stat în pat şi holbat la tavan.
- O să adori oraşul ăsta!
Ne-am îndreptat spre un Jeep negru iar Niall s-a aşezat pe scaunul şoferului, nu înainte să îmi deschidă portiera. Eu m-am aşezat în drepta lui.
- Să fim clari de la început, nu ai nevoie de niciun ban.
- Niall, eu...
- Niciun Niall, acum ne vom distra! răspunde hotărât şi porneşte motorul.
Muzica se auzea destul de tare iar eu am început să fredonez câteva melodii cunoscute. Niall a zâmbit şi m-a privit cu uimire.
- Deci îți place One Direction.
Mă opresc şi îmi întorc privirea spre el.
- Îmi plac unele melodii.
- Cum ar fi?
- Drag me down, What makes you beautiful, Story of my life, Kiss you.
- E o listă măricică, directionero.
Niall zâmbeşte şi îmi dă un cot iar eu îi arunc o privire tăioasă.
- Nu sunt directioneră.
- Nu păcăleşti pe nimeni.
Îmi dau ochii peste cap şi îmi pun mâinile în sân.
- Eşti imposibil, Nialler.
CITEȘTI
Întâlnire cu un star [ Niall Horan F.F. ]
Fanfiction"Am ştiut că te plac din momentul în care ai păşit în prag pentru prima oară şi m-am emoționat, iar inima a început să îmi bată mai tare. Am ştiu că te iubesc atunci când mi-am dat seama că nu pot trăi fără tine, că ne completăm unul pe celălalt." #...