[2] Veşti neaşteptate

253 24 15
                                    


Înainte să încep, voiam să vă mulțumesc mult pentru cele 10 voturi si comentariile frumoase. Sincer, nu mă aşteptam la asta din prima zi. :) Vă iubesc ♡♡

- Al, doar nu crezi că voi ajuta pe cineva ca el, nu? Haide să plătim astea şi să ieşim odată de aici.

Mă îndrept spre casa de marcat, dar Ally mă imobilizează şi îmi blochează drumul.

- Te rog, Tay, dacă nu o faci pentru el atunci gândeşte-te la mine, ştii că sunt directioneră şi ăsta e cel mai bun lucru care mi s-a întâmplat!! Te implor!

Se aşează în genunchi şi mă prinde de picior, la fel ca un copil mic care vrea o jucărie. Lumea începuse să se holbeze, ceea ce era stânjenitor.

- Bine, ok, îl ajutăm, ai câştigat! cedez, iar ea îmi oferă o îmbrățişare de urs.

Un grup de bărbați cu aparate foto trec în grabă pe lângă noi.

- Fetelor, l-ați văzut din întâmplare pe Niall Horan trecând pe aici? Ştiți voi, un băiat blond, nu foarte înalt, cu ochi albaştri.

- Îmm, da, răspund, iar Ally îmi dă un cot şi se strâmbă la paparazzi. A luat-o pe acolo! arăt în direcția ieşirii, iar grupul se îmbulzeşte pe uşă afară.

- Niall, au plecat! îl anunță Ally, iar el deschide cu precauție uşa băii şi se asigură din toate direcțiile.

- Mulțumesc foarte mult fetelor! zâmbeşte, scoțând din buzunar un pix. Deci, pentru cine să fie autograful?

- Ally Cooper! chițăie blonda, bătând din palme.

- Iar tu?

- Nu sunt fană One Direction, îmi pare rau! răspund cât pot de calmă şi îmi încrucişez mâinile la piept.

- Ah, ok, nicio problemă. murmură Niall şi încearcă să schițeze un zâmbet, dar pe fața lui puteai citi uşor dezamăgirea.

- Pot să te întreb ceva?

- Desigur.

Poate eram prea curioasă şi sâcâitoare, dar nu în fiecare zi te ciocneşti de o vedetă la un supermarket.

- De ce ai venit la cumpărături? Am crezut că ai angajați care se ocupă de treburile astea.

Niall se încruntă şi îşi trece mâna prin păr, vizibil iritat.

- Am un program extrem de încărcat, dar în timpul liber vreau să îi ajut cu ce pot. Nu îi pot lăsa să facă toată munca în locul meu, unele din responsabilități îmi revin mie. Mă grăbesc, dar ne mai vedem!

Blondul ne face cu ochiul şi schițează un zâmbet larg, iar Ally îi întoarce gestul. Eu rămân nemişcată şi mă uit in gol.

- Ne mai vedem, paa, adică ai grijă de tine! se bâlbâie Ally, iar eu abia mă abțin să nu izbucnesc în râs.

- Niall Horan mi-a făcut cu ochiul!! Şi mi-a zâmbit!! Aaaaaa!!

Ally se dezlănțuie fix acolo în magazin, sub privirile speriate ale cumpărătorilor.

- Nu uita că azi Sam pleacă, îi reamintesc, iar fața ei se schimbă brusc.

- Chiar te pricep să strici momente, nu glumă.

La aeroport

Ne adunăm toți trei pentru o ultimă îmbrățişare, reuşind cu greu să ne stăpânim lacrimile.

- Îmi veți lipsi, fetelor! Să nu mă uitați!

- Niciodată! răspundem în cor.

Cred că ăsta a fost de departe cel mai emoționant moment la care am luat parte. Ne-am întors acasă cu maşina mea, într-o tăcere de mormânt.

Întâlnire cu un star [ Niall Horan F.F. ]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum