Ultimele zile au fost o totală nebunie, nici nu ştiu cum de mai sunt întreagă. Cu fiecare secundă care trece regret şi mai mult că am acceptat să vin aici cu Niall. Din mai multe motive:1. Anna psihopata care e geloasă pe mine şi mă amenință constant. ( să nu mai menționez că din vina ei mi-am spart telefonul iar săracul Niall s-a oferit să îmi cumpere altul )
2. Maura care a leşinat dintr-o cauză necunoscută ( nu am arătat la nimeni mesajul anonim, dar nu aveam nici cea mai mică îndoială că Miss Gelozie a pus totul la cale ).
3. Paparazzi m-au surprins la aeroport, da, se pare că "acea fată misterioasă" şi-a făcut din nou apariția cu pop starul Niall Horan.
4. Mă bântuie gândul că Maura a avut de suferit din vina mea. Da, era numai vina mea deoarece Anna era geloasă pe mine şi aşa a decis să se răzbune.
Dar până la urmă Niall i-a dat papucii, aşa că nu înțeleg de ce eu eram implicată în asta. A, ba înțeleg. Pentru că toate ziarele şi revistele susțin că eu şi cu Niall suntem un cuplu! La naiba! În ce rahat m-am băgat? Puteam să mă cazez la un hotel sau ceva de genu, dar nuuu, părinții meu au vrut să stau cu un pop star! Şi cu ce m-am ales din asta? Cu Maura care a avut de suferit ( slavă cerului că se simte bine acum ), cu Niall pe care l-am secat de bani ( chiar dacă el a vrut să plătească tot, dar nu se pune ), cu paparazzi care mă urmăresc constant ( încă mai aştept să rezolve problema, dar din moment ce am plecat în Mullingar am mai avut de aşteptat ), cu o grămadă de fane înfocate şi o scorpie cu părul blond pe urmele mele!
Au trecut trei zile de la incidentul cu Maura şi, spre uimirea mea, nu am mai primit niciun mesaj. Niall era distant şi trist, fusese un şoc pentru el tot ce se întâmplase şi nici nu voiam să ştiu ce a fost în sufletul lui când şi-a găsit mama zăcând pe jos în acea seară. Nu am avut curajul să îi spun despre Anna, dar oricum nu m-ar crede. Şi dacă într-adevăr m-ar crede, l-aşi răni groaznic şi nu vreau să se întâmple asta.
Zilele astea ne-a vizitat şi Bobby, o grămadă de rude şi prieteni de-ai Maurei au venit să se asigure că e în regulă. Eu am stat mai mult cu ochii în televizor, citind sau pe telefon, verificându-l din minut în minut ca nu cumva să fi primit vreun alt mesaj anonim. A fost plictisitor, dar nimeni nu avea chef să se distreze sau ceva de genul ăsta. Maura nu îşi aducea aminte nimic înainte de leşin şi asta i-a speriat pe toți. Plus că avea o vânătaie serioasă pe obraz care nu era de la impactul cu podeaua.
Anna este o viperă şi jumătate. Dacă aşi denunța-o ar intra cu siguranță în închisoare, dar nu am destule dovezi, plus că asta l-ar termina pe Niall, aşa că las-o baltă. Cum a putut intra în casă? Cum a reuşit să îi facă asta Maurei iar ea să nu işi amintească nimic? Dacă îl iubea într-adevăr pe Niall de ce l-a făcut să sufere? O grămadă de întrebări imposibile mă amețeau iar capul îmi vâjâia. Ceva îmi spune că nu a acționat singură, dar ce puteam să fac? Mâine mă voi intoarce în Londra, mă voi muta în noua mea garsonieră iar totul va lua sfârşit: Niall îşi va relua viața lui de vedetă iar eu pe a mea de tocilară.
Nu voi uita niciodată ziua pe care am petrecut-o în parcul de distracții: şi aveam sute de poze care să îmi amintească de acele momente minunate. Şi Naylor ursulețul de asemenea! Niall mi l-a oferit iar eu i-am promis că voi avea grijă de el ca de ochii din cap.
Sincer, eram speriată de prima zi de facultate. Şi nu, nu voiam să mă folosesc de prietenia cu Niall ca să îmi fac prieteni, vreau ca aceştia să mă placă pentru cine sunt, nu pentru că sunt prietena unui pop star faimos. Şi ştiu că vor fi persoane care se vor da bine pe lângă mine numai din interes, aşa că voi fi cu ochii în patru. Până atunci mai e din fericire şi voiam să mă bucur din plin din ce a mai rămas din vacanța de vară. Urma să mi-o petrec cu Ally şi da, eram atât de tristă că Sam nu era cu noi încât nu mai avea niciun farmec. Eram ca Cei Trei Muşchetari. Sau Cei Trei Magnifici. Eram inseparabili, practic cel mai tare trio.
CITEȘTI
Întâlnire cu un star [ Niall Horan F.F. ]
Fanfiction"Am ştiut că te plac din momentul în care ai păşit în prag pentru prima oară şi m-am emoționat, iar inima a început să îmi bată mai tare. Am ştiu că te iubesc atunci când mi-am dat seama că nu pot trăi fără tine, că ne completăm unul pe celălalt." #...