[14] Turneu

144 15 6
                                    

- Nu pot să cred că plecați din nou în turneu!

Simt cum ochii mi se umezesc, iar pulsul mi-o ia razna. E o lună! O lună nenorocită departe de el!

Nu e ca şi cum ar fi plecat o veşnicie, dar programul lui încărcat nu ne permite să ne vedem prea des, iar lucurul ăsta mă roade pe dinăuntru. În septembrie încep facultatea, la naiba! O vom lua pe drumuri total diferite. El, un cântăreț celebru, cu sute de concerte în toată lumea iar eu, o simplă studentă prizonieră într-un cămin. Dacă va întâlni altă fată mai bună ca mine? Relațiile la distanță au întotdeauna un final tragic...

- Tay, nu plânge, te rog. Ştii că nici eu nu vreau să plec, dacă aş putea te-aş îndesa în geamantanul ăsta! chicoteşte şi mă sarută scurt pe buze.

Eu doar îi zâmbesc şi aprob printr-o mişcare a capului, după care îl îmbrățişez iar.

- Nu îți mai dau drumul până pleci. şoptesc şi îmi îngrop capul în scorbura gâtului său.

- Nici nu ți-am cerut să o faci.

- În ce țări veți suține concertele? întreb, după câteva minute în care îi inhalez parfumul dulce, care îmi va lipsi atât de mult.

- Suedia, Norvegia, Spania, Italia, Belgia...

Un oftat zgomotos îmi părăseşte buzele şi în minte mi se derulează toate amintirile noastre, de când l-am cunoscut şi până am devenit... ei bine, şi mie îmi e greu să cred şi trebuie să mă ciupesc ca nu cumva să mă trezesc şi totul să fi fost doar un vis, dar da, suntem un cuplu. Wow, cum sună.

"Am ştiut că te plac de prima oară când te-am văzut şi m-am emoționat, iar inima a început să îmi bată mai tare. Am ştiut că te iubesc atunci când am simțit că nu pot trăi fără tine, că tu mă faci să mă simt complet. Mă vei face cel mai fericit bărbat din lume şi vei accepta să fi prințesa mea?"

I-am răspuns printr-un sărut plin de dragoste, deoarece um simplu gest face cât o mie de cuvinte. Era o senzație extraordinară, simțeam furnicături în tot corpul, iar inima mi-o lua la galop de fiecare dată când el îmi zâmbea sau mă privea cu acei ochi ireali de albaştri, acei ochi de care m-am îndrăgostit nebuneşte.

Un braț puternic îmi întrerupe gândurile şi mă trânteşte pe salteaua pufoasă, urmând ca apoi să înjur şi să mormăi nişte cuvinte neortodoxe.

- Niall, ce dra...

Din doi timpi şi trei mişcări, irlandezul se află deasupra mea, şi de-a latul feței îi este întipărit un rânjet malefic şi nebun.

- Nici nu ştii de când am aşteptat asta. îmi spune pe un ton rece, iar uimirea mi se schimbă treptat în frică când acesta mă imobilizează şi mă priveşte cu acea față de psihopat.

De ce îmi era frică? A jurat că nu va face nimic fără acordul meu, iar Niall nu e genul care să trateze fetele în acest fel. Am închis ochii, pregătită pentru ce era mai rău, dar am tresărit şi am început să urlu la propriu, izbucnind într-un râs incontrolabil când degetele lui se mişcau frenetic pe abdomneul meu. Eu doar încercam să mă smucesc şi să îi îndepărtez mâinile, dar eşuam de fiecare dată.

Niall s-a oprit doar când am început să plâng de la atâta râs, iar fața a început să îmi ia foc.

- Urăsc să fiu gâdilată! țip, după ce îmi şterg ochii cu dosul palmei.
- Bine de ştiut, îmi şopteşte la ureche, iar eu iau o pernă şi i-o azvârl în față.

Nici măcar nu apuc să mă bucur de reacția lui, căci perna se întoarce cu cea mai mare iuțeală înapoi, făcând contact cu obrazul meu.

- Blond afurisit! mormăi şi mă ridic din pat, dar mă trage de mână şi mă prăbuşesc peste el.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Feb 20, 2017 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Întâlnire cu un star [ Niall Horan F.F. ]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum