[10] Petrecere în pijamale

162 17 9
                                    

- Ce se întâmplă aici?! strigă Oliver din pragul uşii cu o expresie nervoasă pe față.

Râdeam atât de tare încât ne țineam cu mâna de burtă şi ne tăvăleam pe jos. Nici nu îi observasem prezența lui Oliver, aşa că o părticică bună de frişcă împroşcată de mine l-a nimerit direct în față. Ups, am dat de belea...

- E vina mea! strigăm eu şi Niall în acelaşi timp.

- Scuze, Oli, uite! zic şi îi înmânez un prosop.

Acesta mi-l smulge din mână şi ne aruncă o privire mustrătoare.

- Schimbați-vă şi curățați aici! zice acesta şi pleacă, bombănind ceva. Chiar dacă era cu spatele, puteam să jur că şi-a făcut cruce.

- Ne comportăm ca nişte copii de grădiniță! chicotesc şi îmi şterg părul de frişcă.

Niall îmi zambeşte şi îşi trece mâna prin păr, amuzat de situație. Ochii lui albaştrii erau un ocean infinit în care puteam să mă pierd în orice clipă, iar zâmbetul lui copilăresc şi sincer era totul. Simțeam o mie de fluturi sau insecte în stomac, ce or fi, gândaci, nu prea contează. Era acea senzație ciudată...

Oh Doamne. Îmi place Niall.

*********

Soneria de la intrare a făcut ecou în întregul living. Eu şi Niall eram întinşi pe covor şi jucam Europolis. Nu era distractiv în doi, aşa că Niall i-a sunat pe cei patru magnifici. Nu am avut timp să îi cunosc prea bine, nici nu mi-au făcut o impresie bună după faza cu petrecerea, dar Niall susținea că sunt cei mai de treabă tipi din lume. Poate că sunt, nu îl contrazic, însă înafară de Harry care mă calcă pe nervi şi are o minte perversă. Prea perversă.

- Să nu trişezi! se strâmbă la mine şi mă priveşte neîncrezător în timp ce fuge spre uşă.

- Ce rost are să trişez? Oricum mai am puțin şi câştig. zâmbesc victorioasă şi scot limba la el.

Mă purtam aşa copilăreşte, dar simțeam că în preajma lui puteam să fiu eu insămi. Nu mă sfiam să mănânc în fața lui, să mă strâmb sau să mă comport ca un copil: era ca fratele mai mare pe care nu l-am avut niciodată. Universul mi l-a luat pe Sam, dar mi l-a adus pe Niall. E aşa bizar cum totul se întoarce cu susul în jos: în urmă cu o săptămână îl uram din toată inima iar acum iată-mă împreună cu el, jucând Europolis, mâncând înghețată şi râzând ca nebuna.

Gândurile mi-au fost întrerupte de râsete şi voci care se auzeau din hol, semn că băieții au venit. M-am ridicat să îi întâmpin, dar am rămas mută de uimire când am văzut că nu erau singuri. Îmi doream din suflet să nu fie altă petrecere surpriză, chiar nu aveam starea necesară. Un rânjet mi-a apărut pe față când i-am văzut pe Harry şi Zayn ținându-se de mână cu câte o fată. Şi nu erau orice fete. Toți şi-au întors privirile spre mine, iar Niall şi-a dres vocea şi a început cu prezentările.

- Taylor, ele sunt Nina, iubita lui Harry şi Gigi, iubita lui Zayn. Fetelor, ea e prietena mea, Taylor. m-a introdus Niall, dar eu eram prea ocupată să mă holbez la celebritățile din fața mea.

- Încântate! zâmbesc ele şi mă îmbrățişeză, iar eu încerc din suflet să îmi controlez emoțiile.

Nu. Era. Posibil. Aşa. Ceva.

Nu îmi venea să cred că modelul faimos Gigi Hadid şi celebra actriță din The Vampire Diaries, Nina Dobrev, tocmai au făcut cunoştință cu mine! Cum am ajuns eu, Taylor Anderson, fiica menajerei lui Niall Horan să mă împrietenesc cu ele??

Nu erau îmbrăcate extravagant, nici pe departe: Gigi avea părul prins într-un coc, purta o pereche de blugi rupți la genunchi şi un tricou alb cu Endless Love, iar Nina era îmbrăcată într-o bluză de trening şi nişte blugi negri, simpli, părul fiindu-i legat într-o coadă de cal. Arătau atât de diferit, atât de... normal. Aproape că nici nu le recunoşteai.

Întâlnire cu un star [ Niall Horan F.F. ]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum