En sonunda okul sona ermişti okuldan çıkarken kurtlarlar tarafına bakmak istedim orayı merak ediyordum . Kapıdan adım attım ama fazla kişi yoktu o sırada önüme 3 kişi durdu .
"Hey! Sen napıyorsun" dedi ortadaki, kahverengi saçlı saçları gözlerine uzanıyordu beyaz tenli ve baya kaslıydı ve çok yakışıklıydı ..
"Benimi?"
"Evet vampirlerin işi burda olmaz "
'"İyide ben yarı kurdum hem sanane"
"Yalan atma felaket vampir kokuyorsun"
"Ben yarı vampir yarı kurdum yani melez aptal hem vampir tarafım daha baskın o yüzden vampir kokuyorumdur gerizekalı"
"Şu dünyada ilk melez olanmı?"
"Evet"
"Bak vampircik ...." Dedi ve o sırada Arthur geldi .
"Noluyo lan burda kızın üstüne niye yürüyosun"
"Sana mı sorcam"
"Evet yoksa şimdi ecelin şimdi olcak"dedi ve boğazına yapıştı Arthur ,ama o çocuk onu alıp yere attı kurt tırnağını çıkarıp tam sokcakken ben araya girdim ve vampir yüzüm istemsiz ortaya çıktı.
"Hey ona dokunursann seni maf ederim""Bak şu küçük vampirciğe etsene o zaman"
Üstüne atladım ve onu yumruklama ya başladım oda beni kaldırıp yere çarptı. Kolum acımıştı ama umrumda olmamıştı o sırada Arthur boğazına yapıştı çocuğun, ama gerçekten güçlüydü çocuk ,o sırada yanındaki arkadaşları ayırıp"Jason sakin ol " dediler çocuğun adı jasonmuş yakışıyor neyse Mary kendine gel .
"Burda bulaşırsan seni yok ederim"dedim oda bana baktı.Ama çocuk bana sinirli bakmıyordu sakin bana vurduğu için pişman duruyordu nedenini bilmiyorum.
Eve gitmek için arabama bindim ve arthurunda gelmesi söyledim oda kabul etti.
....................................Evime gelmiştik. Arthur bana aşk dolu bakıyordu umursamadan evde çantamı fırlatıp Koltuğa yayıldım oda normalce oturdu.
"Kan ister misin?"
"Hayır sağol fazla kan içmiyorum"
"Neden?"
"Çünkü kendimi kana alıştırırsam insanlara zarar veririm"
"Ama tam tersine fazla iççenki insanlara bakıp canın kan çekmiycek."
"Tamam annecim" dedi ve gülümsedim bana aşk dolu bakıyordu ama ben arkadaş gözüyle bakıyordum. O sırada sessizlik oldu beni gözlerime doya doya bakıyordu o sırada dudakları doğru yaklaşıyordu aramız az mesafe vardı tam öpcekken yüzümü çevirdim oda tabi pişman oldu."Aa şey... ben özür dilerim "
Ben bişi diyemedim sadece kafamı olumlu bir şekilde salladım.
"Aa Ben en iyisi gidiyim sabah okul var yatmalıyım"
"Aa... biraz daha kalsaydın"
"Yok ben gidiyim yarın görüşürüz"
"Pekala görüşürüz"
....................................Arthur gideli on yirmi dk olmuştu bende telefonla uğraşıyordum bi yandanda kan içiyordum o sırada kapı çaldı...
Açtım ve okul çıkışı kavga ettiğim Jason nu gördüm
"Merhaba"dedi havalı bir şekilde"Sen hangi yüzle geldin buraya ."
Eliyle çenesini tuttu ve karizmatik bir şekilde güldü."İşte bu yakışıklı yüzle"
"Haha.. çok komik "
"Ee.. o kadar geldim eve almıycanmı ?"
"Ya daha okul çıkışı kavga ettik sen böylesin galiba kavga Edip insanın yanına geliyorsun"
"Hayır bebeğim! sadece pişman oldum o kadar dayak yedin benden acımıştır canın eve gelince ağladı mı" dedi gülerek.
"Bana bebeğim deme bir...İki burdan git yoksa öldürürüm seni... Üç benle dalga geçmeyi bırak yoksa sonucun ölüm olur"
"Aa çok korktum... beni içeri alıyomusun burda bekliyimmi?"
"Almıyorum ne halin varsa gör"
"Pekala bu yakışıklı burda bekliycek yani tamam dışardakiler ne der bilmem."
"Ya sen ne kadar egolusun yakışıklıymışmışta "kimi kandırıyorum çok yakışıklı ay Mary kendini topla aşık olmadın heralde yani"Dışardakiler ne derse desin umrumda değil"
"Eminmisin"
"Evet!"
"Pekala sen istedin" dedi ve beni iteleyerek eve girdi ve beni koltuğa fırlattı anahtarı alıp evi kilitledi ve camdan dışarı attı.
"Ya sen napıyorsun o kapıyı kırarak seni çıkartmazmıyım"
"Yaparsın yapmasına da ben izin vermem"
" Görcez !hem neden bunu yapıyorsun" dedim ve sustu."Cevap!"
"Aa .... Şey"
"Ne"
"Dedim ya pişmanım diye o yüzden""Banane! hem durup dururken neden pişman oluyorsun"
"Ya neyse birşeyler yiyelimim mı?"
"Neden böyle saçma konuşuyorsun ondan ona atlıyorsun off her neyse evinden çıkkk...!"
"Ya çünkü sana aşık oldum!"
O an nediyeciğimi bilemedim sustum oda şaşkınlık içindeydi ağzından farkında olmadan kaçırmıştı."Nee!"
"Aa.. şey evet..."
O an ağzım kilitlenmişti ne diyeceğimi bilmiyordum o da ne diyeceğini bilmiyordu yanıma gelip elimi tutdu"Seni seviyorum "dedi. Ne yalan söyleyeyim o kelimeyi duyunca benimde kalbim atmaya başlamıştı kalbimi çalmıştı yani bu demek oluyordu bende ona aşık olmuştum...
Bölümün sonu bu sefer uzun yazmaya çalıştım iyi okumalar:)).....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Melezle Karanlık Kurdun Aşkı
VampirosOn sekiz yaşında adı Mary olan bir melez kız vardır babası vampir annesi kurttur ve dünyadaki ilk melezdir. Karanlık kurt olduğunu bilmeyen adı Jason olan bir erkekğe kavga ettiği gün aşık olur erkekde ona aşık olur ve sevgili olurlar ama başlarına...