"Seni seviyorum "dedi. Ne yalan söyleyeyim o kelimeyi duyunca benimde kalbim atmaya başlamıştı kalbimi çalmıştı. Yani demek oluyordu aşık olmuştum.
*************★*****★*******
"Aa şey bende...Bende seni seviyorum" dememle yüzüm kızardı.Oda gülümsemeye başladı onunda yüzü kızarmıştı.
Ama biraz saçmalamıştık bende bi an öyle diyince saçma olmuştu"Bugün ki yaptığım kavaga için özür dilerim"
Dedi ve bana sarıldı. Ben ona karşılık vermedim.
Elimi tutmaya devam Edip.
"Benim olurmusun"dedi.
Ne diyeceğimi bilmiyordum."Aa şey bana zaman veririmisin Jason"
"Tamam ben seni beklerim"
Jasonun Gözünden
Mary çok güzel bir kızdı tamam biraz ani oldu hatta baya ani oldu ama ben ilk defa birisini böyle seviyorum o yüzden dayanamayıp hemen gelmiştim.
Oda çok şaşırmıştı onu sevdiğim bir anda ağzımdan kaçmıştı buna deydimi deymedimi bilmiyorum ama o gözleri beni benden alıyor ne zaman birisini dövsem bir gr pişman olmam ama bu sefer kalbim acımıştı."Birşeyler yiyelimimi" dedi
"Tamam"
"Gel mutfakta et vardı yersen""Tabi evet"
Hazırlayıp önüme koydu yardım ediyimmi dedim ama kabul etmedi.Oda önüne kan torbası koydu.
Bir vampir kan içerken izlediğimde içimdeki kurt uyanıyordu ama kendimi tutmaya çalıscaktım . Yemeğe başlamıştık ama içimdeki kurt uyanmıştı onu uyarmalıydım."Mary gözüme batarak yemesen"
"Neden?"
"Kurtlar biri kan içerken dayanamaz yani saldırabilir."
Oda benim inadına daha çok çekerek içiyordu şaka yaptığını biliyorum ama ona zarar vermek istemiyordum."Mary sana zarar vermek istemiyorum"
Dedim gözlerim sarıya dönmüş olabilirdi o yüzden hemen aynaya baktım oda peşinden geldi."Noldu"
"Karşımda kan içtin bu sebeple içimdeki kurt dışarı çıkmak istiyor o yüzden bende uzak dur sana zarar verebilirim lütfen uzak dur"
Her yerim ter içindeydi Mary daha fazla yaklaştı ve elini alnıma koydu."Sen alev gibi yanıyorsun"
"Evet! lütfen uzak dur!"
"Tamam durcam" dedi ama gelip dudağından öptü o bana bende ona karşılık verdim uzak durmasını istiyordum ama dudağına yapışınca ayrılamadım ama bunu nasıl bı anda atladı anlamadım.
Beni öpmeyi bıraktığında gözlerim eski halini almıştı ama vücut ısım hala yüksekti."Vayyy benim öpücüğüm seni rahatlatıyormuş tam tahmin ettiğim gibi 1dk ozaman sen beni gerçekten seviyorsun en başta inandırıcı değildi o yüzden inanmamıştım.
Erkeksi bir şekilde kıkırdadım.
"Evet sen bana şifasın "nefesimle konuşarak"lütfen benim ol seni çok seviyorum evet aniden aşık oldum biliyorum bende farkındayım ama yinede seni seviyorum."
"Lütfen bana zaman tanı."
"Pekala öyle olsun." Hala cayır cayır yanıyodum.Üstümü çıkardım ama şuan aklım da tek takılan şey beni öpünce sakinleşir eğimin aklına nerden gelmişti
"Hey hey !sen ne yapıyorsun."
"Terledim felaket yanıyorum yine öpücük istiyorum dedim gülerek"
Dudağına yaklaştı yüzünü geri çevirdi.
"Bu günlük bu kadar bay Jason"
"Yatalım o zaman"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Melezle Karanlık Kurdun Aşkı
VampirosOn sekiz yaşında adı Mary olan bir melez kız vardır babası vampir annesi kurttur ve dünyadaki ilk melezdir. Karanlık kurt olduğunu bilmeyen adı Jason olan bir erkekğe kavga ettiği gün aşık olur erkekde ona aşık olur ve sevgili olurlar ama başlarına...