İpucu

320 31 10
                                    

   Yb geldi !!! Bu bölüm öbür bölümlere göre daha uzun iyi okumalar!

    Bölümü beğendiyseniz vote ve yorum yapmayı unutmayın !

  Sıla'dan Devam........

    Notta yazanlar hepimizi şaşırtmıştı .... Bir arkadaşımızı kurtarırken bir diğerini onlara teslim edecektik ! Bunu yapmamazı bizden nasıl isteyebilirlerdi ... Başka bir yol , başka bir çaresi olmalıydı....

             Duygu'dan Devam.............

Düştüğüm yerden  kurtulmam için Hayal ve Ali tarafından destek- kuvvet beklerken Hayal'in attığı çığlık üzerine ürkmüştüm. İçinde bulunduğum ortam karanlıktı. Bir anda ışıklar yanıp sönmeye başladı. Ne olduğunu şaşırmıştım... Bu da neydi böyle ? Dolapların kapakları hızla açılıp kapanmaya başladı. Ve benden çok geçmeden Ali gile seslenmeye başladım .

   Sonunda gelmiş olacaklar ki kapı açıldı. Hayal ile Ali ' yi görünce rahatlatmıştım . Sevinç ile Hayal'in boynuna sarılacak iken sıkıştığım yerden kurtulmak için beklediğim destek- kuvvet aklıma geldi ve gözlerimi devirerek uzun bir of çektikten sonra sağ olası Ali beni bulunduğum geberik ortamdan kurtardı .

  - sağol kardeşim...

    Ali

- Dostlar bugünler içindir... diyince gülümsedim.

   Fakat kafamı çevirdiğimde durgun Hayal'i gördüm. Nesi var manasında kafamı Ali'ye salladığımda merdivenlerde gördüklerini kısa bir özet geçti ..  Hayal'e yaklaşarak ona sarılınca o da bana sarıldı. Çok seviyordum bu kızı beh.

  Derken çok korkunç bir sesle birbirimizden ayrıldık. Hayal korkudan kulaklarını kapatıp yere çöktü.  Bizde Ali'yle korkudan manasızca bakışıyorduk. Bir an aklıma ses vermek geldi . Çok salakçaydı ama yaptım.

  - ses 1 ,2 ses se....kimsin amq ?

Ses geldi tanımıyorduk sese sahip kişiyi ama korkunç bir sese sahipti.

- cesur kız demek ne istediğimi öğrenmek istiyorsun! Peki o zaman önce sana bir soru !

- ne istiyorsun?

- Rıdvan , Rümeysa ve Sude'yi kurtarmak ister misin???

- ne saçma bir soru bu tabi ki de karşılığı da neyse yaparım !

- wayy ne kendinden çok eminsin ..

- ne istiyorsun?

- Hayal' i

  Ali :

- ne demek oluyor bu şimdi ? Birinin karşı biri mi ? Ayrıca neden Hayal?

- birincisi : birine karşı biri değil üçüne karşı biri!
İkincisi: orası seni ilgilendirmez!

  Bu olağanüstü varlıklar her neyse kafayı Hayal'le bozmuşlardı !

   Napacaktık biz şimdi Hayal'i onların eline bile bile nasıl verebilirdik?

Hayal ayağa kalkarak cesaretli bir şekilde

- beni mi istiyorsun mq bak ben burdayım ama önce arkadaşlarımı burada sağ salim görmeliyim !

- belki arkadaşlarınızı gönderdiğimizde sen bize gelmeyeceksin? Ne malum!

- o kadar şerefsiz değiliz merak etme şimdi hemen gönder onları .

TATİLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin