Plan

142 13 0
                                    


            Sıla'dan Devam .......

Nasıl bir duruma düşmüştüm ben böyle ! Ama ne olursa olsun bedenimi asla onlara vermeyeceğim !!!

      Hayal sayesinde biraz atıştırdıktan sonra Ali  bazı mevzular konuşmamız gerektiğini vurgulamıştı . Ve sonra da hemen konuya girmişti

  " Yaklaşık 1 haftadır bu köşkün içinde perperişan olduk ve sanırım artık buradan kurtulmak için planlar yapmalıyız "

  Doğru söylüyordu ama buradan bizi bırakacaklarını hiç zannetmiyorum !

  Emre " ben de aynısını düşündüm ama burdan bizi en çok da Hayal'i bırakacaklarını hiç düşünmüyorum ! Burda yine kalırız ama aileleriniz de sizi merak eder "

  Dediğinde kendisi dahi hepimizin suratı ekşimişti ... Hayal şaşkın bir şekilde Emre'ye doğru yaklaştı ve                
      " yoksa .... Esra teyze ve Osman amca ... " daha lafını tamamlayamamışken Emre sözünü kesip " evet " diyerek Hayal'e sarılmıştı .... Sanırım ailesi vefat etmişti !

  Evet bu çok üzücü bir şey ama burda ki herkesin ailesi yoktu . Benim ailem üvey zaten bundan 7 ay önce beni satmak istedikleri için onlardan kaçtım . Şimdi burdayım .....

    Ali " üzülme Emre yalnız değilsin burda ki herkesle aynı kaderi paylaşıyorsun " dediğinde Sude de ağlamaya başladı.....

    Sude " biliyor musun Emre biz birbirimize sahip çıkarak büyüdük...
Okul parası için akşamlara kadar çalıştık . Evimi özledim şimdi.... Bizim evimizi "

    " Sanırım burdan çıkarsak evimize yeni biri daha katılacak" dediğimde Emre bana baktı ve " teşekkür ederim ama çıkarsak " dediğinde surat ifademiz hemen değişti .

  Hayal " artık plan yapalım ... Bakın şimdi çıkış kapısına ilerleyim ... Eee şey sonra ..."

     Ali " sonra ney Hayal "

   Hayal " oraya gidince bakarız " diyince hepimiz güldük ...

  " E hadi o zaman aşağı inelim "

   Merdivenlerden inip sonunda çıkışa gelmiştik . Emre ve Ali sanki anlaşmışlar gibi kapıya doğru yönelip kapıya omuz attıkların da bir an da ortadan kaybolmuşlardı.

  Sude ağızlardan dökülen yuh nidasını engelleyemedi.

  " Hadi biz de deneyelim " dediğimde hepimiz kapıya yöneldik . Kapıya omuz attığımız da ortadan bir tek Sude kaybolmuştu ! Peki biz neden Hayal ile burda kalmıştık ¿¿¿

      Arkadaşlar uzun bir bölüm yazmak yerine bir gün içinde iki bölüm yazdım ....

    Vote 👍👍👍
 

TATİLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin