32 . Bölüm " Işık "

153 11 29
                                    

    

    Medya : Demir  Sude-Dereli 😂

    Yb geldi ballar ❤❤

    Vote lütfen 👍👍👍

    Bölüm ithafları ;

Mehmetztrk594 aylin_mansur Myraa- Sude-Dereli BlackBoy09 akgulmeleknisa Hayal_yazar94 FURkan32005 Batuhanzer247 5454almira SaraDemirelli

       Duygu'dan Devam ...........

Emir'in uyanması bahanesi ile oturup biraz dinlenmek amaçlı sohbet - muhabbet başlattık ...

  Tabi ki de her şey buradan nasıl çıkacağımız ile ilgiliydi . Ama maalesef bir yol yok ! yok ! yok !
Ama yapacak bir şeyde yok ! O yüzden ben sussam iyi olur

  Emre : gerçekten sussan iyi olacak Duygu ...

    Ne demek gerçekten sussan iyi  olacak !!!

  Demir : bakma öyle bön bön her şeyi içinden söylemek yerine dışından söyledin... Diyince elimi başıma götürdüm ve ' tam bir umutsuz vakayım ' bakışları attım ve bu da herkesin gülmesine sebep oldu . Ve sonunda Emir uyandı .... Karşısında bizi görünce şaşkınlık ve korku karışık anlamaz bir ifade ile bize bakmaya başladı ...! Bizle aynı yaşta yani Demir ile ikizler adlarından da fazlası ile belli oluyor zaten Demir - Emir  😂😂😂 Demir sadece 28 dakika ile büyük .!

   Neyse çok konuştum . Demir olanları Emir'e kısa bir özet olarak geçtikten sonra bu sefer de Emir ile bir tanışma süresinden geçtik .

  ^^^^^^^^^^^^^

" Ahoğğjsjjjsjj  tövbe tövbe ya sen mal mısın Emre " diyerek hışımla Emre'ye bir tane geçirdim . Zaten gerginim mal bir de beni korkutuyor. 
Emre " asıl sen mal mısın Duygu vurduğun yeri çürütüyorsun "
' tabi canım ne sandın ' bakışları attıktan sonra Demir'in bizi içine çekip şu an o çıkmazdan kurtulmanın bir yolunu arıyorduk .

   Şimdilik bir çıkmaz yok evet ama şimdi ne olacağını kim nerden bilebilir ...! Diye düşünürken beni bu düşüncelerden sıyıran tek şey Emre'nin '' aaağğhh örümcek '' diye bağırmasıydı o telaşla ne yapacağımı şaşırıp hızla bende bağırıp Emre'nin üstüne hücum ettim . Ve " bomm " Emre şok .... Emre iptal ....

   İkimiz de yeri boylamıştık şu an ben hariç herkes gülüyordu ' Emre ' bile ...
  Emre " artık üstümden kalksan diyorum Duygu " diyince bir anlık korkunun yerini bütün herşey almıştı ' utangaçlık , heyecan , ağzının ortasına bir tane patlama , sinir , telaş' gibi gibi . Ama neyse şu an hiç birini yapamam .... 

  " Her fırsatta beni korkutmaktan sıkılmadın mı " dediğimde umursamaz bir tavırla " böhhh " dedi offf o kadar salağım ki bu hareketten bile etkilenip geriye doğru afallamıştım . Emre ise sadece yüzüne bir sırıtma eklemiş " asla sıkılmam " diyerek cevap vermişti ben ise sadece göz devirmekle yetinmiştim ...

   Hayal ; bana bakın siz iyi ikili oldunuz ha ... Diyerek güldüğün de sinirden delirecektim ...

   Emre ile beraber Hayal'e öldürücü bakışlar atarken Hayal ellerini ' ben suçsuzum abi özür ' anlamında havaya kaldırmıştı.  Göz devirerek        'bittin sen '  bakışı attım .

        ° ° ° ° ° ° °

  Sude : Şu taraftan bir ışık geliyor fark ettiniz mi diyerek sağ tarafı gösterdiğinde Demir de başını sallayarak onaylamıştı . Giderek oraya yaklaşmaya başladık ....

   Kim bilir belki de bu ışık özgürlüğümdür ....!!!!

  

TATİLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin