27. Bölüm " Gizli Oda "

112 11 0
                                    


          Hayal'den Devam ...........

        Hala neden burda kaldığımız anlayamamıştım ...... Tiz bir ses kulaklarımızı doldurmuştu   " sizi şapşallar ...  arkadaşlarınız burdan kurtuldu ama siz .... Siz hiç bir zaman kurtulamayacaksınız ...! "

   Onların kurtulmalarına sevinmiştim doğrusu Sıla ile burda kalmıştık. Duygu , Emre , Sude ve Ali kurtuldu. Biz de kurtulmalıyız .....

   Sıla " napıcaz " ??

    - bilmiyorum Sıla ama onlar kurtuldu , sevinmeliyiz ....

   " Kim demiş kurtulduğumuzu "

      Bu Emre idi. Ama nasıl ? Bizimkiler de vardı ...

    Hemen anlattılar kapıdan geçtiklerinde köşkün başka bir bölümüne gelmişler ve burda ilginç şeyler varmış ... Tiz sese  sahip olan yaratığın anonsunu duyunca akıllarına biz gelmişiz ve onlar da yanımıza gelmişler ....

   " Tamam her şey hoş güzelde Sıla ile ben niye burdan geçemedik ...? "

   Duygu " aslında evet buna ben de anlam veremedim .... Bu gizemi çözmek için yukarı çıkıp odaya bakalım "

    Dediğinde hepimiz onay vermiştik. Yukarı kata çıktığımız da ortada kapı falan yoktu . Emre " siz bir aşağı kata insenize " dediğin de Sıla ile beni kast ettiğini anlamıştık ...

   Ve biz de söylenene uyup aşağı inmiştik .... Meraklı bekleyiş devam ederken bizimkileri görmüştük ...

   Sude " arkadaşlar sanırım bu odaya siz ikinizin girmesini istemiyorlar "

  Sıla " nasıl yani ... bu nasıl olabilir veya neden ? "

   Ali " bence orası çıkış yolu ama Hayal onlar için kutsal olduğundan ve sen de bir ruhu bedenine kavuşturacağından ikinizin çıkmasını istemiyorlar "

  Sıla " bedenimi asla vermem " dediğin de kıkırdamıştık.

     Ali'nin söyledikleri gayet mantıklıydı . Hatta bence ortada öyle bir sorun vardı ...

  " Arkadaşlar bence Ali doğru söylüyor .... "

   Duygu " bence de ve o yüzden ne yapıp ne edip sizin de o odaya girmenizi sağlayacağız ... Sonra da ... "

  Sude " sonra ne ? " Diyerek vurguladığın da Duygu'nun verdiği cevap karşısında hayattan soğudum ...

  Duygu " disco-tek "

    Hepimiz aynı an da Duygu'ya bu kız olmamış bakışları atarken Sıla ile odaya nasıl girebiliriz başlıklı sorunun yanıtını arıyordum .....

       VOTE ❤👍👍👍👍👍  lütfen
 

TATİLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin