Teyzenin Gözleriyle Uyanmak ...

11.1K 397 65
                                    

Öncelikle 2000 reads i gören masum köylü olarak merhaba =DD abi napıyonuz siz ya yerim ghj cok mutlu oluyorum valla bi ara paranormalde 1. olmustuk Allahım Allahım =D neyse vote veren yorum yapan herkese simdiden tesekkürler ^.^ emeğin karsılığını alınca daha da mutlu oluyo insan sizi seviyorum ^.^ <33 bu arada internet çok yavaş olduğu için bölümün yarısını telefondan yazdım bazı hatalar olabilir şimdiden özür dilerim =) şarkının bölümle ne alakası var bilmiyorum ama koymak istedim =D   iyi okumalar =D 


Saçlarına tekrar dalıp gittiğinde gözleri kapandı .

*************

Sabah saat 9.30 gibi uyandı Annie . Koskoca iki mavi gözün ona baktığını gördü . İrkildi . Teyzesi yanına uzanmış Annie 'yi izliyordu . Annie ona bakmaya başladığında "Kahvaltı için şehire gideceğiz , 10 gibi hazır ol ." dedi . Annie her ne kadar şaşırsada hem biraz sevinmiş hem korkmuştu . Teyzesinin uzun zamandır dışarıya çıkmadıgını düşünüyordu . Zaten sevilmeyen bir kızdı eğer teyzesi ile görülürse iyice dışlanacağına emindi . Yapabileceği birşey yoktu . O da hazırlanmaya başladı . Nedense teyzesi Annie onunla kalmaya başladığından beri Annie ye iyi davranıyordu . Annie belki teyzesinin artık onu sevdiğini düşündü . O sırada teyzesinin akşamki halni hatırladı va bir anda arkasını döndü . Yerde ufak bir parıltı gördü . Etrafı siyah çember ile çevriliydi . Annie yaklaşmaya başladı . Parıltının ortasında kendi yüzünü gördü . Odaklandığında kendi yüzünün ardında bir karartı gördü . Aniden korkarak arkasını döndü . Gitmişti gördüğü şey . Her ne gördüyse bir anda gelip gitmesi oldukça garipti . O sırada teyzesi kapıyı açtı . Annie ister istemez titredi . Teyzesi kapıda beklediğini söyleyip çıktı . Annie karbeyazını bacağından tutup odadan çıktı . Teyzesi normal görünüyordu . Duş almış ve normal şeyler giyinmişiti . Çok olmasada normale yakındı en azından . Arabaya bindiler ve teyzesi şehire doğru sürmeye başladı .

************

Küçük kafe gibi bir yerin önünde durdular , arabadan indiler . Teyzeyi görenler dikkatlice ona bakıyordu o ise Annie hariç kimseye gülümsemiyordu . Boş bir masa bulup oturdular . Garson korkarak menüleri geirdi ve sesini çıkartmadan seçmelerini bekledi . Teyzesi sadece su aldı . Annie ise içinde 2 tane kaşarlı tost bulunan kahvaltı menüsünden istedi . Siparişler gelene kadar hiç konuşmadılar . Teyzesi acıklı bir şekilde Annie ye bakıyordu . Bir anda önlerndeki tahta masaya bişeyler kazınmaya başladı . Teyze yapmıyordu . Annie de . masada sivri harflerle teyzeye doğru yazılan ''Ona iyi davran onu mutlu et bize vereceğin hediye güzel olmalı . '' yazısı belirdi ve masadan Annie' ye doğru bir ok çizilmeye başladı . Annie hafif bir çığlık basmıştı . Etraftakilerin ona baktığını fark etti . Kafasını tekrar masaya çevirdi yazı lar gitmişti . Teyzesi ise hala masanın üstünde birşey varmış gibi dikkatlice bakıyordu . Siparişlerin önlerine konulmasıyla kafasını kaldırdı . Annie tostlarını yemeye başladı . Arada yazının hala orda olup olmadığına bakıyordu . Kafayı mı yiyordu yoksa bu yaşadıkları gerçekmiydi ? Yaşına göre bunlar çok çok fazlaydı . Annie bir an yazıyı hatırladı . ''Ona iyi davran onu mutlu et bize vereceğin hediye güzel olmalı . '' Bu ne anlama geliyordu ? Ona doğru çizilen ok hediyeyi mi gösteriyordu ? Yoksa Annie mi iyi davranmalıydı ? Ama kime ? Hem hediye eğer Annie ise kimin hediyesiydi ? Bize derken kaç kişilerdi ki ? Hem onlar ne yada kimdi ? Yoksa teyzesi zorunlu olduğu için mi Annie ye iyi davranıyordu ? Bunların hiç birinin cevabını bilmemek Annie için hem korkutucu hemde merak uyandırıcı şeylerdi . Hem cevapları nasıl öğrenecekti ki ?  Teyzesine böyle şeyleri sormaya bile cesaret edemezdi . O sırada tabağının bittiğini fark etti . Teyzesi ' Hadi artık . ' der gibi ona bakınca ''Gidebilir miyiz teyze ? '' deyip masadan kalktı . Teyzesi ona yaklaşan garsona parayı verdi ve arabaya bindiler . Teyzesi ''Gitmek istediğin bir yer var mı ? '' dedi . Annie şaşırsada şansını denemek istedi . Beki teyzesinin içinde hala sevgi dolu bir yer vardır . ''Lunaparka gittikten sonra bu gece bizim evde kalsak olur mu teyzeciğim ? '' dedi tüm sevimliliğini kullanarak . Teyzesi ''Lunapark olabilir ama eve dönmemiz gerekecek. '' dedi . Annie gözlerindeki kesinliği fark ettikten sonra ısrar etmemeye karar verdi . Lunaparka giderken teyzesinin acaba hiç çocuğu olmuşmudur diye düşünmeye başladı . Belki onunda eskiden bir çocuğu vardı ve onu kaybettiği için Annie ye iyi davranıyordu . Aklına tekrar masadaki yazı geldi . ''Ona iyi davran ...'' 

**********

Annie lunaparkta pek eğlenmemişti . Bindikleri her şeyde teyzesi sessizce oturmuştu . 5. oyuncaktan sonra sıkılıp ''Eve gidebilir miyiz ? '' dedi . Arabaya binip tekrar o ürkütcü yere geldiler . Annie için biraz da olsa buradan uzaklaşmak içini rahatlatmıştı ama tekrar dünmüşlerdi işte . Gelirken teyzesi Annie ' ye çocuk menüsü almıştı . Masanın üstüne koyup yukarı çıkarken saat gonkladı . Saat 7 olmuştu . Annie akşam yemeğinde olanları hatırladıktan sonra masadaki poşeti alıp odasına koşarken merdivende birşeyin ona baktığını gördü . Kahrolsun !

Küçük BüyücüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin