Garip Sesler

11.9K 385 44
                                    

Yazdım artık .  Neyse iyi okumalar . Voteleriniz ve yorumlarınız için simdiden tsk ^.^  

Annie battaniyesine ve karbeyazına sarılmış beklemeye başladı . Neyi beklediğini bilmiyordu ...

 Saat 8. 12 idi . Annie odasını aydınlatan ay ısığı ile sürekli etrafına bakınıyor , üst kattan gelen garip sesleri anlamaya çalışıyordu . Teyzesinin zarar gödüğünü düşündükçe yanına gidip ona yardım etmek istiyor fakat yanına gittiğinde neyle karşılaşacağını bilmdiği için korkuyordu . O sırada büyük bi çığlık va hırltı karışımı bişey yükseldi . Annie tam üst katta birşeylerin çok fazla aşırı hızlı odada koştuğunu duydu . Gerçekten bir insana göre çok hızlı ve seriydi . En son tekrar bi inilti duydu . Sesler kesilmişti . Annie içini yiyen merakı ile savaşıyor , ama korkusu ağır basıyordu . Annie tekrar koşuşturmaca duymaya başladı . Bu sefer sanki tavanda koşuyor gibiydi... ve patt . Düşmüştü bişey . Acıyla inledi . Annie odanın kararmaya başladığını fark etti . Korkudan ne yapacağını şaşırmıştı . Bir anda pencerenin dışından bir karartı geçti . Annie korkudan parmaklarının kenarlarını yemeye başladı . Ve o sırada hafif bi inilti duyuldu üst koridorda . Merdivenden ayak sesleri geliyordu . Annie içinden yalvarıyordu . Midillisini alıp yatağın altına geçti . Belki gelen şey her neyse odanın  karanlığından onu fark etmezdi . Annie merdivenlerin birkaç kez inilip çıkıldığını fark etti . Bir kaç tava sesi ve yine koşturmaca ... Tek dileği bu odaya girmemesiydi . İçinden bildiği tüm duaları geçirdi . Ve ardından gıcırtıyla kapı açıldı . Kahretsin o neydi lan öyle . Ellerini kafasının arkasında birleştirmiş ve kafası öne eğik . Beyaz geceliği diz kapağında ve ... dizi yamuk mu lan ? Sabah normaldi . Neler oluyor kahtretsin ? . Yere bir damla kan damladığını görünce yere eğildi teyzesi . Yani saat 7 ye kadar teyzesi olan şey ... Yere eğilmesiyle Annie' ye bakması bir oldu . Annie ağlamaya başladı . Annie ağlayınca yüzünü bruşturup kurbağa ve köpek karışmı bi şekilde durmaya başladı . Elleri ayaklarının arasında ve biraz önde . Kafası ise saçlarından kapanmış ve yüzü hemen hemen gözükmemekteydi . Yatağa doğru ilerlemeye başladı  . Annie ne zaman geldiğini anlayamadan hemen o önünde duruyordu . Dakikalarca bakıştılar . Annie gerçekten ne yapması gerektiğini bilmiyordu . Tek istediği şu an teyzesinin normale dönmesi ve annesi ile babasının yanında olması idi . Bu korkunç yerden kurtulmak ve teyzesinin normale dönmesini istiyordu . Gözlerini açtı kapadı ama hala ona bakıyor ve Annie ise  hala yatığın altında ağlıyordu . Teyzesi hafif bi inilti ile uzaklaştı ve yatağa tırmandı . Bir kaç hırıltıdan sonra ses kesilmişti . Annie her ne kadar yukarıya çıkıp bakmak istese de tüm bedeni buna engel oluyordu . Hayatının en kötü anlarını geçiriyor olabilirdi . Göz ucuyla masadaki saate baktı . Yatağın hemen yanında . Saat 9 .20 idi . O sırada camdan yanısyan iki göz gördü birde ağız . Gülmsüyor muydu ? ... GÜLÜMSÜYORDU . Ve Annie ' ye bakıyordu . Annie içine dolan korku ile titrediğini fark etti . Tekrar saate baktı . Korkunç yüz , korkunç gözler , korkunç  ağız ... Hepsi gitmişti teyzesi gözlerini kapatmış uyuyordu . Yani en azından öyle gözüküyordu . Annie saat 10 a kadar yatağın altında beklemeye karar verdi . Gözünü saatten ayrımıyordu .

Annie kafası yana düştüğünde gözlerini açtı . Saat 10.5 idi . Saatteki yanısmaya baktı hala aynı pozisyonda teyzesi uyuyordu . Yavaşca hareket etti , birkaç ses çıkrdı ve değişip değişmediğine baktı . Hareket yok . Yatağın altından çıktı . Bi süre bekledikten sonra yanına yatıp yatmamakta kararsız kaldı . Diğer odalarda ne olduğunu bilmiyordu sabah girdiği odaya gece gece hayatta giremezdi zaten . Tek çarenin burda yatmak olduğunu anladı . Yavaşça yorganın altına girdi . Hala gözlerini teyzesinden ayrımıyordu . Yorganı üstüne çekti ve izlemeye başladı . Teyzesini . Şu an o korkunç şeye dönüşüp dönseydi Annie kalp krizinden giderdi büyük ihtimalle . Kapıdaki o halini ve yatağın altında ona bakışını hatırlıyordu her gözünü kapatışında . O anı hatırlar hatırlamaz açılıyordu zaten gözleri . Vücudunun buz gibi olduğunu fark etti . Yorganı biraz daha üstüne çekereken yanlışlıkla teyzesinin koluna dokundu . Annie 'ninkinden bile soğuktu . Teyzesi hafif kıpırdanınca annie yerinde dona kaldı . Fakat teyzesi uyumaya devam etti . Saçlarının ne kadar bakımsız olduğunu fark etti . Gözleri karanlığa alıştıkça daha iyi görüyordu . Boynunda bir kaç morluk ve ensesinden sırtına doğru inen çizik izleri gördü . Daha sonda saçlarına tekrar dalıp gittiğinde gözleri kapandı .

Küçük BüyücüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin